Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen haastoketju
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

RTpmwe

Täällä saa ja kannattaa ja pitää haastaa. Rokikin haastaa http://www.youtube.com/watch?v=YxMbt3qYRSk

RT:
Foxditto setti 5e, ei koske udikkua. Vastaajat: mayhem, Paju

Vilu:
NTSC Marsuditto dairista 50snt bonus. Vastaajat: mayhem

Eebro:
Kirbyditto 5mk. Vastaajat: Sale

mayhem v bestin IC

Paju:
Peach (saa ehdottaa muita) vs. mikä tahansa serious set 1-5e. Vastaajat: NamiNami 5e, Vilu 1-5e

LzR:
Pallo vs. mikä tahansa paitsi Pallo tai Peach 1e. Vastaajat: RT, Vilun Pichu

Vilu, Best, Hippi ja Nico(?):
Shottimatseja.

Nico vs. Paju:
Jotai

Zämi:
Letkuditto

pepi:
Yoshi vs. Fox/Falco/Sheik. Vastaajat: Paju, mhm, Vilu

mayhem:
Falcoditto tampora 3 säännöt 2-5e. Vastaajat: Namu

Falcoditto round robin:
RT, Namu, mhm, Paju

Ilmottakaa jos haluatte haastaa tai vastaatte haasteeseen

Paju

Haastan kenet tahansa Suomesta pelaan ihan rehtejä settejä turnaussäännöillä mun Peachiä vastaan (voi myös ehdottaa muita hahmoja), panos 1-5€.

TaisteluJaska

(12-07-2011, 01:21 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Täällä saa ja kannattaa ja pitää haastaa. Rokikin haastaa http://www.youtube.com/watch?v=YxMbt3qYRSk

Hajosin, tää on täyttä kamaa.

NamiNami

Haastan Pajun 5€. Btw minkä turnauksen säännöt?

Paju

Niin joo, sekin olis ihan hyvä määritellä. No, jos vaikka otetaan Tampora 3 säännöillä ja bo5 setti?

Nipi

KyllÄ !! kuka pelaa dittoja?

HippiEetu

(12-07-2011, 06:44 PM)Nipi link Wrote: [ -> ]KyllÄ !! kuka pelaa dittoja?
Jotain happopitoista?

-LzR-

Eurosta mun vihasta Puffia vastaan. Kaikki käy paitsi bullshit matchupit kuten Puffditto ja Peach  ::)

RTpmwe

(12-07-2011, 09:31 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Eurosta mun vihasta Puffia vastaan. Kaikki käy paitsi bullshit matchupit kuten Puffditto ja Peach  ::)

Meikä ottaa :)

TaisteluJaska

Otan kans Pajua vastaan ens kerralla ku tavataan. Panos on sen verran mitä molemmilla sattuu käteisenä olemaan siinä tilanteessa, 1-5 €

LZR mä voin ottaa vaikka pallosi vs. pichuni.

Joo ja nipi Marsudittoja? kun ite en diggaa sheikditosta ja veikkaan että sä et lämpeä maliohahmoditoista...

bËst

Vilulle haaste: Kantaa nimeä Shotti match - rematch? 8). Samalla koko helahoidon täyttävällä dittopolitiikalla 8)

HippiEetu

(12-08-2011, 09:42 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Vilulle haaste: Kantaa nimeä Shotti match - rematch? 8). Samalla koko helahoidon täyttävällä dittopolitiikalla 8)
Mäki voisin olla kiihottunut tästä ideasta =D

TaisteluJaska

(12-08-2011, 09:42 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Vilulle haaste: Kantaa nimeä Shotti match - rematch? 8). Samalla koko helahoidon täyttävällä dittopolitiikalla 8)
Näistähän ei voi olla kieltäytymättä.

HippiEetu

Oiskoha herkkä meno threeforall?

bËst

Hibbi: Hell Yeah *_*.

Niin ja tuli mieleen yksi haaste heittää, jonka vois pelata ihan vain mielenrauhan takia:

Paju: How about rehti bo5 Samus vs Peach muuten normi turneesäännöillä, mutta ilman aikarajaa? 8)

Paju

(12-12-2011, 05:10 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Niin ja tuli mieleen yksi haaste heittää, jonka vois pelata ihan vain mielenrauhan takia:

Paju: How about rehti bo5 Samus vs Peach muuten normi turneesäännöillä, mutta ilman aikarajaa? 8)

Odotettavissa +10 minuutin matseja. <_< Mutta joo, kyllä toi mulle käy.

Nipi

joo vilu passaa ! vastaan haasteeseen <_< oisko paju tai besti halunnu rahapelejä pelata meitsiä vastaa?  8)

Paju

(12-12-2011, 04:06 PM)Nipi link Wrote: [ -> ]oisko paju tai besti halunnu rahapelejä pelata meitsiä vastaa?  8)

Juu meikä voi ainakin ottaa.

bËst

(12-12-2011, 10:21 AM)Paju link Wrote: [ -> ]Odotettavissa +10 minuutin matseja. <_< Mutta joo, kyllä toi mulle käy.

No siis, väitäkkö notta rehelliset matsit ei olis mukavempia kuin timestallit *_*

Zämi

Jos täältä joskus vääntäydyn turnaukseen, niin luigiditon vois muutamasta eurosta ottaapi jotain vastaan
Pages: 1 2 3