Smash Finland Foorumi

Full Version: Pikkujoulupora, Tampere 27.11.2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

MasterTK

Ajattelin tässä järkätä joko ensi viikonloppuna tai sitä seuraavan pikkujouluporat (riippuen miten porukka pääsee), joissa ohjelmana olisi herkuttelua ja sekalaista pelien poraamista. Tilaa ei ole paljon, mutta kyllä synttäreilläkin saatiin se 15 mahtumaan, niin eiköhän ainakin sen verran mahdu nytkin.

Miitinki olisi siis täällä minun luona Tampereella lauantai-sunnuntai. Jos on kauempaa kiinnostuneita, niin ainakin kolme-neljä voisi yöpyä minun luona ja ehkä loput saadaan majoitettua jonkun muun luokse Tampereelle.

Onko kiinnostuneita? Smashia porataan ainakin, mutta mitä tahansa muuta voidaan myös pelata. Myös muutamia kilpailuja palkinnoilla. Kaikki tervetulleita.

Mahdollisia osallistujia minun lisäksi:

Käytännössä 99% varmat:

saska
hoppeliini
Mayhem
udikku
RT
salevits
jekkukissa
paju
naminami
lanttu
Vilness
pepi
Wiiking
Novi

Sekasikiö:

Lamperi
peliq

hoppis

messis

saska

joo riippumatta ajankohdasta

RTpmwe

joojoo

NamiNami

Kestääkö tuo koko viikonlopun? Oon hengaamassa RT:llä ja muualla Tampereella keskiviikosta eteenpäin että voisin tulla tonnekin.

MasterTK

No, lauantaina aloitellaan ja lopetellaan sitten joskus yöllä. Tule ihmeessä mukaan, jos kerran Tampereella olet hollittelemassa.

bËst

Jos ei ole ens vkl niin saatettaisiin Uberin kanssa päästä paikalle. Paha tosin sanoa vielä mitää varmaa.

MasterTK

(11-21-2010, 08:22 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Jos ei ole ens vkl niin saatettaisiin Uberin kanssa päästä paikalle. Paha tosin sanoa vielä mitää varmaa.

Suurimmalle osalle just ensi viikonloppu ois parempi. Onko teillä silloin jotain pakollisia esteitä?

MasterTK

(11-21-2010, 08:24 PM)Paju link Wrote: [ -> ]kai sitä vois tulla

Onko sinulla mitään pientä telkkua, jota vois käyttää lisätelkkarina? Voisin vaikka autolla hakea sen ja sinut.

bËst

(11-21-2010, 08:23 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ][quote author=bËst link=topic=183.msg12183#msg12183 date=1290370926]
Jos ei ole ens vkl niin saatettaisiin Uberin kanssa päästä paikalle. Paha tosin sanoa vielä mitää varmaa.

Suurimmalle osalle just ensi viikonloppu ois parempi. Onko teillä silloin jotain pakollisia esteitä?
[/quote]

No ite vaihdan perjantainayönä maata ja palaan sunnuntai - maanantaiyönä että kaippa tuon voi pakolliseksi esteeksi laskea *_*-

Mutta eipä tuota tarvi liikaa meijän varaan laskea. Olis ollu vaan kiva tulla käymään :)

Laatikko

Minullakin on ensi viikonloppuna menoa, joskin vain kolmeen saakka lauantaina. Äikän prelejä ei voi oikein jättää väliin ja koeviikko on muutenkin kesken niin pitää harkita tulisinko kyseisenä viikonloppuna.

MasterTK

(11-21-2010, 08:29 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Minullakin on ensi viikonloppuna menoa, joskin vain kolmeen saakka lauantaina. Äikän prelejä ei voi oikein jättää väliin ja koeviikko on muutenkin kesken niin pitää harkita tulisinko kyseisenä viikonloppuna.


Ei me muutenkaan aloiteta kuni vasta silloin 12:sta jälkeen, joten hyvin ehtisit mukaan mikäli vain jaksat. Yöpyäkin voit!
Best vois tulla kyllä muuten vaan joskus käymään, jos ei nty pääse.

udikku

Miten sulla on aikaa tällasia järjestellä, muttei oikeeta turnausta hä!?  ???

MasterTK

(11-21-2010, 08:36 PM)udikku link Wrote: [ -> ]Miten sulla on aikaa tällasia järjestellä, muttei oikeeta turnausta hä!?  ???

<_<

Ja sinut minä haen vaikka väkisellä.

Lanttu

Kuten irkissäkin sanoin, niin lauantai sopii oikein hyvin. Tosin eipä ensi viikollekaan vielä mitään suunnitelmia tai menoja ole sen puoleen.

mayhem_

koob

TaisteluJaska

Jos ois vaikka se kahen viikon päästä (eli 3-5.12) niin voisin vaikka tulla junalla Sjoelle ja siitä hypätä bestin limusiiniin messiin jos se herroille kelepais. Muuten en tiiä pääsenkö ollenkhaa

Jekkukissa

Kiinnostaa T: Sale

Kinostaa myös T: Jekku

MasterTK

(11-22-2010, 06:22 AM)Jekkukissa link Wrote: [ -> ]Kiinnostaa T: Sale

Kinostaa myös T: Jekku


Ei muuta kuin mukaan vaan! Voitte jäädä yöksi molemmat.



Ajattelin muuten, että ois aika mukavaa, jos kaikki vaikka ostaisivat 5-10e pienet lahjat, jotka sitten jaettais randomilla keskenämme. Paketointikin olisi helppoa, kun kaupoissa on noita ilmaisia paketointipalveluita. (Muutamilla kuitenkaan olisi motivaatiota paketoida. >_>) Pakko ei tietenkään ole ostaa, mutta sitten ei saisi lahjaa muiltakaan. Toivon kuitenkin että mahdollisimman moni ostaisi, niin päästää joulutunnelmaan.  8)

HippiEetu

Itseasiassa kiinnostaa.

Mutta näillä näkymin oon kuitenki 3-5joulukuuta treellä vain.
Pages: 1 2 3 4