Smash Finland Foorumi

Full Version: Tampora 2
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

ajp_anton

http://ajpanton.se/ssbm/110429-Tampora2/

Nauhotus droppas hirveästi frameja. Tän korjaaminen on hidasta, mutta en aio tyytyä mihinkään huonoon ehkä viimeisestä recordaamastani turnauksesta.

TV A on ehkä valmis. On vielä vähän poolseja näitä ennen, mutta jos niissä ei oo timeria niin en välitä niistä. Ilman timeriä ei voi recoveraa dropattuja frameja.

TV C on tulossa, ja sit pitäis vielä aloittaa TV B... tähän menee siis vielä aikaa. Johtuen siitä, miten mun filmien massatuotanto toimii, filmejä valmistuu kasoittain. Ei siis tuu uusia ennen ku koko ryhmä on valmis.

Voitte laittaa friendlejä ja poolseja Youtubeen, mutta mä lataan varmaan bracketit kokonaan paremmassa laadussa kuin mitä te saatte niistä mun sivulta ladatuista filmeistä.

mayhem_

Kiitokset! :)

Simo

Pepito(Falco)-IVP(Fox)-Laatikko(Ganondorf)-PepiQ(Falco)

Jebu

(05-06-2011, 04:08 PM)Simo link Wrote: [ -> ]Pepito(Falco)-IVP(Fox)-Laatikko(Ganondorf)-PepiQ(Falco)

Simo... k.

ajp_anton

(05-06-2011, 04:08 PM)Simo link Wrote: [ -> ]Pepito(Falco)-IVP(Fox)-Laatikko(Ganondorf)-PepiQ(Falco)
Hö.. =)

Jos tunnistatte matseja niin kertokaa niin saan nimettyä ne.

-LzR-

A-110430-115150-(Sheik)-(Jiggly)-BF.mkv

Mä vastaan Aniolas. Oli kyllä pools matsi.

RTpmwe

 A-110430-121423-(Mario)-(Fox)-DL64.mkv 40.0 MiB
 A-110430-121802-(Fox)-(Mario)-PS.mkv 25.6 MiB
 A-110430-122034-(Fox)-(Samus)-PS.mkv 38.6 MiB

Minun ja hopon poolsetti

  A-110430-115929-(Sheik)-(Fox)-BF.mkv 23.6 MiB
  A-110430-120215-(Sheik)-(Fox)-PS.mkv 37.3 MiB

Minun ja aniolaksen poolsetti

ajp_anton

Suuri kasa TV C:stä tuli valmiiks tänään, mutta kun netti on hidas, niin oon sulkenu lataukset että saan jotain Youtubeen.
Lisää tulee Tubeen vauhdilla ~90 minuuttia per setti, niin kauan ku mun sivu on kiinni. Avaan sen taas joskus (Ruotsin) puolen yön aikaan ja annan olla yön yli. Saatan taas sulkea huomenna jos Youtubeen lähettäminen menee ihan liian hitaasti.

TaisteluJaska

(05-08-2011, 06:42 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Suuri kasa TV C:stä tuli valmiiks tänään, mutta kun netti on hidas, niin oon sulkenu lataukset että saan jotain Youtubeen.
Lisää tulee Tubeen vauhdilla ~90 minuuttia per setti, niin kauan ku mun sivu on kiinni. Avaan sen taas joskus (Ruotsin) puolen yön aikaan ja annan olla yön yli. Saatan taas sulkea huomenna jos Youtubeen lähettäminen menee ihan liian hitaasti.
Kuulostaa hyvälle. Kiitokset paljon minunkin puolesta!

ajp_anton

Huomaan tässä Tubeen lataamisessa että aika paljon ruotsi vs ruotsi-matseja. Suomalaiset ei kai pelannu paljoo nauhotus-TVillä (tai sitten ne on kaikki sillä pienellä keskimmäisellä, ne tulee kohta)...
Eikö tuolla Others-kansiossa oo enää mitään bracketista?

hoppis

A-110430-120554-(Sheik)-(Fox)-BF.mkv
A-110430-120842-(Sheik)-(Fox)-FD.mkv

aniolas v hopo

ajp_anton

Huh, en millään meinannu saada B-TVn framedroppeja korjattua. Sain skannata ne moneen kertaan ennen ku sain luettua ne timerit oikein.

Seasta löytyi ainakin TK vs KJ ja Peki vs Jadde (luulen). Menossa Tubeen...
Onko Paju vs "D1N0" = mayhem?

Nipi

(05-15-2011, 03:46 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Huh, en millään meinannu saada B-TVn framedroppeja korjattua. Sain skannata ne moneen kertaan ennen ku sain luettua ne timerit oikein.

Seasta löytyi ainakin TK vs KJ ja Peki vs Jadde (luulen). Menossa Tubeen...
Onko Paju vs "D1N0" = mayhem?

D1N0=Nipi

ajp_anton

(05-20-2011, 08:59 AM)Nipi link Wrote: [ -> ][quote author=ajp_anton link=topic=235.msg17415#msg17415 date=1305474405]
Huh, en millään meinannu saada B-TVn framedroppeja korjattua. Sain skannata ne moneen kertaan ennen ku sain luettua ne timerit oikein.

Seasta löytyi ainakin TK vs KJ ja Peki vs Jadde (luulen). Menossa Tubeen...
Onko Paju vs "D1N0" = mayhem?
D1N0=Nipi
[/quote]Tiedän kyllä, mutta et pelannu Pajua vastaan bracketissa, ja nuo matsit olis hyvin voinu olla bracketista (1 friendly + best of 5).