Smash Finland Foorumi

Full Version: Project M (Melee 2.0)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Novi

http://www.youtube.com/watch?v=YbmSRdk-Mx0

En jaksa kirjoittaa juuri nyt mitään sen kummempaa, hieno ja kunnianhimoinen projekti, saa nähdä mitä saavat aikaiseksi.

Kai tästäkin saa jotain keskustelua?

RTpmwe

Miksi tehdä rawlista melee, kun on jo Melee >_>

eebrozgi

Koska Meleessä ei voi pelata Juustolla.

Vurkyzo

>__>

Laatikko

(07-16-2010, 11:42 AM)eebrozgi link Wrote: [ -> ]Koska Meleessä ei voi pelata Juustolla.
tttämä

Itse en vieläkään ole yhtään innostunut projektista. Videon katsottuani alkoi vain yhä vähemmän kiinnostamaan, koska kyseessä näyttäisi olevan niin Melee-like kuin olla ja voi (o'rly). Brawl- on ainoa modaus, joka on toistaiseksi kiinnostanut. Se sentään tekee jotain, mitä ei ennen ole vielä nähty eikä koettu eikä tyydy ratsastamaan samoilla ideoilla, jotka on jo nähty.

Novi

(07-16-2010, 08:36 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Miksi tehdä rawlista melee, kun on jo Melee >_>

Koska meleessä on puutteensa, rawlista puhumattakaan... ^^

RTpmwe

Ei meleestä mitään puutu >_>

peki

Tämä vaikuttaa hieman liikaa ikuisuusprojektilta.

PeliQ

Ite en kanssa näe mitään henkevää perustelua sille, minkä takia tätä tehdään. Ok, propsit yrittämisestä ja vaivannäöstä jne jne jne, mutta ei tästä ikinä saada meleen vertoista lähellekkään, saati sitten sen korvaajaa. Mutta eihän sen oo tarkoitus ollakkaan. Lawli on Lawli. Ite en pidä, joku saakoot pitää. Pidättäydyn meleessä sillä olen 99% varma että tämä Lawlista hackaamalla melee ei tule ikinä tyydyttämään tarpeitani poraamisen suhteen.

- by: bËst -

Novi

Joo voi hyvinkin olla ettei tuosta saada ikinä meleen veroista mutta itseä kiehtoo hackeissä mahdollisuuksien määrä, teoriassa peliä voisi parannella loputtomiin. Olen niin monta kertaa jo yllättynyt siitä mitä kaikkea pelistä voidaan yleensäkin muuttaa että uskon hackaajien taitoihin.
Kyllähän tuo ikuisuusprojektilta vaikuttaa mutta silti mielenkiintoista seurata mitä nuo saavat aikaiseksi.

Ja Bestille syy projektiin on Brawl, jonka monet meistäkin uskoivat olevan Melee kakkonen, minä ainakin olin aivan innoissani brawlista niin kauan kunnes näin ensimmäisen trailerin ja mieleeni hiipi aavistus että ehkä mistään meleen tyyppisestä ei ole kyse. Eli syy projektiin on Brawl ja sen mitä Brawlin olisi pitänyt olla.

Eikö kukaan oikeasti haluaisi Melee kaksi piste nollaa? Ei siten että Meleessä olisi jotain vikaa, päinvastoin. Vähän niinkuin "lisää" meleetä

Simo

(07-16-2010, 09:05 PM)✞ Novi ♡ link Wrote: [ -> ]Eikö kukaan oikeasti haluaisi Melee kaksi piste nollaa? Ei siten että Meleessä olisi jotain vikaa, päinvastoin. Vähän niinkuin "lisää" meleetä
Minä, mutta en osaa haksata. 8)

Laatikko

(07-16-2010, 09:05 PM)✞ Novi ♡ link Wrote: [ -> ]...ja sen mitä Brawlin olisi pitänyt olla.
what is this i dont even

8)

Novi

(07-16-2010, 09:18 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ][quote author=✞ Novi ♡ link=topic=153.msg8534#msg8534 date=1279314308]
...ja sen mitä Brawlin olisi pitänyt olla.
what is this i dont even

8)

[/quote]

Arvasin -.-

Korjaus:

Mitä MINÄ olisin halunnut Brawlin olevan

MINÄ

ja MONI muu!

