Smash Finland Foorumi

Full Version: B.E.A.S.T II 11.-14.8.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

mayhem_

http://www.smashboards.com/showthread.php?t=298661

Elikkä beastia pukkaa taas ja paikka on sama jöötipori hurrilassa.

Ittee kiinnostaa ainakin lähtee ja voin autookin ajella taas mut autoo en saa ite varmaa messii (kunhan RT ei ole samalla takapenkillä meikäläisen kanssa >_>).

Hintakaan ei ollu viimeks paha itellä meni joku n. 130e koko reissuun rahaa ja siitäkin ois voinu jotai 30e säästää jos ois syöny vähä edullisemmin >_>.

Kerään tähä kaikki suomalaiset jotka o lähössä niin pistän sit tonne varsinaiseen threadiin postausta monta lähtee täältä.

1. mayhem
2. RTpmwe
3. VilNess
4. Paju
5. bËst
6. Salevits
7. HippiEetu
8. MasterTK
9. saska
10. Mallu
11. Jekkukissa
12. PeliQ

RTpmwe

joo

lentoliput 130e tällä hetkellä suoraan tampereelta

TaisteluJaska

Oon muuten sellanen ajankohta että jos mulla on kesätyöt jo loppunu tuolloin niin voisin paahtaa haaparannan kautta autolla, koska silloin mulla sellanen on. Autoon tarvittas vähintään mun lisäksi 2 muuta. Mistä vetoa että kohta Paju muistuttaa ettei hänellä ole mitään järkeä tulla tähän kyytiin ;)

bËst

(03-02-2011, 09:08 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Oon muuten sellanen ajankohta että jos mulla on kesätyöt jo loppunu tuolloin niin voisin paahtaa haaparannan kautta autolla, koska silloin mulla sellanen on. Autoon tarvittas vähintään mun lisäksi 2 muuta. Mistä vetoa että kohta Paju muistuttaa ettei hänellä ole mitään järkeä tulla tähän kyytiin ;)

Miten ois yritys numero kaksi tälle road tripille? *_*. voisin nimittäin hyvinki liittyä seuraan

TaisteluJaska

(03-02-2011, 10:55 AM)bËst link Wrote: [ -> ][quote author=TaisteluJaska link=topic=215.msg14897#msg14897 date=1299056914]
Oon muuten sellanen ajankohta että jos mulla on kesätyöt jo loppunu tuolloin niin voisin paahtaa haaparannan kautta autolla, koska silloin mulla sellanen on. Autoon tarvittas vähintään mun lisäksi 2 muuta. Mistä vetoa että kohta Paju muistuttaa ettei hänellä ole mitään järkeä tulla tähän kyytiin ;)

Miten ois yritys numero kaksi tälle road tripille? *_*. voisin nimittäin hyvinki liittyä seuraan
[/quote]
Jep! asiat ovat TODELLA auki vielä. Auton hommaaminen edellyttää kesätyönsaantia ja taas kesätyöpaikasta on saatava joko lomaa ko. ajalle tai sitten sen on loputtava ennen piistiä. Mutta saatan saada auton lainaksikkin jos jostain syystä jää auto hommaamatta.

Viides kerta ei ole viimeinen, niin toinen se vasta onkin hyvällä pohjalla!

mayhem_

Veikkaan, että jos Tampereelta lähtee autoa niin siitä on paikat jo viety :)

Salevits

Riippuu miten menestyn esim. Tampora2:ssa, tuohon on sen verran aikaa etten sano vielä mtn.

RTpmwe

Ihme jöötiä päättää menestymisen mukaan, messiin vaa poraamaa vaikka olis viimene (vrt. saska)

mayhem_

Sale tyrii ja saskaa ei morkata se on kone (ois voittanu rtn jos ois tullu vastaan).

Salevits

(03-02-2011, 12:24 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Ihme jöötiä päättää menestymisen mukaan, messiin vaa poraamaa vaikka olis viimene (vrt. saska)
En kuitenkaan viiti käyttää ihan tolkuttomasti rahaa meleen poraamiseen. Onhan nuo kokemuksinakin kivoja, mutta jos ravaa joka turnauksessa niin äkkiä on kulunut tonnin seteli poikineen. Mieluummin yritän kehittyä siinä välissä ja sitten silloin tällöin lähteä testaamaan taitoa kansainvälisesti.

