Smash Finland Foorumi

Full Version: PK-seudun Triweekly 5.3.2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

NamiNami

saska

TaisteluJaska

(03-07-2011, 01:00 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Grand Final:
Nami (Default) vs mayhem (Red)

Toka matsi oli kuumaa kamaa.

Tuosta Loser finaalista täytyy sanoa että lähes aina Sale ottaa pataa ku ei tajua lopettaa kämppäämistä ajoissa. Ei sillei että sale kämppäis liikaa mutta kerran ku se aloittaa niin se loppuu vasta sitten ku se ottaa iskua. Tokan matsin aloitus loistava esimerkki -> sai Namuun 24 % mutta ei tajunnu lopettaa ajoissa niin namu anto muutamassa hetkessä 23 % takas.
Mut siis muuten selkeää kehitystä ja todella nerokastakin peliä monesti.

EDIT2: sit toi vika matsi, olisin ollu kommentoimatta jos kerrasta oisit oppinu tuon reunupB jekun kans mutta sulla meni 2 stockia (toinen 54, toinen 55 %) niihin. >_>
No eipä siinä itelläki matseja kussu tyhmiin asioihin Mut siis nuo reunajekut paljon vähemmiksi ja needlespämmin lopetus ajoissa niin tulee derp B-)

Salevits

(03-07-2011, 09:15 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]ei tajua lopettaa kämppäämistä ajoissa.

OIKEAA KRITIIKKIÄ. Kiitos. Kerrankin joku puhuu täällä foorumeilla asiaa, sen sijaan että toistelisi tyhjiä fraaseja kuten "täyttä kamaa". Tällaistä kaipaisin enemmän näiltä foorumeilta.

TaisteluJaska

Joo, mukava jos tykkäsit eikä tuo ollu sarkasmia.
Olen oikeasti sitä mieltä että noilla parilla korjauksella pääset vielä tosi korkeille sijoille turnauksissa.

Salevits

Ei ollut sarkasmia.

DonCoon

(03-07-2011, 09:45 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Olen oikeasti sitä mieltä että noilla parilla korjauksella pääset vielä tosi korkeille sijoille turnauksissa.
Tuo oli sarkasmia.

RTpmwe

tyättä kamaa


e: siis olen aina sanonut että sale pelaa liian virallisesti

Salevits

(03-07-2011, 10:52 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]e: siis olen aina sanonut että sale pelaa liian virallisesti
Virallinen =/= kämppiminen

DonCoon

Mitä hauskaa on saman combon tekemisessä, oli se sitten tehokas tai ei?
Hauskempaa on hyppiä ympäriinsä muikulla ja koittaa osua polvella. Jos jokin nappaa niin improna vaan jokin uusi combo, fiiliksen pohjalta ja koko maailma hurraa.

MasterTK

Kuulostaa ihan saskan pelityyliltä. >_>

TaisteluJaska

DonCoon

(03-08-2011, 02:40 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]http://www.youtube.com/watch?v=h0aOsT2Ok...age#t=431s

>_____>
9:25
Kunpa olisin nauhoittanut tuon matsin kameralla niin kaikki olisivat nähneet mayhemin ilmeen, kun taivaalta putosi väärä haukka.
Oli kutakuinkin tämän tyyppinen:
[Image: 257.jpg]

Namin naama taisi olla jotain tällaista:
[Image: 85.jpg]

HippiEetu

(03-07-2011, 09:47 PM)Salevits link Wrote: [ -> ]Ei ollut sarkasmia.

Suomalaista sarkasmia:

Haluatko kaljaa? En.

DonCoon

TaisteluJaska

http://www.youtube.com/watch?v=L6LSCiHc0RI
No johan on DI.t
Ei vaan kuole.