(07-16-2010, 09:10 PM)Simo link Wrote: [ -> ][quote author=✞ Novi ♡ link=topic=153.msg8534#msg8534 date=1279314308]
Eikö kukaan oikeasti haluaisi Melee kaksi piste nollaa? Ei siten että Meleessä olisi jotain vikaa, päinvastoin. Vähän niinkuin "lisää" meleetä
Minä, mutta en osaa haksata. 8)
[/quote]

Eikö olekin mukavaa kun ei tarvitse ja homma edistyy  8)

Simo

Siis ylipäätänsä en osaa tehdä mitään homebrew juttuja Wiillä.


Se oli sellainen jekku. 8)

Laatikko

(07-16-2010, 09:30 PM)✞ Novi ♡ link Wrote: [ -> ][quote author=Laatikko link=topic=153.msg8536#msg8536 date=1279315095]
[quote author=✞ Novi ♡ link=topic=153.msg8534#msg8534 date=1279314308]
...ja sen mitä Brawlin olisi pitänyt olla.
what is this i dont even

8)

[/quote]

Arvasin -.-

Korjaus:

Mitä MINÄ olisin halunnut Brawlin olevan

MINÄ

ja MONI muu!
[/quote]
Huomaa hilpeä aurinkolasihymiö :'(

Nyt kun kerta homebrewistä on puhe niin kertokaas kuinka uusimman päivityksen voi kiertää, että pääsen taas Wii Shop Channelille ilman, että se blokkaa noita hackeja.

RTpmwe

(07-17-2010, 06:40 AM)Laatikko link Wrote: [ -> ][quote author=✞ Novi ♡ link=topic=153.msg8537#msg8537 date=1279315842]
[quote author=Laatikko link=topic=153.msg8536#msg8536 date=1279315095]
[quote author=✞ Novi ♡ link=topic=153.msg8534#msg8534 date=1279314308]
...ja sen mitä Brawlin olisi pitänyt olla.
what is this i dont even

8)

[/quote]

Arvasin -.-

Korjaus:

Mitä MINÄ olisin halunnut Brawlin olevan

MINÄ

ja MONI muu!
[/quote]
Huomaa hilpeä aurinkolasihymiö :'(

Nyt kun kerta homebrewistä on puhe niin kertokaas kuinka uusimman päivityksen voi kiertää, että pääsen taas Wii Shop Channelille ilman, että se blokkaa noita hackeja.
[/quote]

http://wiibrew.org/wiki/DOP-Mii

Upgradeta tuolla Wii Shop Channel versioon 19 ja asenna IOS61 uusimpaan versioon, sekä asenna IOS58.

Vurkyzo

mallu000

Vaikka tuo joskus saataisiin valmiiksi, niin tuskin siitä kovin suosittua tulisi ainakaan kovimpien pelaajien keskuudessa koska MLG ja Melee-pelaajia ei varmaan kiinnosta. Tosin tuota voi vain veikkailla, minua ei kiinnosta koska Melee ja Brawl on tarpeeksi hyviä.

eebrozgi

(07-17-2010, 09:18 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ][quote author=Laatikko link=topic=153.msg8540#msg8540 date=1279348811]
Nyt kun kerta homebrewistä on puhe niin kertokaas kuinka uusimman päivityksen voi kiertää, että pääsen taas Wii Shop Channelille ilman, että se blokkaa noita hackeja.
http://wiibrew.org/wiki/DOP-Mii
Upgradeta tuolla Wii Shop Channel versioon 19 ja asenna IOS61 uusimpaan versioon, sekä asenna IOS58.
[/quote]

Wii silti haluaisi autopäivittää. Kuinka väistän tämän?

RTpmwe

(07-17-2010, 07:12 PM)eebrozgi link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=153.msg8541#msg8541 date=1279358323]
[quote author=Laatikko link=topic=153.msg8540#msg8540 date=1279348811]
Nyt kun kerta homebrewistä on puhe niin kertokaas kuinka uusimman päivityksen voi kiertää, että pääsen taas Wii Shop Channelille ilman, että se blokkaa noita hackeja.
http://wiibrew.org/wiki/DOP-Mii
Upgradeta tuolla Wii Shop Channel versioon 19 ja asenna IOS61 uusimpaan versioon, sekä asenna IOS58.
[/quote]

Wii silti haluaisi autopäivittää. Kuinka väistän tämän?
[/quote]

En tiiä mistään mitään, jos sitäkään
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10