Smash Finland Foorumi

Full Version: ManseMenot.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

TaisteluJaska

Nonii! Aika tehdä Tampereelle oma topikki mihi voi postata menoja ja menohaluja/toiveita.

Itellä olis sellanen toive että saatais jonnekkin tänne Tampereen alueelle kunnon RillausMeleeFrisbee miitti. Meno ois vähä niinku Järvenpäässä kaks viime miittiä (en ollu siinä toisessa mutta ymmärsin että meno oli samanlaista) paitsi että tarkoitus olis pitää joku ... (maailman paskin sana tulossa) NYYTTIKESTI henkinen rillijuttu, missä joku tuo kunnon makkaraa, toinen vaikka RTn 75 kgn reiden. Ja kasvisjuttujaki voi tuoda nii saadaan sakemanni messiin. Meikä ainaki tarjoutuu rillimestariksi.
Tommin kans pikasesti juteltiin että paikka voisi olla hänen Multisillan kämpällä, mutta kyllä niitä muitaki paikkoja tarvittaessa löytyy, tässäkin joku rillikatos >_>
Tai sit voi porukalla lähteä paahtaan jonnekki laavulle autolla jos täältä sellasia löytyy. Meikä ainaki approovais.

Mut joo, mitäs mieltä olisitte kunnon rillausmelee+fribasta? Ei oo varmaan minigolfikaan poissuljettu vaihtoehto, se ois n. 5-8 € per naama.

Saa tulla ulkopaikkakunnaltakin >_>

mayhem_

mä oon legenda

Salevits

Jos vaan autolla pääsee niin tuo kuulostaa lulzilta.

TaisteluJaska

Siis mitä! Ajattelin että kaks viestiä on ehdoton maksimi missä esiintyisi Juti-läppää.  ;D

Jekkukissa

Jos vaan osuu sopiva päivä ni kinostaa.

bËst

Aina mukana kunnes toisin todistetaan

BTW: kerrottakoot tässä topicissa että jahka saan selvillä mikä vkl meittillä on kämppä omassa vallassa niin järjestän täällä turnauksen sijaan MeleeFrisbeeUimisFutisBeachiPokeri-sävytteisen viikonlopun halukkaille. Toki kämpän rajoissa. Joidenkin kanssa olen asiasta jo jutellut että olisivat kiinnostuneita

Lamperi

Kerrottakoon että meidän takapihalla on ILMAINEN frisbee golf rata Hervannassa.

Niitä on muuallakin mutta tämä on paras. t. lamperi

TaisteluJaska

(07-12-2011, 10:25 AM)Lamperi link Wrote: [ -> ]Kerrottakoon että meidän takapihalla on ILMAINEN frisbee golf rata Hervannassa.

Niitä on muuallakin mutta tämä on paras. t. lamperi
Missä kohtaa Hervantaa, asun nimittäin itsekin ainakin vähä yli kuukauden tällä kuninkaiden pyhällä maalla.

Susi

Sieltä Näyttelijänpuistosta se löytyy. Oon itekki käyny pariin kertaa testaamassa tota rataa.

peki

lukkoon kans