Smash Finland Foorumi

Full Version: Seinäjoen miitti 4-6.11 - ROAD TO TAMPORA 3.0 (anyone interested?)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

bËst

Jeppis. Elikkä oon tässä pyöritellyt jo pidemmän aikaa tuota sjoen turnauksen järjestämistä mutta se on aina pultannut joko omiin kiireisiin, siihen että samaan aikaan joku toinen on ehtinyt kaavailla miittiä/turnausta tai viimeistään siihen että ajatus hoitaa kaikki yksin on pultannut. Mutta nyt kun tuo Muhoksen turnaus ikävä kyllä lopahti vähäisen osanoton takia niin ajattelin värkätä tällaisen vähän pienemmän tapahtuman. Tiedän, että miittejä puskee nurkan takaa vähän väliä hesassa, tampereella ja oulussa mutta ajattelin nyt yrittää että onnistuisiko mokoman järjestäminen täällä Seinäjoellakin.

Eli tapahtumapaikkana olisi meikäläisen kämppä, joka sijaitsee äärimmäisen lähellä Seinäjoen keskustaa. Lääniä on 71 neliön verran, eli tilaa isommallekin porukalle olisi. (vertailukohtana mainittakoot, että Pajuporissa käytetty tila on noin neljännes tän loossin kokonais kapasiteetista). Kauppaan on matkaa huikeat 20m (eli kauppa on takapihalla). Iteltä löytyy omasta takaa 5 televisiota jotka sopivat meleeseen (olettaen että kaikki toimii) ja yksi isompi näyttö josta mm: singstarin, rockbändin ja mario partyn pelaaminen on suoranaista herkkua. Läheltä löytyy uimapaikka jos joku haluaa käydä uhmaamassa Suomen syksyä ja urheilukenttiä molemmin puolin (kaikki n. 200-400m päässä).

En nyt keksi mitään muuta mitä tähän väliin mainostaisi. Heitänpä nyt vain ajatuksen ilmoille niin saan vähän osviittaa kannattaako Sjoella järjestää tulevaisuudessa minkäänlaisia tapahtumia/turnauksia/miittejä ku oma pelaajakapasiteetti on tosiaan se kaksi kipaletta *_*

En nyt äkkiä osaa kartoittaa kuinka paljon ihmisiä tänne sopisi ottaa, mutta en siis hae tässä mitään usemman hengen turnausta vaan juurikin pajuporan tyylistä miittiä, astetta rennommalla meiningillä.

Eli olisiko kiinnostuneita?

RTpmwe

Niin koskas tämä on <_<

4.6.2011 on menny jo kuten myös 6.4.2011 >_>

Jaa no 4.11 saa nähä triweekly siinä viikkoa enne että pitää kattoa, muutaki menoa saattaa olla.

bËst

yhtäkkiä piste-typo ku piti viiva laittaa <_<. Niin siis marraskuun alussa tosiaan *_*. Korjattu alkuviestiin

mayhem_

ehkä :)

nyt kun menin lyömään itseni varmaksi tuohon triweeklyyn niin pitää vähän katsoa, että mitkä viikonloput käytän meleemeininkeihin ja mitkä johki muuhun. tässä ny viimenen kuukausi oikeestaan menny kaikki viikonloput smashin parissa.

TaisteluJaska

Itse olen 90 % varmasti Helsingissä tuolloin, mutta Tampora 3.0aan tähdätään :)

Paju

Kiinnostaisi, mutta digiexpot osuu päällekkäin.

udikku

K-team-päivillä ryyppäämässä tuolloin.

bËst

En muuten hiffannu expoja ollenkaan >_>. Ehkä sen takia ku siellä ei tänä vuonna ole oikeastaan mitään mikä ittee innostaisi. Mietiin jo, että vaihtaisin viikonlopun verran eteenpäin, mutta se muodostaa ongelman ku tuona viikonloppuna tuo morsian olisi Vaasassa kotoseudullaan ja kämppä olis rehellisesti tyhjänä. Muutta kattoo nyt miten käy. Eipä nyt mitää muutakaa tähdellistä oo itellä tuohon viikonloppuun sijoitettuna niin voin ihan hyvin pitää ovet auki mahdollisia kiinnostuneita varten. Jos ei muuten niin uskoisin että mulla ja PeliQ:lla tulee laatuaikaa täällä *__*. Jos nyt jonku marioparty viriilin ihmisen tänne sais niin sittenhän luvassa olisi hupia tuutin täydeltä vaikka kämppä ei vuorautuisikaan ihmisistä ihan umpeen :P

BürZ

oon kiinnostunu jos kyyti tai jos juna niin edes joku matkaseuralainen

TaisteluJaska

Eihä tässä ku muutama vasta ole sanonut ettei pääse, varmasti saatte jonku 10 tyyppiä ainaki tiukalle menolle sinne tai jotain.

Salevits

(10-09-2011, 05:34 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]ehkä :)

nyt kun menin lyömään itseni varmaksi tuohon triweeklyyn niin pitää vähän katsoa, että mitkä viikonloput käytän meleemeininkeihin ja mitkä johki muuhun. tässä ny viimenen kuukausi oikeestaan menny kaikki viikonloput smashin parissa.

Sama täällä. Nuo tilat kyllä kuulostaa aika kermasilta miitin pitämiseen. *_* Pitää katsella pitää katsella. Mihinkään en vielä ilmoittaudu.

eebrozgi

Uskomattoman vetävä mainospuhe paikasta ja välineistöstä. Olen kiinnostunut, katotaan sitten vähän lähempänä ajankohtaa tulenko.

Lanttu

Ehdottomasti ehkä. Kiinnostusta ainakin löytyisi eikä matkakaan mahdoton, vaikka lähijunat Seinäjoelle hitaita ovatkin.

PeliQ

Siis joo kuten sanoin jo niin mukana ollaan 8)

MasterTK

Saatanpa hyvinkin tulla.

HippiEetu

Marraskuu... Khyl! Siellä siis.

ajp_anton

Höh. Oon siellä pari päivää liian aikasin (sukulaisia tapaamassa).
Tullaan Turkuun torstaiaamuna ja lähdetään lauantaiaamuna, eli Sjoelta lähdettäis viimeistään perjantai-iltana...

saska

AJP: Mikäli näet ketään smasheriä nii laita mun DS pelit eteenpäin. Kyllä ne sieltä kulkeutuu kotio.  8)

peki

ehkä-

HippiEetu

(10-14-2011, 08:08 AM)pepi link Wrote: [ -> ]ehkä-
Lähetäänpä Peki sun BatMobiililla?
Pages: 1 2 3