Smash Finland Foorumi

Full Version: TK:n pikkujouluporailut lauantaina 17.12.11
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

MasterTK

Jos porukkaa pääsee tulemaan edes jonkin verran, niin ajattelin ensi viikonloppuna pitää pienet pikkujoulut. En jaksa mitään hirveän suuria järjestää, mutta kuitenkin sekalaisia pelejä, palkintoja ja ruokaa olisi luvassa. Mikäli kiinnostuneita on ja porukkaa pääsee tulemaan edes jonkin verran näinkin pienellä varoitusajalla, niin ilmoittautukaa ihmeessä. Kaikki tervetulleita.

Osallistujat:

TK
Hopo
peliQ
nico?
Cimo
Fraeon
udikku
saska

hoponmopo

riviikly sama vkl ja sinne näyttäs menevä aika lailla porukkaa mut mä oon täs meges

MasterTK

(12-11-2011, 12:52 PM)hoponmopo link Wrote: [ -> ]riviikly sama vkl ja sinne näyttäs menevä aika lailla porukkaa mut mä oon täs meges

Oho, en edes muistanut sitä. Noh, jos tulee edes neljä tyyppiä ketkä eivät sinne mene, niin pidetään pikkujoulut. Paikalle saa tulla milloin huvittaa.

Jekkukissa

Voi möhnä ois kiinnostanu, harmi että triweeklyn kanssa päällekäin.

bËst

Olin ehdottoman kiinnostus mutta viikonloppuna töitä :(

mayhem_

sanoin jo sillon turnauksessa, että järkkää ne pikkujoulut mikä tahansa muu päivä kuin 17. ja olen paikalla >_>. noh eipä voi mitään mulla on toiset pikkujoulut tollon

saska

Triweekly poikottii -> tulen

MasterTK

(12-11-2011, 09:02 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]sanoin jo sillon turnauksessa, että järkkää ne pikkujoulut mikä tahansa muu päivä kuin 17. ja olen paikalla >_>. noh eipä voi mitään mulla on toiset pikkujoulut tollon

Sorge, ainoa mahdollinen päivämäärä. Joko tämä tai ei ollenkaan. >_>

(12-12-2011, 12:29 AM)saska link Wrote: [ -> ]Triweekly poikottii -> tulen

Hajosin. >_>

TaisteluJaska

Itellä tosiaan Helsingin reissu tuolloin. Muuten khyl.

Cimo

oli kyllä semmoset porat ettei paremmasta väliä >_> Kiitokset TK:lle koko setin järkkäämisestä!

MasterTK

Siis kiitän suuresti paikalle saapuneita. Aika uskomaton meininki saatiin aikaseksi jo tällaisella porukalla ja sellaista settiä joissakin peleissä että meinas perse räjähtää. Peliq:n kranaatti hajottaa vieläkin. Ei voi tajuta sitä. >_>

Eikä meinaa enää ääntä lähteä kurkusta. >_>

hoponmopo

kiitos itelles ku järkkäsit, ja nyt alkaa after pora eli allnaitteri kebabin parissa

udikku

Kiitän. Oli hitleriä ajella autollab. Jotai 50-60km/h viimeset 40km >_>

saska

jeps tk:lle kiitos tarjoilusta ja mahtavasta palkinnosta.

peliqn mindgame kranaatti sisi