HippiEetu

VILU & BEST HIHIHIHI! NY MENNÄÄ!: )

saska

riippuu rahasta ja autopaikoista/lentokone hinnasta

mutta kiinnostus on tietysti kova  8)

RTpmwe

(03-02-2011, 01:27 PM)Salevits link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=215.msg14912#msg14912 date=1299068697]
Ihme jöötiä päättää menestymisen mukaan, messiin vaa poraamaa vaikka olis viimene (vrt. saska)
En kuitenkaan viiti käyttää ihan tolkuttomasti rahaa meleen poraamiseen. Onhan nuo kokemuksinakin kivoja, mutta jos ravaa joka turnauksessa niin äkkiä on kulunut tonnin seteli poikineen. Mieluummin yritän kehittyä siinä välissä ja sitten silloin tällöin lähteä testaamaan taitoa kansainvälisesti.
[/quote]

Köyhät valittaa :)

mallu000

(03-02-2011, 11:18 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ][quote author=bËst link=topic=215.msg14901#msg14901 date=1299063346]
[quote author=TaisteluJaska link=topic=215.msg14897#msg14897 date=1299056914]
Oon muuten sellanen ajankohta että jos mulla on kesätyöt jo loppunu tuolloin niin voisin paahtaa haaparannan kautta autolla, koska silloin mulla sellanen on. Autoon tarvittas vähintään mun lisäksi 2 muuta. Mistä vetoa että kohta Paju muistuttaa ettei hänellä ole mitään järkeä tulla tähän kyytiin ;)

Miten ois yritys numero kaksi tälle road tripille? *_*. voisin nimittäin hyvinki liittyä seuraan
[/quote]
Jep! asiat ovat TODELLA auki vielä. Auton hommaaminen edellyttää kesätyönsaantia ja taas kesätyöpaikasta on saatava joko lomaa ko. ajalle tai sitten sen on loputtava ennen piistiä. Mutta saatan saada auton lainaksikkin jos jostain syystä jää auto hommaamatta.

Viides kerta ei ole viimeinen, niin toinen se vasta onkin hyvällä pohjalla!
[/quote]

Kiinnostais kyllä älyttömästi autokyyti tuota kautta, jos paikkoja sattuu olemaan. On varmaan ainoa järkevä vaihtoehto päästä täältä tuntureilta tuonne. Olisko joku minibussi mahdoton ajatus? Itse tulisin silloin varmasti, Darch todennäköisesti myös ja jos vaikka jostain Oulusta lisää väkeä, jotta bussin vuokra yms. saataisiin katettua(?)

Jekkukissa

Kiinnostaa. Kaipa sitä rahaa jostain taivaalta putoaa tohon mennessä. Joku autokyyti tai minibussikyyti kiinnostaa kanssa. Pitää katella.

TaisteluJaska

Haaparannan kautta kulkisi ihan normi-auto. En oo mitään invataksia vuokraamassa.

PeliQ

(03-02-2011, 01:44 PM)HippiEetu link Wrote: [ -> ]VILU & BEST HIHIHIHI! NY MENNÄÄ!: )
IM IN  8)

HippiEetu

(03-03-2011, 10:38 AM)PeliQ link Wrote: [ -> ][quote author=HippiEetu link=topic=215.msg14915#msg14915 date=1299073445]
VILU & BEST HIHIHIHI! NY MENNÄÄ!: )
IM IN  8)
[/quote]
SAMAA AUTOO!

TaisteluJaska

(03-03-2011, 07:19 PM)HippiEetu link Wrote: [ -> ][quote author=PeliQ link=topic=215.msg15016#msg15016 date=1299148707]
[quote author=HippiEetu link=topic=215.msg14915#msg14915 date=1299073445]
VILU & BEST HIHIHIHI! NY MENNÄÄ!: )
IM IN  8)
[/quote]
SAMAA AUTOO!
[/quote]
Tais muuten peruuntua homma. PeliQ ja Hippi 2000 km samassa autossa >_>

HippiEetu

(03-03-2011, 07:25 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ][quote author=HippiEetu link=topic=215.msg15079#msg15079 date=1299179977]
[quote author=PeliQ link=topic=215.msg15016#msg15016 date=1299148707]
[quote author=HippiEetu link=topic=215.msg14915#msg14915 date=1299073445]
VILU & BEST HIHIHIHI! NY MENNÄÄ!: )
IM IN  8)
[/quote]
SAMAA AUTOO!
[/quote]
Tais muuten peruuntua homma. PeliQ ja Hippi 2000 km samassa autossa >_>

[/quote]

MAAILMAN MAKEIMMAT KARKIT
Pages: 1 2 3 4 5 6