Smash Finland Foorumi

Full Version: BRAWL LÄPI!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

MakkaranLutkuttaja

VITTU JÄTKÄT! VÄHÄ MÄ PÄÄSIN TÄNÄÄ BRAWLIN LÄPI! Pääsin tänää kolmelta aamul suomen aikaa sen läpi!

Vittu mä sain uusii ukkoi! Sain sen seegan sonikin! Vittu vähä siistiä! Se on se sininen siili sonik the hedgecock peleistä! Vittu vähä se on nopee! Sit sain myös muitaki ukkoja! Jos ette oo päässy läpi nii voin kertoo teille jotai vinkkei et mite pääsette läpi ku se on nii vaikee peli. Siin tulee muitaki ukkoja lisää ku pelaa nii niit ukkoja on oikeesti enemmän kun siinä pelin alus näytetää! Vähä soitin heti repalle et ei vittu repa pääsin brawlin läpi! Se ei ees tienny et sen voi pelaa läpi! Sit se oli iha vitun kade ku kerroin et mul on vitusti enemmän ukkoi ku sen brawlis nii vittu se suuttu! Se sano et se menee tänää gemstoppii valittaa et sen peli on rikki ku siin ei oo paljoo hahmoi niinku mul mut sit mä selitin et se johtuu siitä ku oon suomen paras brawleri nii sen takii mul on enemmän ukkoja. mul on esim semmosiiki ukkoi mitä teil ei voi olla nii wolf. sitä ei oo normaali brawlis mut mul on varmaa joku erikoisversio ku ne myi sen mulle sen takia ku ne huomas siel kaupas mun läsnäolosta sen että nyt on tosi kyseessä.

MakkaranLutkuttaja

nii toi wolf on semmonen susimies, vähä niinku ihmissusi ja vittu se lyö kovaa! ja se on pelin nopein ukko! mega knight ei oo läheskää nii hyvä ku wolf!

Salevits

No kyllä nää maanantaisin jaksaa hymyilyttää nää paskat jutut mutta ei muullon. :)

Paitsi "ei vittu repan isä" <-- klassikko.

TaisteluJaska

EVR