Smash Finland Foorumi

Full Version: Tuliaisia Hollannista
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Neutroni

Tuliaisia Hollannista: Amsah vs Neukku. Saattaa tulla lisää. Nauhalle tuli mm. 1,5h Minä vs Faab, mutta ne ovat yhden hollantilaisen koneella joten saa nähä.

MasterTK

Hyvä todiste siitä, ettei tarvitse lähteä enää merta edemmäs kalaan, jos haluaa tasokasta peliseuraa. Samanlaisia mätisäkkejä ne pelaajat ovat muuallakin, kun Suomen taso on noussut niin paljon.

Vilu

Todiste siitä että Neutroni = Loota pätemässä.

-LzR-

On se kone  :o

Novi

[Image: goodstuff.jpg]

RTpmwe

Neutroni taitaa olla jo Euroopan top 10

Laatikko

(07-20-2010, 08:29 AM)Vilu link Wrote:Todiste siitä että Neutroni = Loota pätemässä.
Mitä mulkkua tämä on?

Novi

(07-20-2010, 10:29 AM)RTpmwe link Wrote:Neutroni taitaa olla jo Euroopan top 10

+1

PeliQ

Tuliaisia Hollannista = Neukku lesoaa.

No ei vaan 8). Hyvää settiä. Mukava nährä notta Suomessakin osataan.

Neutroni

(07-21-2010, 11:23 AM)PeliQ link Wrote:Tuliaisia Hollannista = Neukku lesoaa.

No ei vaan 8). Hyvää settiä. Mukava nährä notta Suomessakin osataan.

Lesoaa häviöillä? Sure... makes sense xD. No ei, PeliQ <3.


Mitä noihin todisteisiin tulee, niin turnaustulokset + turnausmatsit on enempi niitä todisteita tasosta, ei kasuaali/friendly-matsit. En oo imo lähellekkään top10 euroopassa vielä, mutta jos pitäis verrata Suomen parhaita Hollantiin, niin arvioisin että Peki, Nipi ja minä kuuluttaisiin niiden power-rankingsin(Hollantilaisten pr) HIGH-tieriin, missä ovat pelaajat: Biscuit, Dave, Jeapie, Marc, Utto. Pelailin paria noita vastaan, ja vaikutti samantasoisilta. Mutta tämä siis vain mun arvio. Niiden TOP-tier on selvästi meitä parempi, muttei me ihan mahdottomasti niitä jäljessä olla atm, toki kaikki on suhteellista.

Vilu

(07-20-2010, 12:00 PM)Laatikko link Wrote:[quote author=Vilu link=topic=154.msg8577#msg8577 date=1279614576]
Todiste siitä että Neutroni = Loota pätemässä.
Mitä mulkkua tämä on?
[/quote]
Jotain sellasta, bongasin pyhän tekstin kuvasi alapuolelta. Siis NeuQn avatarin alta.  8)