Smash Finland Foorumi

Full Version: Heroes of Newerth / Dota
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mayhem_

Yhtäkkiä tajusin että täältä puuttuu tärkee threadi elikkä yleistä höpinää pelistä ja nickkejä saa pistellä jos kyseistä peliä pelailee niin keräilen tähä ekaan postaukseen.

5v5 peli joka on tehty WC3 DotA modiin pohjautuen.

http://www.heroesofnewerth.com/

Ite tulee pelailtua aikalailla päivittäin pekin ja muutaman muun tyypin kanssa, Lanttukin messisä melko usein.

Nickit:
(mäns / hon)

mayhem / mayhem_
peki / peeepi
Lanttu / Lanttu
hopo / hopo
Ijuka / Shikyo`
Zämi / Aulispro

En ny muista ite enempää mässereiden tunnuksia mut lässerillä ainaki o joku atrocius tjsp en ny just pysty ees kattoon ku oon töis.

RTpmwe

Konemaine peli, mutta ei motia opetella vaikka omistanki >_>

peki

durrr okay

mayhem_

Nii honis on jopa ehkä meleetä vaikeempi se alussa kehittyminen kun kaikkee sontaa puskee joka tuutista naamalle ja ei tajua mistään mitään, mutta nyt aika paljon helpompi ois päästä jo messiin ku meillä tosiaan käytännössä joka päivä pelaamassa väh. 3 niin neuvojia kyllä riitttää ettei yksin tartte jyystää (voin kertoo että oli pieni piikki kun yksin tahkosin sillo ne ekat 100 matsia ku muut pehmoili ja luki paineissa jotain guideja ja reenas jotai 2v2).

RTpmwe

No kaipa sitä vois joskus pelailla, pitäs vaa headsetti ostaa, mutta eikait sole mikhä

Turso

Ehdoton lanipeli, ei tätä muute kyl oo jaksannu.

Zämi

Aulispro on nikki

-LzR-

Tätä aika moni pelaa mun luokalla. Itse en kyllä pelistä tiedä yhtään mitään, mutta ei ole kyllä semmoista genreäkään mikä muhun iskisi. Mutta juu mikä tahansa on mahtavaa lanissa :)

Lanttu

Nyt jos koskaan kannattaa peli ostaa, jos kiinnostaa. Viikonlopun ajan maksaa vain 10$ (normaalisti 30$) eli käytännössä ei mitään. Ostosivulle. Ja kyllä, linkissä on referral, mutta poistakaa, jos haluatte, jos ostatte. Arvostaisin silti käyttöä, jos joku ostaa, sillä eihän tuosta ostajalle mitään haittaa ole.;)

peki

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.
-
dota 2 get

Turso

dota 2

Turso/Turso