Smash Finland Foorumi

Full Version: Kuusamon Veistokilpailu 9-11.7 2010 PERUTTU!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

RTpmwe

TURNAUS ON PERUTTU. YHTÄKKIÄ MATKA.

Jaxi

Vähän on huonossa paikassa kyllä...ku ei tuonne edes junat mene, mutta tuun kai, jos saan Seinäjoelta kyydin.

PeliQ

Tuun jos on rahaa eli n 70(?)% varmuudella.

Novi

Perhana, tulisin mielelläni mutta en oo näillä näkymin tulossa suomeen tänä vuonna.

E: Mutta sika saa tulla tuonne kun on niin lähellä

mallu000

Minut voi alustavasti ilmottaa mukaan. Kyytijärjestelyitä pitää vain kattella.

Vilu

No mä tulisin varmaan kahden toosan kans ainaki sinne Rovaniemeltä ehkä. Saattaa tosin olla että eräjormailen ympäri suomea ja päädyn sinne kun päädyn niin ei välttämättä kannata mun kyydin varaan laskea.

BürZ

Voisin tullakki ku selittäisin iskälle että käydään samalla Posiolla mökillä.

Darch

Alustavasti mukana.

bËst

Sjoelta on tuonne simppeli automatka. Joten alustavasti jos työt saadaanpi järkättyä niin Seinäjoki on mukana. Katotaan jos saadaa jaxi peesiin.

-LzR-

Itsellä melee hype päällä, mutta en taida oikein pärjätä teille. Voihan asiaa aina harkita.

Zlazher

Treenillä tuo menee, mulla on yks cool story mun skeneen tulosta, en meinaan pärjänny, olin aivan uskomatonta paskaa, paskempi kun ykskään pelaaja ikinä.

RTpmwe

(05-10-2010, 06:39 PM)Zlazher link Wrote: [ -> ]Treenillä tuo menee, mulla on yks cool story mun skeneen tulosta, en meinaan pärjänny, olin aivan uskomatonta paskaa, paskempi kun ykskään pelaaja ikinä.

Mitä moloa

-LzR-

Siinä vaa gl että sain meleen tänää ja te olette poraillut jo kohta 10 vuotta  ::)

Zlazher

(05-10-2010, 07:18 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Siinä vaa gl että sain meleen tänää ja te olette poraillut jo kohta 10 vuotta  ::)

Et oo casualina oppinu huonoille tavoille, bonus tuo vaan on jos oikeesti haluaa oppia.

Nipi

tulossa pari kaveriaki varmaa tulee mukaa.

Laatikko

(05-10-2010, 07:24 PM)Zlazher link Wrote: [ -> ][quote author=-LzR- link=topic=130.msg6670#msg6670 date=1273519135]
Siinä vaa gl että sain meleen tänää ja te olette poraillut jo kohta 10 vuotta  ::)
Et oo casualina oppinu huonoille tavoille, bonus tuo vaan on jos oikeesti haluaa oppia.
[/quote]
No itse olin pelannut varmaan viisi vuotta ffa items on -säädöillä, mutta olin siinä sisäistänyt peliä aika muhkeasti ja advance technicuet opin sitten lähes välittömästi. Kyllä pelaaminen aina auttaa ihan sama missä muodossa.

Tänään shoutouttini sitten.

zÄp

Kiinnostaa ja ollaan mukana ellei esteitä ilmaannu.

HippiEetu

Jepa, ollaan mukana ellei mitää hassumpaa satu.

Enkai mie oo paria vuotta pidempää, jos sitäkää pelannu >_>

hiaimjni

tuun  :)

saska

(05-11-2010, 04:17 PM)Jaβi link Wrote: [ -> ]tuun  :)

sanokaa mitä sanotte mutta hajosin. varsinkin tuo hymiö >_>

e: uskoakseni en tule
Pages: 1 2