Smash Finland Foorumi

Full Version: Äänestys: Crewit KOSTEUSMITTARI THE ENSIMMÄINEN
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Novi

Elikkä äänestäkää ittellenne sopivinta vaihtoehtoa, modet muokatkaa äänestystä tarpeen mukaan

TaisteluJaska

Muokkasin vähän. annoin jopa 2 ääntä käyttää.

Novi

(02-11-2011, 07:58 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Muokkasin vähän. annoin jopa 2 ääntä käyttää.

Hyvä, seuraavaksi voitaisiinkin äänestää kokoonpanoista eli etelä vs. pohjoinen vai 2 parasta valitsee

HippiEetu

Etelä vs. Pohjonen :)

TaisteluJaska

(02-11-2011, 08:25 AM)HippiEetu link Wrote: [ -> ]Etelä vs. Pohjonen :)
Joo, sitä ei minusta tartte edes äänestää, varsinki jos TO on näin päättänyt.

Novi

(02-11-2011, 08:34 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ][quote author=HippiEetu link=topic=208.msg14282#msg14282 date=1297412721]
Etelä vs. Pohjonen :)
Joo, sitä ei minusta tartte edes äänestää, varsinki jos TO on näin päättänyt.
[/quote]

Päätti 25 minuuttia sitten, anteeksi ku en tienny >_>

HippiEetu

Elä hättäile, ihimiset hättäilee nykyää liikaa 8)

TaisteluJaska

(02-11-2011, 08:51 AM)Novi link Wrote: [ -> ][quote author=TaisteluJaska link=topic=208.msg14283#msg14283 date=1297413269]
[quote author=HippiEetu link=topic=208.msg14282#msg14282 date=1297412721]
Etelä vs. Pohjonen :)
Joo, sitä ei minusta tartte edes äänestää, varsinki jos TO on näin päättänyt.
[/quote]

Päätti 25 minuuttia sitten, anteeksi ku en tienny >_>
[/quote]
http://i267.photobucket.com/albums/ii310...eet001.gif

Jaxi

Imo 12vs12 kuullostaisi paljon paremmalta kuin 10vs10. Kuitenkin pohjoisessa on tämänhetkisen PR:n top5(kun Neutroni ei tule). Ja omaan silmään näyttäisi siltä, että mitä enemmän pelaajia, sitä paremmat mahdollisuudet etelällä on. Tosin turpiinhan siinä todennäköisesti tulisi joka tapauksessa, koska ite ainakin oon tähän asti pitäny tämänhetkistä top5:ttä muiden yläpuolella (koska poikkeuksetta sijoittuvat top5), mutta voisi edes pientä jännitystä olla sitten.

Btw: En kyllä ymmärrä, kuinka Seinäjoki voidaan mitenkään mieltää pohjoiseen. Täällä Helsingissä asuessani oon kyllä huomannu, että täällä oikeasti ajatellaan, että kaikki Jyväskylän yläpuolella oleva on pohjoista Suomea, mutta Suomen karttaa kun vilkaisee, niin eihän siinä ole mitään järjen logiikkaa. >_>

Tässä nyt jotain linkkejäkin aiheeseen, ihan vain jos joku tulee väittämään jotain muuta...
http://www.teuva.fi/koulut/kkaa/kartat/suomi.jpg
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjois-Suomi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjois-pohjanmaa
http://www.oulu.fi/pohti.html

edit: Luettuani Pajupora VII:n tulokset tajusin, että ehkä etelällä voi sittenkin olla pieni mahdollisuus.

bËst

Tällähän se selvitettäisiin kumpi on tasokkaampi seutu 8)

Ku pohjoinen olisi varmaan: Peki - Nipi - Samo - bËst - Hippi - Jabi - Julle - Pallokisu - zÄp - Vilu

Ja Etelä olisi varmaan: TK - Mayska - Naminami - Paju - Loota - Jaxi - Salevits - Hopo - PeliQ - RT/Saska/Zlasher

