Smash Finland Foorumi

Full Version: Kuinka minä MARTH?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Nipster

N. 2v sitten koukutuin brawliin pahasti, mutta en hankkinut wiitä vain sen takia. Sitten ilmestyi eero/Eebrozgi/Eebro joka sai muutamalla pelisuosittelulla minut hankkimaan lopulta wiin. Nyt on wii hankittu ja brawlikin vähän aikaa sitten tipahti postiluukusta, mutta eteeni tuli ongelma. Aloitin pelaamaan Linkillä, koska tuttu hahmo ja miekkamiehet tuntuivat vaan niin "minulta". Pelaaminen kyllä maistui, mutta hitaus ja recovery antoivat paskan jälkimaun peleihin. hyppykin oli  jotenkin hieman matala. Päätin vaihtaa hahmoa, mutta en kuitenkaa luopua linkistä joten vaihdoin Toon linkkiin. Ah tuota nopeutta ja hyppyjen ilmavuutta. Pelini parantui hieman koska sopivampi pelityyli. Mutta kuitenkaan projektile spämmi ei tuntunut omaltani - enter ike. DEAR GOD MITEN HIDAS. Fukken Link uudellen. Eebro sanoi: ota Marth. Kokeilin. Rakastuin heti. Nopea, ilmavat hypyt, kantama, dancing blade ja counter ,mitä muuta voi mies tarvita.

Nyt kun hahmo oli valittu ja se "myllynkivi" saatiin alta pois aloin opettelemaan sitä mutta kuinka? Olen eebroa yrittänyt anella opettamaan mutta hän on enemmänkin Melee kavereita, joten hän ohjasi minut sitten tänne. (Eeron ohje oli käytä Fsmash koko ajan, kait hieman trollina)

Haluan olla parempi Brawlissa ja pelaamaan Martilla. Ei vaan minulla on PALAVA HALU olla parempi marthilla. Minulla on aikaa ja intoa/tahtoa olla parempi tässä pelissä mutta ei keinoja. Saan harjoitusta kerran/kaksi kuukausdessa kun pelaamme tätä isommalla porukalla, mutta muuten se on vain minä takomassa lv9 cpu:ta tai toisin päin. Heittäkää vinkkejä, huomioita, perusaioita itse pelistä tai hahmosta. Turnauksetkin kiinnostavat mutta ei tällä osaamisella.

Pointtini:    KUINKA MINÄ BRAWL? KUINKA MINÄ MARTH?


Ps. Teksti on tunteella tehty. Deal with it.

saska

meleen marsu on parempi -> fsmäs spämmi riittää

Cimo

http://ssbb.8forum.net/forum
Täältä löytyy brawlille dedikoitu foorumi, kannattaa käydä tsekkaamassa varsinkin jos turnaukset kiinnostaa. Löytyy varmasti peliseuraa kans.

Novi

Taas yksi eksynyt sielu harhateillä joka palaa lopulta kotiin eli siis alkaa pelaamaan meleetä ja lopettaa rawlin >_>

eebrozgi

(12-01-2011, 09:46 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Taas yksi eksynyt sielu harhateillä joka palaa lopulta kotiin eli siis alkaa pelaamaan meleetä ja lopettaa rawlin >_>
Aika lämmin tervetulotus.

Lähetin Nipsterin tänne kun se kyselee minulta Brawlista juttuja enkä minä tajua mistää mitää.

TaisteluJaska

(12-01-2011, 09:46 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Taas yksi eksynyt sielu harhateillä joka palaa lopulta kotiin eli siis alkaa pelaamaan meleetä ja lopettaa rawlin >_>
Novi = RT

Mut toi alkuperäinen posti, mikä tyylinnäyte. Respect.

Salevits

Opettele Spacettamaan. Spacettamisen voi tiivistää jotenkin näin: Yrität osua vastustajaan mahdollisimman kaukaa, näinollen jäät parempaan asemaan iskun suoritettuasi, osuit sitten kilpeen, kyykyssä olevaan vastustajaan tai oikeastaan mihin vain. Näin aloittelijana opettele spacettamaan aina. AINA.

Tätä voi ihan hyvin harjoitella CPU:ta vastaan, aloita vaikka hitaammasta LVL1 ja nouse levelejä ylöspäin.

Marthin etu Brawlissakin (enemmän meleessä) on iskujen hyvä ylettävyys.

Paju

(12-02-2011, 08:20 AM)Salevits link Wrote: [ -> ]Opettele Spacettamaan. Spacettamisen voi tiivistää jotenkin näin: Yrität osua vastustajaan mahdollisimman kaukaa, näinollen jäät parempaan asemaan iskun suoritettuasi, osuit sitten kilpeen, kyykyssä olevaan vastustajaan tai oikeastaan mihin vain. Näin aloittelijana opettele spacettamaan aina. AINA.

Vaikka tuo aloittelijalle onkin hyvä neuvo, niin täytyy kuitenkin sanoa sen verran, että välillä on tehokkaampaa spacettaa isku tahalteen ohi. Todella monet yrittävät aina automaattisesti rankaista sinua ohimenevistä iskuista, mutta jos satut pelin aikana huomaamaan tämän ja spacettamaan iskut tarkoituksella hieman liian kauaksi vastustajasta, jotta hän ei ehdi rankaisemaan sinua, saat tehokkaita paikkoja rankaista vastustajaa.

Novi

(12-02-2011, 07:12 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ][quote author=Novi link=topic=301.msg21056#msg21056 date=1322776002]
Taas yksi eksynyt sielu harhateillä joka palaa lopulta kotiin eli siis alkaa pelaamaan meleetä ja lopettaa rawlin >_>
Novi = RT

Mut toi alkuperäinen posti, mikä tyylinnäyte. Respect.
[/quote]

siis minähän en mikään natsi ole

Vurkyzo

Martan 3 parasta iskua: Fair, Dancing blade (punanen) & dtilt. Kannattaa alottaa noista ja btw unohda counter. Suosittelen myös käyttämään tapjumppia, koska up b out of shield on kone.

Turso