Smash Finland Foorumi

Full Version: Smashers' Reunion: Melee Grande (Norja) 13-15.7.2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Paju

http://www.smashboards.com/showthread.php?t=309106

Jos haluat ilmaisen majotuksen ennen tai jälkeen turnauksen, sinun täytyy etukäteen maksaa turnauspaikan maksu (huom! ei sisällä melee singles+doubles maksuja) netissä osoitteessa https://www.geekevents.org/. Tämän jälkeen voit saada ilmaisen majoituksen laittamalla Tonberrylle viestiä (paikkoja rajoitettu määrä).

(06-09-2012, 01:07 PM)NamiNami link Wrote:Suosittelen kaikkia nyt maksamaan ennakkoon sen turnausmaksun täällä. Heti kun sen on hoitanut niin voi varata paikan sieltä "Housing venuesta" esim. to-pe ja su-ma yölle, joka on täysin ilmanen. Niitä paikkoja siellä on rajallinen määrä, kannattaa ottaa asiaksi mahdollisimman pian. Itteä ei ainakaan kiinnostais ruveta pähkäilee samana päivänä että missäs sitä yöpyy, kun on ennakkoon ollu mahollisuus varata ilmanen yösija muiden suomalaisten joukosta.

Turnauksen ajan on vaihtoehtoina nukkua joko hotellihuoneessa tai turnauspaikalla. Hotellihuone maksaa 800NOK/yö (noin 100e) ja siihen saa mennä max. 4 ihmistä, sänkyjä on tosin vain kaksi kappaletta. Hotellihuone sisältää noiden kahden sängyn lisäksi yhden nojatuolin, suihkun+vessan sekä ilmaisen WiFin. En ole ihan varma sisäältyykö tuohon tarjoushintaan ilmaista aamupalaa, mutta ainakin sivuilla puhutaan ilmaisesta aamupalasta hotellin asiakkaille. Esimerkiksi jos hotellihuoneessa on 4 henkilöä kahden yön ajan, tulee se maksamaan noin 50 euroa per henkilö.

Quote:The site is not up yet, but those who have pre-ordered tickets at www.geekevents.org can book hotel rooms by sending a mail to tonberry@smashersreunion.com. What I need to know is: Who's responsible, and who's sharing the room. Remember that a maximum of 4 guys can share a room at once.

Example of a mail to book a hotel room with:
I'd like to order a room!
We are:
Tonberry (responsible)
Madlobster
Herp
Derp

Varmat:
1. Paju (ma-ma) *
2. Nami (ma-ma) *
3. Novi (ma-ma) *
4. saska (ma-ma) *
5. Vilu (to-ma) *
6. BürZ (to-ma) *
7. Salevits (to-ma) *
8. Jekku (to-ma) *
9. RTpmwe (ma-ma)
10. Väiski (to-ma) *
11. Cosmos (to-ma) *
12. TK (to-ma) *

* = Turnausmaksu on jo maksettu netissä osoitteessa https://www.geekevents.org/

Hotellihuone 1:
Paju, Nami, Novi, MasterTK

Hotellihuone 2:
Jekku, Vilu, Sale, Loota(?)

Kiinnostuneet:
1. udikku
2. Samo
3. Loota
4. Schwa
5. -LzR-
6. Pege

udikku

Vähintäänki kiinnostaa, mutta ei tässä vaiheessa osaa sanoa viä mitää.

RTpmwe

Ehkä

Jekkukissa

Kiinnostaahan tuo.

Salevits

Ehkä. :)

Ja varaan muuten jo nyt sänkypaikan siitä huoneesta mihin nyt sijotunkin, että sitten on turha vinkua voin sanoa että varasin jos viime kesänä. >_>

bËst

Just toipu yhdestä reissusta niin toista jo pukkaa. Loistavaa!

Siis jos vaan porukka on vähintäänkin yhtä helmeä kuin viime reissulla niin meikä on messis vaikka tuolla pelattaisi pelkkää free for alleja.

Vuoden päähän on toki mahoton ennustaa yhtään mitään, mutta siis messis kunnes toisin todistetaan

Paju

(08-18-2011, 06:39 PM)Salevits link Wrote:Ehkä. :)

Ja varaan muuten jo nyt sänkypaikan siitä huoneesta mihin nyt sijotunkin, että sitten on turha vinkua voin sanoa että varasin jos viime kesänä. >_>

Vähän luulen että noi jaetaan sillain et 2 nukkuu sängyssä 1. yön ja sitten ne toiset 2 nukkuu niissä sängyissä 2. yön. Ei oikein mitään järkee, että toiset saa nukkua molemmat yöt sängyissä kun toiset joutuu molemmat yöt nukkuun tuolilla/lattialla.

RTpmwe

Mä nukun lattialla ilman peittoa

mayhem_

No meikältä jää mitä todennäkösimmin väliin armeija puskee naamalle just tuollon >_>

saska

ei väliä miten mutta olen tuolla tuolloin >_>

Salevits

(08-18-2011, 06:57 PM)Paju link Wrote:Vähän luulen että
(08-18-2011, 06:57 PM)Paju link Wrote:Vähän luulen
(08-18-2011, 06:57 PM)Paju link Wrote:luulen

Paju

(08-19-2011, 07:16 AM)Salevits link Wrote:[quote author=Paju link=topic=268.msg18614#msg18614 date=1313693872]
Vähän luulen että
(08-18-2011, 06:57 PM)Paju link Wrote:Vähän luulen
(08-18-2011, 06:57 PM)Paju link Wrote:luulen


[/quote]

k

En vaan nää mitään järkee siinä, että kaikki maksaa hotellista saman verran, mutta sitten puolet ei saa nukkua ollenkaan sängyssä.

Edit. Niin paitsi jos tietysti olet valmis maksamaan huomattavasti enemmän tuosta hotellista kuin ne, jokta nukkuvat lattialla.

mayhem_

pohdiskelin tuossa hieman ja totesin, että meikä ei tätä turnausta missaa. lähen vaikka käveleen nyt norjaan ja oon metsässä piilossa siihen asti että tuo turnaus on, mutta tuolla turnauksessa minä olen se on varma >_>

saska

mayhemillä selvästi sama linja tämän asian kanssa kun minulla

NamiNami

Mukana ollaan.

MasterTK

Jos tarpeeksi Juteja lähtee mukaan, niin vois lähteä ja käydä muutenkin Norjassa kikkailemassa jotain. >_>

TaisteluJaska

Joo, meikä tulee apukuskiksi niin ei tarvi pelätä mitään. >_>

mayhem_

vittu pitää varmaan vaan keksii joku selitys et miks pitää lykätä armeijaa >_>. ei tässä muuta vaihtoehtoo oikein tunnu olevan.

Salevits

(08-22-2011, 07:42 PM)mayhem_ link Wrote:vittu pitää varmaan vaan keksii joku selitys et miks pitää lykätä armeijaa >_>. ei tässä muuta vaihtoehtoo oikein tunnu olevan.
Oikein.

mayhem_

"taloudellisten olojen järjestämistä varten"

tällä mennään >_>. pitää kattoo tarkemmin tässä viä miten tuo lykkäys systeemi ees toimii ei oo tähän mennessä pahemmin kiinnostanu koko armeijan jutut siinä mielessä, että ois jaksanu ottaa mistään selvää.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11