Smash Finland Foorumi

Full Version: Hahmo "inflaatiot ja deflaatiot."
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

TaisteluJaska

Tajusin yhtäkkiä että viime turnauksessa puolet vastustajista jyysti Peachilla. tai siis Peach, ja kaks semi peachia. Paju ja Best.
Yhtäkkiä.
Toinen on sheikki.
Nipi, Best osittain ja Sale.
Tietysti Falcot vielä, joita riittää.

Muikun dominointi on jatkunut L1M3n ajoista asti. Aina se koukuttaa lisää ja lisää porukkaa.

Sen takia postitin ku tajusin ettei kukaan paljoa jyystä Fonxilla?
Fonx on bonx, sillä pitää pelata. Derp.


Ja Luigi tieten, Hopoki ottaa 80 % matseista Luigin niin hyvä tulee.

Tämä aihe on mallia asiattomat postit, joissa on asiaa.

RTpmwe

Katoin iteki kans ettei viime turnauksessa Foxilla pelannut kukaan muu kuin minä. Peki pelas välillä, mutta ite kuitenki koen olevani 90% Fox only.

E: ite pelasin viime turnauksen singleseissä pooleissa 19 peliä, joista 18 Foxilla, bracketissä 11 peliä joista 11 Foxilla eli suhde 29 Fox ja 1 Marsu >_>

MasterTK

Siis Meleen hahmovalikoima on kyllä uskomattoman hyvä ja tasapainottunut vanhoista ajoista. Ennen kaikki luuli että on pakko pelata vain Foxilla tai Sheikillä jos meinaa pärjätä. Nykyään turnauksissa tulee vastaan Pikachuja, Peacheja, Muikkua, Maliota, Luigia, Reiskaa, Marthia, Palloa, Climbereitä ja ties mitä.

Pajun vaihtaminen Falcosta Peachiin oli kans erittäin järkevää, sen sanoin jo silloin kun Paju pelasi ekoja matseja Peachillaan. Miksi pelata Falcolla, jolla pienimmästäkin virheestä saa runtsillaua, kun Peach on huomattavasti helpompi hahmo pelata ja pärjätä.

TaisteluJaska

Siis näihän se on. Ei siis todellakaan mitään valittamista. Tää oli tällanen suomen hahmovalintakehitys pikanalyysi.

Joo ja tuo Axen pikachun esilletuonti on kyllä niin muuttanut ymmärrystä siitäkin hahmosta. Sit on näitä hahmokohtasia raiskauksia, yhtäkkiä pallo ottaa runtua Jorolta jne.

mayhem_

muiq  8)

MasterTK

Fox on kyllä hyvä ja yksi parhaista hahmoista, mutta varsinkin uusien pelaajien kohdalla sillä pelaaminen vaatii kohtuullista nöyryytystä ennen kuin alkaa pärjäämään. Teknisten juttujen reenaaminen ottaa aikansa, eikä sekään riitä, sillä kaikki osaavat pelata Foxia vastaan edes jotenkin.

mayhem_

voin kertoo että muikulla märjää

bËst

Meittillä nyt on aina ollut että en yhteen hahmoon jaksa liian kauaa keskittyä. Nyt on menossa Sheik - Peach - Fox boomi, mutta kaunko kestää niin ei mitään hajua.

IC:stä en tiedä... osaan varmaan hahmolla kaiken mahdollisen ja mielestäni kehittänyt siitä itelleni aivan täydellisen hahmon, mutta nyt ei vaan enää oikein jaksa keskittyä koko hahmoon vaan sillä pelaaminen on enemmänkin pelleilyä ja show offailua.

Mutta marsut on Suomessa selkeästi deflaation kohteena. Mayhem tuntuu pelaavan paljon muitakin. TK ottanu altikseen ymmärtääkseni Sheikin ja Foxin? Pekillä on selkeästi ainaki 4 parempaa hahmoa... etc.

mallu000

Viime Oulun miitissä Mario oli kovassa huudossa.  8)

Jos katsoo Ison Muaalman menoa esim. Poundin tulokset näyttää tosi hyvältä hahmojen valossa:

1: Dr. PP
2: Armada
3: HBox
4: Axe
5: Mew2king

Monipuolisuutta siis löytyy ja on paljon siistimpi muutenki kattoa noita matseja, kun löytyy vähän kaikenlaista jyystöä ja meta game pysyy monipuolisempana ja huipulla pärjääminen vaatii enemmän kuin Top ja High hahmojen MU-opettelua, kun vastaan voi tulla joku pikachu tms.

Salevits

Itse olen alkanut harkitsemaan foxia sheikin rinnalle mutta saa nähdä mitä siitä tulee, ja myöskin milloin sitä viitsii käyttää tiukassa paikassa.

Ps. Yhtenä vaikuttavana tekijänä on juuri se ettei foxeja ole suomessa niin paljoa.

Turso

Sheikil pärjää ainaski semi hyvi vaik ei paljoo osaiskaa D: Fox maineille +1 koska jotenki too vaikee hahmo.

Marsu himottais, mut en osaa ni otin sit letku luigin kakkoseks koska tuntuu hyvälle, vaikkakin ottaa pannuu ääntelyt.

Tai sit kaikki rupee pelaa falconil  8) Mut cool et jengi pelaa eri hahmoil.

E: shittine viesti mut menkööt..

zÄp

Kymmenen vuotta Zeldaa pelattu ja varmaan kaksi vuotta sitten saavutettu tekninenhuippu mihin sillä pääsee. Hahmon vaihtoa olen kyllä miettinyt kohta kolmevuotta, ei vaan tiedä mihin suuntaan menis. Ehkä Kirbyyn.

TaisteluJaska

Jotenki toi Zäpin posti sopii sen avatarin täydellisesti. Tosin oon ottanu Köörpiltä pataa että eipä siinä >_>

En tiiä kannattaako valita hahmoa sen perusteella että kuinka paljon muut pelaa sillä. Tosin ei voi kieltää etteikö sillä olis ees jollain tasolla vaikutusta ollu mun hahmovalintoihin, ainakin aikoinaan.

Turso: Letku ykköseks. kannattaa. voin kertoo että märjää.

NamiNami

Tajuttiin Triweeklyssä kanssa ettei Suomessa taida olla Jekkukissan lisäksi ketään muuta vakiomarsua?

mayhem_

omega o ainoo toine mut ei oo jäbää näkyny.

TaisteluJaska

Ei taida olla ei. Muutenki Mantta ollu kovin hiljanen ainaki noissa isommissa Jenkki-turnauksien korkeimmilla sijoilla.

Pege

(03-09-2011, 11:10 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Katoin iteki kans ettei viime turnauksessa Foxilla pelannut kukaan muu kuin minä.

\0

Turso

Eipä marsua kai jenkeis pro tasol m2k:n lisäks kauhee moni pelaa.