Smash Finland Foorumi

Full Version: Majottakaa Vilua.com
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

TaisteluJaska

Joo, tamporan jälkeen ois tulossa lähes parin viikon putki helsingin alueella hyvin todennäköisesti. Tarttis PK-seudun alueelta punkkauspaikkoja. Lähetinki jo viestiä Lootalle mut vaikka saisin olla siellä niin tuskin kuiten iha koko aikaa. Eli jos sielät Vantaa-Espoo-Helsinki-Järvenpää-Kerava-(Miksei vaikka Kouvolakin) akselilta sais punkkauspaikkaa n. ajalle 3.5-12.5 nii ois tosi jees. Siis ei tartte olla tuota koko aikaa vaa joku päiväki siltä väliltä ois Fuck Yeah.

DonCoon

Otsikko.
Tunnetaan myös nimellä TaisteluTuksu.

TaisteluJaska

Jos sillä saa paremmin nii mikä ettei? >_>

DonCoon

[Image: forever-alone.jpg]

E: Meille siis tosiaan saa tulla, mutta Vilu ei kaiketi halua.
+ Vappuna tampereella.

Laatikko

Eiköhän meillekin pääse kun ei ole mitään kummempaa tapahtumassa. Täällä ravaa muutenkin koko ajan porukkaa.

TaisteluJaska

Totta munassa haluan käydä jokapaikassa. Tiedän sen että mitä nohevampi Frossa on netissä, sitä parempi IRL. Vähän niinko barbienukke grillissä. Oikein mielelläni tulen käväseen jossain välissä sielläkin, kiitokset vain!

Lootalle myös kiitos, Sielläkin tulen mielelläni käväseen.

DonCoon

Mitä oot Vilu sopinut lootan kanssa?
Me oltaisiin Tarun kanssa viikonloppuna tampereella viettämässä vappua.
Jos teikällä ei ole mitään suuria esteitä lähteä jos 1.5, niin saisit tampereelta ilmaisen kyydin tänne uudenmaan alueelle.

Mutta jooh, 3.5 meille voi tulla. Viikonloppuna 7-8.5  ei kumpikaan meistä ole kotona, koska perjantaina mennään Jurvaan, Botniaringille (Taru taas on tod.näk. kaveriensa kanssa).
Sen jälkeen voi sitten taas tulla.
Makuupaikkana on valittavissa joko (lätty)patja lattialla tai sohva (sitä vierassohvaa joka oli vielä kun asuin äiteen luona, ei ole enää valitettavasti).
Jos selkä ei kestä kumpaakaan, niin kyllä me jotain kätevämpää voidaan kehittää jostain.

TaisteluJaska

Mulla on toi ilmapatja messissä, niin ei tartte patjoista huolehtia. En osaa vielä sanoa miloin lähden tampereelta Helsinkiin, mutta siellä on 3.5 yks kurssi johon ehkä pitää mennä (tieturvakurssi).

TaisteluJaska

Kiitoksia kaikille Majoituksen antaneille ja sitä tarjonneille, eli Kiitos RT, TK, Loota ja Frousen

Tällä kertaa matka tosiaan ei menny järvenpään kautta mutta näillä näkymin oon PK-seudulle taas 4.6-5.6 ainakin eli toivottavasti punkkapaikka löytyy taas jostain! Ja toki mun kämpille saa sit tulla vastaavasti.

Salevits

(05-10-2011, 11:16 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Kiitoksia kaikille Majoituksen antaneille ja sitä tarjonneille, eli Kiitos RT, TK, Loota ja Frousen

Tällä kertaa matka tosiaan ei menny järvenpään kautta mutta näillä näkymin oon PK-seudulle taas 4.6-5.6 ainakin eli toivottavasti punkkapaikka löytyy taas jostain! Ja toki mun kämpille saa sit tulla vastaavasti.

Tuuhan ens kerralla meille! :)

TaisteluJaska

Son Diili.

DonCoon

Olin kauhiasti oluttakin ostanut vain vilua varten.
Höh.
Lähetän ne kirjekuoressa.

TaisteluJaska

(05-10-2011, 04:51 PM)DonCoon link Wrote: [ -> ]Olin kauhiasti oluttakin ostanut vain vilua varten.
Höh.
Lähetän ne kirjekuoressa.
Son Diili.

DonCoon

Vilu
Lande pohjoisessa
PL666
Suomi.

GOD!

Mitä vittua, miten oon missannut tän topikin  ???

E: Joka tapauksessa yritän tulevaisuudessa olla skarpimpi, tännekin oot tervetullut punkkaamaan millon vaan =)

TaisteluJaska

Oujea! saattaapi olla et ens vkoloppuna, tai myöhemmin...

TaisteluJaska

Hei, onko Helsinki/Espoo/Järvenpää alueella ketään joka ei mene BEASTIIN? tarvis nimittäin yösijää tuolle pe-la ajalle, eli tämän viikon pe-la. Frossa tai Novi?

Salevits

(08-09-2011, 02:13 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Hei, onko Helsinki/Espoo/Järvenpää alueella ketään joka ei mene BEASTIIN? tarvis nimittäin yösijää tuolle pe-la ajalle, eli tämän viikon pe-la. Frossa tai Novi?

Kiinnostusta ainaki löytyy minulta! Asun himassa jne mutta kyllä meijän olkkarissa mahtuu nukkumaan. Mutta siis en viel oo varma menoistani, pitää selvitellä täs tän päivän aikana.

Shottimatsit by minä, sinä, Olmo ja joku neljäs (novi?)? *_*

Saunakin meillä on.

TaisteluJaska

Jea! Kuulostaa hyvältä. Sovin tuossa Frozenin kanssa jo että menen sinne mutta tule toki sinäkin käymään siellä sit perjantai-iltana nii shottimatseja sit siellä tai jotain B-)

udikku

Shottimatseista tulee haikia huomine. Varsinki jos pelaa mätisäkkejä vastaa.

PS. Moro RT