Smash Finland Foorumi

Full Version: Pepipora 2 - 6.4-8.4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5

peki

Tähän jöötiin voipi ilmotella ja muuta. Novin jätin tuosta listasta nyt pois, kun ei ilmeisesti tähän päivämäärelle pääse tulemaan. muista ei oo tietoa, gieb informaatio.
Patjoja löytyy 2 kappaletta, ja sohvalle mahtuu yks nukkumaan, että jos jollain on makuualustoja tai muuta, niin suosittelen ottamaan mukaan.

Osallistujat:
1. RT
2. udikku?
3. mayhem
4. hippi
5. nipi
6. best?
7. paju
8. nami

Paju

En pysty vielä sanoon ihan 100% varmaks, mutta uskoisin ehtiväni tuleen, kun tuolloin on pääsiäislomakin. Yritän vahvistaa mahd pian.

bËst

Jaksaisin uskoa että pääsen tuolloon tulemaan. ens viikolla alkaa harjoittelu niin saan toivottavasti asiasta varmuuden.

Paju

Joo enköhän minä tule. Namil on kans kiihko, jos saa loma-anomuksen läpi.


Minä ja Nami ollaan confirmed.

peki

puhelin tässä byrzin kans, että 2-3 tyyppiä vois mennä sen luoksi yöksi, niin namukin mahtuis meininkeihin mukaan. enempää ei mahdu tällä hetkellä osallistujalistalle.

Paju

jeah, miten ois D1 D1N0 vs minä+Nami manimatsii?  8)

mayhem_

meikä varaa si nukkumapaikan pekin luona se o varma >_> meikäki voi ottaa manimatseja missä tahansa muodoissa tiimejä, singlesejä, dittoja, w/e saa ehdotella 8)

mayhem_

tupla mut täältä etelästä tulijat vois koittaa päästä samaa junaa si?

Paju

(03-13-2012, 10:21 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]tupla mut täältä etelästä tulijat vois koittaa päästä samaa junaa si?

Juu kuulostaa ihan järkevältä. Joskus perjantai aamulla suht aikasin varmaan kannattaa lähtee jo liikkeelle, kun se junamatkakin kestää kuitenkin jonkin aikaa. Tampereelta ainakin lähtis 9.09 InterCity, joka olis vähän kahen jälkeen perillä Oulussa. Miten siellä Oulussa on muuten kaupat ja ruokapaikat auki tollon (pitkä)perjantaina?

ajp_anton

(03-13-2012, 10:43 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Miten siellä Oulussa on muuten kaupat ja ruokapaikat auki tollon (pitkä)perjantaina?
Aina ihmetelly miten Suomessa ruokakaupat voi joskus olla kiinni...

Joskus vois vaikka käydä ihan Oulussa asti autolla käymässä. En tietääkseni oo koskaan ollu niin pohjoisessa =).

bËst

Kai pepin luona meininki pysyy tuttuun tyyliin releenä eikä ruveta pelaamaan mitään uppomunaturnauksia >_>.

+ Pepi pystyy vissii hakee asemalta? Ku voi olla että jos/kun tuun niin tuun illasta.

niin ja jos tuolla nukkumapaikkojen varauksella nyt on mitään todennäköisyyttä niinku mayska olettaa niin sanotaan nyt ääneen että varaan toisen patjapaikan :P

peki

(03-13-2012, 10:43 PM)Paju link Wrote: [ -> ][quote author=mayhem_ link=topic=315.msg22709#msg22709 date=1331677273]
tupla mut täältä etelästä tulijat vois koittaa päästä samaa junaa si?

Juu kuulostaa ihan järkevältä. Joskus perjantai aamulla suht aikasin varmaan kannattaa lähtee jo liikkeelle, kun se junamatkakin kestää kuitenkin jonkin aikaa. Tampereelta ainakin lähtis 9.09 InterCity, joka olis vähän kahen jälkeen perillä Oulussa. Miten siellä Oulussa on muuten kaupat ja ruokapaikat auki tollon (pitkä)perjantaina?
[/quote]th 07:00 - 24:00
fr closed
sa 07:00 - 24:00
su closed

nukkumapaikat taitaa mennä ekana nukkumaan meinjöille, että aika turha varailla mitään näin etukäteen. asemalta pystyn hakemaan.

mayhem_

meinasin että olen siellä yötä enkä nuku byrzin luona >_>

bËst

Meikä poraa pepin kaa yön pimeinä tunteina laatupelejä 8).

peki

(03-14-2012, 08:28 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]meinasin että olen siellä yötä enkä nuku byrzin luona >_>
niinno, tääki varmaan menee vapaaehtosilla tai sitten arvalla.

NamiNami

(03-14-2012, 08:28 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]meinasin että olen siellä yötä enkä nuku byrzin luona >_>


Ei kiinnosta Ruotsit enää vai? <_<

mayhem_

jep ja haluan olla tällä kertaa varma ennen tuloani että miten nuo nukkumiset menee oli meinaa semmosta jöötiä se ruotsi >_>

peki

mitä tuossa byrzin kans puhelin eilen, niin sen luona voi ilmeisesti porata vaikka yön ympäri, jos haluaa. tarkotus oli ainaki, että ne jotka haluaa nukkua saa myös nukuttua.

RTpmwe

Minä haluaisin taas pelata kimbleä läpi yön

mayhem_

en minä aio edes porata koko yötä ei vaan kiinnosta semmonen ylimääränen reissaaminen otti ruotsissakin pannuun se, että mun tarvi lähtee paahtaan sit yöksi johonkin hevonperseeseen nukkumaan (junalla 30min+kävelyyn n. 15min). siis en vaan jaksa sit lähtee paahtaan mihinkään sieltä.
Pages: 1 2 3 4 5