Smash Finland Foorumi

Full Version: Kosteusmittari the Ensimmäinen @ Muhos, 18.-20.2.2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

NamiNami

TaisteluJaska

Aloin ettiin sun uusia bideoita vatipaa tunnukselta, mutta ilmeisesti videot tulee nykyään mänsfinland tunnukselta. Selevä ja tänks.

NamiNami

(02-23-2011, 03:37 PM)TaisteluJaska link Wrote:Aloin ettiin sun uusia bideoita vatipaa tunnukselta, mutta ilmeisesti videot tulee nykyään mänsfinland tunnukselta. Selevä ja tänks.

Joo, unohdinkin mainita että on siis tuo uusi account SmashFinland, jonne tulee tästä eteenpäin kaikki viralliset turnausmatsit. Tein kuitenkin vatipaa -tunnukselle vielä videon huomautukseksi.

Tolla uudella accountilla max. pituus on vielä 15min, eli kaikkia settejä en saanut uploadattua. Laitoin kaikki videot kuitenkin testin vuoksi menemään, huomasin että Vilun ja Pajun setti (15m29s) meni, mutta Salen ja bËstin setti (15m31s) ei mennyt. Pitää nyt joko odottaa että se rajotus lähtee pois tai sitten laittaa Partteja...

Edit. Ja alotusviesti pävitetty.

TaisteluJaska

(02-23-2011, 04:07 PM)NamiNami link Wrote:[quote author=TaisteluJaska link=topic=211.msg14701#msg14701 date=1298475420]
Aloin ettiin sun uusia bideoita vatipaa tunnukselta, mutta ilmeisesti videot tulee nykyään mänsfinland tunnukselta. Selevä ja tänks.
huomasin että Vilun ja Pajun setti (15m29s) meni, mutta Salen ja bËstin setti (15m31s) ei mennyt.
[/quote]
Hoho, näköjää ragequitit kannattaa :D

Novi

Noille videoille vois tehdä oman threadinsa, alaan ite uppaamaan vidjoja ja vääntämään crewejä nytten

HippiEetu

Mustaviinimarja

Mite TK saa F-zero X ssä vedettyjä niin smexyjä liirauksia ja pidettyä vauhit yllä? Mikä on salaisuutesi?

Darch

Olen nyt alkanut uppailemaan noita matseja tuonne SmashFinlandin Youtube kanavalle. Korjailkaa noita nimiä, jos huomaatte että olen merkinnyt väärät pelaajat.

NamiNami

Meinasin jossain vaiheessa sanoa, ettei noita Pools matseja välttämättä tarvitsisi kun en itsekään niitä laittanut. Mutta antaa nyt olla, ei sillä kai niin suurta väliä ole. Vaihtoehtoisesti ne voi sitten laittaa Unlistediin jos tarve tulee.

TaisteluJaska

Kiitoksia uppauksista, Tk vs. Saska oli kuumaa kamaa.

Vielä kyllä maistuis lisävideot! varsinki jos sais mun ja nipin setin sais (jos se edes koneelle päätyi, vissiin Namin läppärillä)

NamiNami

No itseasiassa tässä juuri aloin editoimaan noita uudelleen (uploadasin siis kaikki mun koneella capturatut Bracket-setit tubeen, mutta kaikki "reilusti" yli 15min videot eivät näy). Huomasin että Salen ja bËstin setissä viimiset 10sek on pelkkää Pausea, sen nyt pystyi leikkaamaan pois ilman että settiä joutui jakamaan kahteen Parttiin.

Vilu-nipi LSF ja Vilu-Samo LF tulevat sitten parissa Partissa youtubeen tuon Salen ja bËstin setin jälkeen.

Alotusviestiä myös päivitetty

RTpmwe

Koska Novin videot tuloo

TaisteluJaska

8)

RTpmwe

Koska ne novin videot nyt tulee, alkaa jauskaa  puskee

Novi

(03-05-2011, 03:23 PM)RTpmwe link Wrote:Koska ne novin videot nyt tulee, alkaa jauskaa  puskee

Aloin äsken käymään läpi turnauksesta kuvattua materiaalia, ei mulla muuta