Smash Finland Foorumi

Full Version: Kyselynä Jämsäpora
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

Turso

Viesti under construction

Elikkä aattelin tuoda jämsänkin kartalle täs turnaushommassa.

Turnaus voitaisiin pitää ______ Kahtellaa jos onnistuis joku toine kerta sit.

yöksi saa jäädä ja nukkumismahdollisuuksia on muutama sohva ja sänky sekä tietty lattialla voi olla.

Eventteinä esim. melee singles, brawl singles ja mariopartyyyy

Kuiteski pääpointti ol ny se että onko kiinnostuneita?

Vapaata keskustelua kaikesta tähä liittyen.


Osallistujia

1. Turso
2. Riolu
3. Zumma
4. Cimo
5. Putte


Zoomailin näit tiloja ja tulin siihe tuloksee et osallistujamäärä ois se 12. Ei tu lia ahasta ja saa niitä telkkujaki johki.

Jebu

kiinnostusta kyllä olis. emt, kattoo nyt et pääseekö ylipäänsä sillon.

RTpmwe

En tiedä olenko tampereella, mutta kiinnostaa ehkä.

mayhem_

Jos tampereelta joku biili liikkuu niin enköhän minä mukana ole.

PeliQ

Sama ku tossa yllä. Ei ois pitkä matka

bËst

Sen verran hollilla että vois ihan hyvin laittaa harkintaan. Eipä kait tonne tulemisella muuta estettä olis kesällä kuin työt.

Salevits

No eijoo kaukana.

hoppis

messis jos jotai invataksii lähös

-LzR-

Saatta olla vähän turhan kaukana mulle. Saa nähdä.

Schwa

En tiiä että oonko Suames tohon aikaan, jos oon, niin tuun mielelläni.

Turso

Jes hyvä et ees jotkut o kiinnostuneita ni saadaa pora pidettyy. Paju: Kait sitä voi sunnuntainaki jonki aikaa viel paahtaa.

Sit puheeaiheeks: Eventit (ja niitte stagelistat). Eli melee, brawl, mario party, singles, doubles, yms, jne.

E: eli mitä haluisitte? jne

Discuss.

Kirjotan lisää ku pystyn.

TaisteluJaska

Pistä sellanen kenttälista että Loota on niin tyytyväinen että voi onnellisena pyöriä kotonaan 3 vuotta turnauksen jälkeen.  8)
No morkkaus.

Eli Meikä kertoo että Poke Floats ja Rainbow Rideä meleessä ainakin. Ja Minusta ois hauskaa jos ois jotain umpihomoja kenttiä kuten Mushroom Kingdom 2 ja Jungle japes. Ois vaikka 2 bannia per naama.

Siis Voihan pallo sentään. Tuonneha oon vaa joku 100 km. Jos mulla on hyvä pyörä käytössä niin meikähän paahtaa sinne pyörän kans kerpele. Jos joku ottaa autoon mun kamat. Tää ois niin kuumaa kamaa.

Riolufin

Melee singles ja mario partyy pakko olla. Stageist ei oo mulle silleen väliä, hauska on poraa, oli stage mikä hyvänsä. Melee doubleski ois rautaa. Joku item turnaus melees tai rawlis ois kans kova  8)

saska

(05-08-2011, 04:49 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Siis Voihan pallo sentään. Tuonneha oon vaa joku 100 km. Jos mulla on hyvä pyörä käytössä niin meikähän paahtaa sinne pyörän kans kerpele.

messis.

TaisteluJaska

(05-08-2011, 08:59 PM)saska link Wrote: [ -> ][quote author=TaisteluJaska link=topic=234.msg17089#msg17089 date=1304873378]
Siis Voihan pallo sentään. Tuonneha oon vaa joku 100 km. Jos mulla on hyvä pyörä käytössä niin meikähän paahtaa sinne pyörän kans kerpele.

messis.
[/quote]
Beibe.  8) [/TK]

Ei mut porukalla pyörällä jyystö on vielä hauskempaa. Pikkasen ois mahtavaa jos tämä saatais tehtyä.

saska

jos ei sada

mayhem_

jos ois kunnon pyörä >_>

Turso

Nii turneen stagelistaa.

Tämmöne meleesee

Starterit

FD
FoD
DL64
BF
YS

Ja sit counterpicks

Pokestadium
Kongo jungle 64
Rainbow Cruise
Poke Floats
Brinstar
Mute city
Corneria

2 Bannia, mut ei saa bannata kuin maksimissaan yhden peruskentän. Mut voi bannia kaks härökenttää.

Jos on ehotuksia tai vastalauseita ni sanokaa ko ois kiva et kaikki approvee.

Nii ja jos pelataa rawlia?

Starterit

Battlefield
Yoshi's Island
Smashville
Pokémon Stadium
Final Destination

Counterpickit

Castle Siege
Delfino Plaza
Halberd
Lylat Cruise
Frigate Orpheon
Pictochat
Rainbow Cruise
Brinstar
Jos pelaat Reiskalla: Norfair

Tähäki samajuttu et ehotuksii ja vastalauseita.

Riolufin

Approved. Paitti et Reiska saa counterpickaa rawlissa Norfairii  8)

Turso

(05-10-2011, 06:56 PM)Riolufin link Wrote: [ -> ]Approved. Paitti et Reiska saa counterpickaa rawlissa Norfairii  8)

Tämä. Olkoon se Ganondorfs epic rule.
Pages: 1 2