Smash Finland Foorumi

Full Version: Ihmisten mukaan nimetyt combot
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

RTpmwe

Mänsboardeilla oli tää, ni voi tehä tännekki

Jauska: hyppää Falcon dairilla hahmon perään kentän ulkopuolella etkä osu
Homocombo:   8)
Geeli special: Ken combo+sweetspot ubbebebebeee
Vilness kikka: down throw wavedash neutral b marsulla
pepi: uthrow shine bair bonxilla
PeliQ: foxilla/falcolla sideb:llä ulos
Qtion mitta: alle minuutin pitunen matsi
masacombo: luigin dämsattack+ubbebebbebee
Laittakaa lisää

Novi

Palestiinalainen? Ei ollu kompo mutta kaikki muutki nimitykset vois lisätä tähän, hyvä ketju

Peliquut foxin/falcon side-b:llä turmioon

bËst

Ei nyt konpo mutta jotenkuten käytetty sanonta ainakin sjoen puolelta:

Qtion mittainen matsi = alle minuutin pitkä 4-stock matsi

Subido

Matticombo: luigin dash-attack + ylös-b

ps. sain sen jopa toimiin kerran tai kahdesti

NamiNami

mayhemin kaatokikka?

namin kaatokikka = spämmii uptilttiä falcolla 5 kertaa kunnes vastustaja (minä) älyää DI:ta pois.

Laatikko

(02-14-2011, 01:56 PM)Subido link Wrote: [ -> ]Matticombo: luigin dash-attack + ylös-b

ps. sain sen jopa toimiin kerran tai kahdesti
Meikä sai tuon toimimaan Brawlissa kerran, hajosin aika totaalisesti vastustajan hajotessa vieressä minun hajoamiselle.

Uchi = ottaa osuman Linkin ei-fastallatusta dairista, joka näkyy sadan kilometrin päähän ylhäältä tullessa (ja parhaassa tapauksessa kuolee siihen).

Namishine = osuu aivan jumalattomilta etäisyyksiltä, että ei kuukunenkaan käsitä.

Muuta ei juuri nyt tule mieleen.

Turso

Cimo special = bowserin upB. Se on konbo se.

bËst

Muistinpa tuosta kanssa jotain:

PeliQ-Shine: Tuplahyppy edgeguardina ja canceloimaton shineiskuyritys. Yleensä epäonnistuu

Sjoella on useana vuotena tullut tutuksi:

Über-konpo: Docilla pelatessa DownSmash korkeissa prosenteissa mutta KO epäonnistuu koska knockback pysähtyy aiemmin heitettyyn pilleriin.



TaisteluJaska

Itse asiassa ymmärtääkseni VilNess-kikassa on ihan sama miten se sonpo muuten menee mutta sen pitää loppua juuri tuohon wavedash neutral Bhen martalla.

VilNess-cancel: Toimii mm. rainbow ridessä, mutta vaatii toimiakseen vastustajan kuolemisen ylöspäin, molemmilla vika stock ja vika matsi. Ja mielellään turnausmatsi.  :-*

Darch

Suuri osa mitä tänne on jo kerrottu on tullut joko tehtyä, tai koettua. Syytäkö huolestua? >_>

Salevits

Zlazher combo, Docilla:  (pilleri? ->) dash attack -> f-smash

TaisteluJaska

Tuosta tuli Zläzher-viitta mieleen.

Täysin ennustettava viittaedgeguardyritys joka onnistuu noin 6 % ajasta. Se loput 94% kerroista doci ottaa iskua lagin takia.

Zlazher

8)

julle8844

Zlazher combo, Docilla:  (pilleri? ->) dash attack -> f-smash

muuten hyvä mut uskosin et kuuluu minun compoihin xD

MakkaranLutkuttaja

Mä muistan ku repa kerran teki repakombon. vittu vähä se oli vaikee ja katoin et mitä vittuu tapahtu mut sit se tekiki vaa 22% damagee. Katoin vaa et ei vittu repa sä oot paska. Sit vatkasin vähän mun tattia nii vittu repa lens ku leppäkeihäs. Sen jälkee ollaa aina sanottu paskakomboja repakomboiks

HippiEetu

Meikän PikachuComboa ei tietääkseni vielä oo kukaan huomannu muualla maailmassa...

Pikachun backtrow-> down b -> kiroaminen.