Tuos on se jännä fakta notta treenaaminen jakautuu alueiden kesken aika täysin etelän nimiin. Kukaan pohjoisen puolelta Hippiä lukuunottamatta ei oo kovinkaan moneen otteeseen meleetä treenaillut *__*. + Sjokihan on imo eteläinen seutu, mutta jakauma suomessa on sen verta erikoinen pelaajien kesken notta pohjoisesta loppuu nopeaa pelaajat. Onhan tuossa se minkä Jaxikin sanoi että neukun lisäksi Minä, Peki, Nipi ja Samo on ollut viimeset kaks vuotta top 5 turnauksissa, mutta tässä on nyt puolen vuoden breikki viimesimpään turneeseen *__*.

mallu000

Äkkiseltään kuullostaa paljon järkevämmältä pistää vain sen alueen mukaan. Jos molemmissa creweissä on sekasin vähän joka puolelta, niin mitä siinä pitäisi kannustaa i.e. fiilis katoaa. Onhan siinä sitten motivaatiota kaikilla reenata ja todistaa, missä ne parhaat smasherit on tai sitten pyrkiä sille tasolle, että pääsee creweihin.  8)

zÄp

(02-11-2011, 07:32 PM)Jaxi link Wrote: [ -> ]Btw: En kyllä ymmärrä, kuinka Seinäjoki voidaan mitenkään mieltää pohjoiseen. Täällä Helsingissä asuessani oon kyllä huomannu, että täällä oikeasti ajatellaan, että kaikki Jyväskylän yläpuolella oleva on pohjoista Suomea, mutta Suomen karttaa kun vilkaisee, niin eihän siinä ole mitään järjen logiikkaa. >_>
Tule Rovaniemelle, niin Oulu on jo etelää.

Also, 10v10 kuulostaa hyvältä.

peki

(02-11-2011, 07:32 PM)Jaxi link Wrote: [ -> ]Btw: En kyllä ymmärrä, kuinka Seinäjoki voidaan mitenkään mieltää pohjoiseen. Täällä Helsingissä asuessani oon kyllä huomannu, että täällä oikeasti ajatellaan, että kaikki Jyväskylän yläpuolella oleva on pohjoista Suomea, mutta Suomen karttaa kun vilkaisee, niin eihän siinä ole mitään järjen logiikkaa. >_>
vois olla aika hikistä vetää zäp ja mallu vs muut 8)

Jaxi

Siis omasta mielestäni olisi järkevää, jos Pohjois-Suomi alkaisi siitä Kajaanin kohdalta (näissä creweissä ainakin), mutta eipä kai tuolla niin väliä.

TaisteluJaska

Näin jo unta että Etelä voitti crewit. voihan muna.

bËst

Loppupeleissä tuo sjoen sijoitus pohjoiseen / etelään muuttaa ainoastaan meikäläisen sijaintia creweissä :P. Ite ku oon ainoa sjokinen joka tuonne tulee ku zÄpiki asuu nykyää Rovaniemellä. Eli etelä ja pohjoonen saavat nyt meittin puolesta tapella kumpi meittin haluaa :P

mayhem_

öö wut seinäjoki kuuluu pohjoseen. jossain ihan peräkorvessa sekin on jo  8)

Darch

(02-13-2011, 12:21 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Jos Seinäjoki nyt sit lasketaan Etelä-Suomeen, niin crewit näyttää varmaankin tältä:

Pohjonen: Nipi, Peki, Samo, Vilu, Jabi, HippiEetu, Julle, Pallokissa, zÄp, Pege/BürZ/Mallu
Etelä: TK, Mayhem, bËst, Loota, Sale, Nami, Paju, Jaxi, saska, RTpwme/Hopo/PeliQ

Voin meinaan kertoo, että Etelä teuraa.

Olen melko varma ettei Mallu ole tulossa. Mitä nyt hän itse on minulle kertonut. Itse sen sijaan olen tulossa, ja pohjoiseen kuulun.

mallu000

Toisaalta sillä ei ole mitään väliä crewien kannalta.  :-* Tulo on epävarmaa, muttei poissuljettua.

bËst

En nyt koe notta meikälääsen sijoitus suuntaan tai toiseen muuttaisi crewssien balanssia mihinkään suuntaan. Kuiten vaan yks pelaaja.