Smash Finland Foorumi

Full Version: PK-seudun Triweekly 21.05.2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

Jekkukissa

Viimesimmän Triweeklyn vidjoja kommentaattorien kera.

WSF:
Vilu vs Mayhem
Nami vs Paju
(Kommentaattorit 3. matsista alkaen: VilNess ja Salevits)

WF:
Vilu vs Nami
(Kommentaattorit: Salevits ja Paju)

LSF:
Paju vs Mayhem
(Kommentaattorit: VilNess ja Salevits)

LF:
Paju vs Nami
(Kommentaattorit: Vilness ja Salevits)

GF:
Vilu vs Paju
(Kommentaattori: Salevits)

saska

jos ens triweeklyssä selostukset matseihin niin voin kertoo. >_>

udikku

Hyvä juttu, että kokeillaan selostuksia. Tuntuu vaan niin jäykältä ku jätkät puhuu melkein täysin kirjakieltä.  :)
Ihan ymmärrettävää kyllä, ei siinä mitää

hoppis

(05-25-2011, 07:40 PM)saska link Wrote: [ -> ]jos ens triweeklyssä selostukset matseihin niin voin kertoo. >_>
saat selostaa omatki matsis

RTpmwe

Siis sanoin jo Jekulle että minä ja saska selostamaa

Novi

Oikeasti selostukset pitäisi olla jatkossakin nauhoituksissa, paljon viihdyttävämpää katsoa matseja kun on pari tyyppiä heittämässä läppää, kirjakielellä tai ei. Katsotaan kenestä tulee suomen huippuselostaja ;)

RTpmwe

Siis ite en pystyny viittä sekuntia pitempään kattomaan mitään, kun alko selostus ottaa niin palion pannuun.

TaisteluJaska

Eli tähän menneessä ilmeisesti 4 tai 5 tyyppiä ilmaissu ketjussa mielipiteensä. EDIT: Hopon postista ei nyt ottanut selvää oliko ju vai jaa...

Kommentointia vastaan olivat saska, jonka mielipiteellä ei nyt ole paljon mitään väliä ku tyyppi ei tiedä itsekään mitä mieltä on asioista vaikka jotain saisi kirjoitettuakin.
Vastaan oli myös RT, joka nyt on kaikkea muutakin vastaan niin hänenkään mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Jos nyt vitsiä aiheesta väännetään niin liekö RTllä ärsyttänyt kommentointi sen takia, kun käytetty sanavarasto matseissa ylitti kaksinkertaisesti sen sanamäärän vaihtelevuuden, mitä RT vuodessa käyttää. Että ähäkutti vaan :P

Sen sijaan Udiq antoi hyvää rakentavaa palautetta, vaikkakin lyhyesti, ja Novi puhui fiksusti ja kannustavasti. Minun toimesta siis kommentointi jatkukoon.

mayhem_

siis mun käsittääkseni saska ei kyllä ole vastaan >_>.

RTpmwe

Siis siinä oli vaa se että liikaa keskityttiin matsiin eikä puhuttu yhtään paskaa. Liian virallista selostusta myös

hoppis

oli toi ihan viileetä, vähä liia virallista ainaki salen ja pajun osalta mut vilult lens välillä hyvää pyllyjuttuu

TaisteluJaska

Seuraavalla kerralla ollaanki jo parempia. Mutta kyllä matsista kuuluu selittääkin, vaikka sinne mukaan mahttu muutakin.

udikku

(05-26-2011, 12:32 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Seuraavalla kerralla ollaanki jo parempia. Mutta kyllä matsista kuuluu selittääkin, vaikka sinne mukaan mahttu muutakin.

Joo, ehottomasti lisää selostuksia, siitähän se lähtee.

Novi

(05-26-2011, 12:32 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Seuraavalla kerralla ollaanki jo parempia. Mutta kyllä matsista kuuluu selittääkin, vaikka sinne mukaan mahttu muutakin.

Itseasiassa itse olisin kaivannut vieläkin analyyttisempaa selostusta esim. mindgameista yms, sit siihen mukaan terävää läppää ja artero mertarantaa niin hyvä tulee, joku balanssi vaan näiden välille. Ja ehdottomasti tuossa hommassa kehittyy ajan kanssa :) Itseä huvittaisi kans kokeilla, pitää varmaan raahata perse miitteihin

E: Hajoan ajatukselle että RT ja saska selostaisivat matseja sillä molemmilta irtoaa niin helkkarin hyvää läppää :D Itseä ei haittaisi yhtään vaikka osa selostuksista olisikin pelkkää läpänheittoa, eihän sitä liikaa tarvi viralisoida, silloinkun ei irtoa läppää niin analysoi peliä  ;D

udikku

Smashihan on nii nopee peli, että ei selostuksissa kannata takertua ihan pikkujuttuihin. Ja jos tarttuu ni jatkaa sitte vaan loppuun, kävipä mitä vaan siinä ruudulla sillä välin. Tuollanen pieni jäykkyys varmasti katoaa kun tuota enemmän tekee.

Novi

Minusta selostajien pitäisi yrittää kertoa katsojalle asioita mitä katsoja ei välttämättä näe/tajua sen sijaan että vain toteaa mitä ruudulla tapahtuu. Esimerkiksi strategioita yms. itse aina opin uusia juttuja matchupeista ja mielenpeleistä kun katson esimerkiksi Wifen selostamia matseja

Turso

kommentointi just viileetä. do it moar

RTpmwe

Nii novi on siinä ihan oikeassa, että ketä kiinnostaa kuunnella sellasta mitä näkee jo ruudulta >_>

saska

(05-26-2011, 12:19 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Kommentointia vastaan olivat saska
mitä persettä

Edit. siis ensimmäistä kertaa jaksoin katsoa jotain random matseja kun koskaan ennen en ole mitään kattonut suunnittelin jopa katsoa ne kaikki >_>

edit: siis tuolla mun kommentilla tarkoitin lähinnä että itekkin vois vähän selostaa. joku virallisoimaan vaan mun pariksi niin tulee täyttä kamaa.

bËst

Siis ihan huippuidea tuo selostukset. Sale, vilu ja paju heitti kaikki omalla tyylillään toimivaa settiä. Toki, kun hommassa harjaantuu niin semmoinen ei niin pikkutarkka selostus omalla puhetyylillään on tosiaan parempi kuin se kirjakieli :). Ja mistä ite tykkään, niin kaikkea semmoista perusnaljailua, pelaajien keskenäistä historiaa, tärkeitä pointteja mihin kiinnittää huomiota yms: on kannattavaa tuoda ilmi :). Jos seuraavassa tapahtumassa, missä se ikinä onkaan niin vain on mahdollista ottaa selostus kokeiluun niin haluun ainaki ite testata osaanko yhtää höpistä matseihin :).
Pages: 1 2