Smash Finland Foorumi

Full Version: The Legend Of Zelda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7

Jebu

Not a single thread dedicated to TLOZ? MADNESS!!!

TLOZ on aivan sanoinkuvaamattoman mahtava pelisarja joka kilpailee mahtavuudellaan jopa Smashin kanssa. mario partylle se ei tosin pärjää mitenkään

Yleistä keskustelua menneistä sekä tulevista Zelda sarjan peleistä. Mitkä ovat odotuksesi Skyward Swordia kohtaan? Entäpä OOT 3DS remake?

video: http://www.youtube.com/watch?v=vr9sOsAs54s

-LzR-

Jos Skyward swordissa ei ole Ganonia niin rage.

Laatikko

Ei siihen voi tulla Ganonia (ainakaan minkäänsortin järjenlogiikan mukaan), koska peli sijoittuu aikajanalle ennen OoT:ia.

-LzR-

Mistäs tuon luit Loota?
Ja miksei Ganonia! Ei näin! Ganon on yksi kaikkien pelisarjojen parhaimpia pahiksia. Se on pakko olla :(

RTpmwe

Miten Ganon voi olla pelissä, joka tapahtuu ajassa jossa häntä ei ole >_>

MasterTK

Ja Zeldat joissa Ganonia ei ole ollut, ovat just niitä parhaita. Majora's Mask + Link's awakening =  8)

Zoukki

(07-30-2010, 11:55 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Miten Ganon voi olla pelissä, joka tapahtuu ajassa jossa häntä ei ole >_>
Aikakone.

8)

-LzR-

Kyllä Majoras Mask on paras Zelda, mutta Ganon on mielestäni hyvin tärkeä tekijä Zeldassa. Toivottavasti on sitten jokin uusi ja odottamaton pahis. Saa nähdä sitten.

Laatikko

(07-30-2010, 11:59 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Ja Zeldat joissa Ganonia ei ole ollut, ovat just niitä parhaita. Majora's Mask + Link's awakening =  8)
...joiden viimeiset pomot olivat aikamoista kuraa, erityisesti MM:n ;_;

Itse pidän Ganonia kanssa yhtenä parhaana pääpomona, joita olen kohdannut. Jotain aikamatkailua tässä vihjailtiin olevan, mutta tuskin itse Ganondorf pääsee seikkailemaan ajan virralla. Taitaa olla aivan uuden pahiksen aika kun Vaati se tuskin on.

RTpmwe

Onko tässäkin aikamatkailua sitten? Luulin että vain Skyloftin ja tulevan Hyrulen välillä paahdetaan. Mutta niin, pomona Reiska on kyllä hyvä ja sopiva Zelda peliin (oh really), mutta jos Reiskaa ei ole olemassa niin eipä sille mitään voi. Vaati olisi mahdollinen, mutta erittäin epätodennäköinen loppupomo, eli taitaa tosiaan olla aika uudelle pahikselle, ja mikäli tämä peli sijoittuu ennen Minish Capia niin todellakin tästä Linkistä tulee Hero of Men.

-LzR-

Kyllä Ganon nyt ajassa matkaa tosta noin vain.

saska

(07-30-2010, 10:49 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Kyllä Ganon nyt ajassa matkaa tosta noin vain.

jos voisin matkustaa ajassa niin matkustaisin hetkeen ennen kuin luin tuota viestiä enkä olisi koskaan lukenutkaan sitä.

Goodbye

Jos Ganonia ei tule, niin sille ei voi mitään, mutta samanlaista pelleä kuin TP:n Zant en jaksaisi enää katsella.

-LzR-

Zant oli IMO aika cool pahis... Kunnes riisui maskinsa >_>

Laatikko

(07-31-2010, 01:51 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Zant oli IMO aika cool pahis... Kunnes riisui maskinsa >_>
Tämä tiivisti aika hyvin omat tuntemukseni tätä hahmoa kohtaan. Voi olla, että jos Zant olisi ollutkin loppujen lopuksi sellainen vakavasti otettava niin Ganonista olisi voinut olla vaikeaa tehdä selkeää viimeistä bossia, joka olisi eeppisyydellään ja totisuudellaan jättänyt Zantin kainaloonsa.

Zant-battle oli kyllä hauska.

-LzR-

Itse kun pelasin TP olin noob enkä edes tiennyt mistään Ganonista. Sitten kun luulin vetäneeni pelin läpi... Hups ei mennytkään läpi ja olin positiivisesti yllättynyt.
Muuta eikö se jo juonessa ole, että Zant on heikko paska? Ganon vain käytti Zantia hyväksi päästäkseen pois Twilight Realmista :)

Jebu

Zant vaikutti aluksi ihan jännältä uudelta pahikselta kunnes vs. Zant taistelu alkoi. Olin itsekin positiivisesti yllättynyt siitä että tämä ei ollutkaan pelin loppu.

MasterTK

Olen omistanut Zelda TP:n julkaisupäivästä saakka ja pelasin sitä silloin Sky Templeen saakka. Nyt vuosien päästä ajattelin viimeinkin pelata senkin läpi, kun alkoi kaivertamaan mieltä, että yksi Zelda on läpipelaamatta. Peli on kyllä hyvä, vaikka alku onkin uskomattoman huono. Suurin vika taisikin olla vain Wiin ohjauksessa, joka vain huonontaa peliä. Se miekan heiluttaminen ottaa vaan niin uskomattomasti päähän ja Cube-version kamera on paljon parempi.

Ei vaan voi tajuta, miksei sitä miekan heilutusta voitu laittaa A-napille. Monesti tulee kolmestikin heilutettua ohjainta, ennen kuin Link huitasee ekan kerran ja sitten vihu ehtiikin iskeä jo ensin. Uskomattoman epätarkkaa ja paljon paskemmin toimii kuin Cubella. Kai sitä piti vaan väkisellä saada vähän motion-ohjausta tähänkin peliin, kun tuli heti julkaisussa.

Sky Temple nyt läpi ja vois varmaan tässä välissä alkaa keräämään sydämiä, kun vasta 14 kipaletta kasassa. >_>

saska

(08-14-2010, 03:38 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ]...

mähän sanoin

-LzR-

TK sieltä asetuksista voi asettaa sen heilutus jutun pois ja laittaa normaalisti sen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7