Smash Finland Foorumi

Full Version: Super Smash Bros 64 Scene
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

-LzR-

Tai jos ruvetaan kaikki pelaamaan Mario Partya compena.

Darch

(06-07-2010, 07:08 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]...ruvetaan kaikki pelaamaan Mario Partya compena.

Topicin tappaja...

Laatikko

(06-07-2010, 06:49 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Laatikko, olet paha mies, ei 64 jää meleen tai brawlin alle, luulenpa, että ainaski melee pelaajia kiinnostaisi enemmän. Peli on myös niin nopea tempoista että matsi saattavat kestää parhaassa tapauksessa miinutin tai kaksi. Ei pelissä mitään vikaa ole. Olisin valmis osallistumaan kaikkeen 64 liittyvään poraamiseen.
Mutta ketään ei enää kiinnosta kehittyä pelissä tosissaan ja alkaa siitä kilpailemaan sitten turnauksissa. Meleessä ja Brawlissa ihmiset tahtovat kehittyä eteenpäin ja oppia kaikin keinoin uusia asioita ja jippoja, joilla voisi sitten vastustajan voittaa ja niitä hakataan hullunlailla sen saavuttamiseksi. Smash64 jää lähinnä hupiasteelle kun kellään ei ole enää motivaatiota kehittyä pelissä, jolle ei ole sceneä ja sitä kautta porukkaa, jonka kanssa harjoitella ja kilpailla vakavissa mielin. Harjoittelustakaan ei kostuisi paljoa kun turnauksia ei pidettäisi jne, jolloin into hiipuisi.

Kaksi minuuttia in ur ass :P Viisi stockia ei ihan niin nopeasti hupene. En ole muuten sanonutkaan pelin olevan huono, en itse vain enää pysty siitä nauttimaan entiseen malliin Meleetä ja Brawlia poranneena. Siinä on omat vikansa kuten Meleessä ja Brawlissa, mutta ne ovat mielestäni turhan suuria.

Olen paha mies.

Goodbye

(06-07-2010, 06:54 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Smash 64 Rawlin tilalle vaan.
Big Boss RT:n tilalle va... eiku

Susi

Pelattaisko tätä sitte Wiillä vai Kuusnepalla?

Vurkyzo

Wiillä sanoisin minä. Luulen että suurella osalla se wiillä on eikä 64:lla. Ja jos joku haluaa alottaa niin ihan turha ostaa n64 ja ettiä tuo peli jostain ku voi vaan wii shopista ostaa.

HippiEetu

Mainina tässäkin: Pikachu

Voitan vaikken mitään tietäisikään 8)
Okei, äskene oli huono rölläys...

...
Pages: 1 2