Smash Finland Foorumi

Full Version: Meikän synttärit eli kesäolympialaiset 2012 >_>
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

MasterTK

[Image: kikkelikeijonkesakuva.jpg] [Image: wtf_redneck_gif.gif]


On taas sen aika. Varmaan 17 kerta tällä kertaa. Eli ajattelin taas vaihteeksi järkätä synttäreiden kunniaksi kesäolympialaiset ja kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita. Toki joku osallistumisraja on, mutta parasta alkaa ottamaan listaa kiinnostuneista jo tässä vaiheessa. >_>

Lajeina on taas laidasta laitaan kaikenlaista, joissa mitataan kuntoa, pullaa, pelitaitoa ja perseen kestävyyttä. Osa 1 on ulkolajeja ja ja osa 2 pelikisoja sisällä.

Päivittelen ketjua tarkemmin kunhan jakselen, mutta nyt voi jo alkaa alustavasti ilmoittautua jos ketään kiinnostaa. Yleisesti ottaen mitataan kuka on mies munassa. Ajattelin pitää tällä kertaa hiukan aiemmin eli lauantaina 30. kesäkuuta. Toki tuota voi muuttaa tarpeen tullen, mutta olkoon tuo nyt alustava päivämäärä. Todennäköisesti meininkiä riittää aika myöhälle joten yöksi voi jäädä.

<_<

Tämän hetkinen Champion urheilussa: saska (mitä helv=? >_>)
Peleissä: (Wiikinkuli)

Viime kesältä muistoja:

[Image: namusan3.jpg]

[Image: namusan2.jpg]

[Image: namusan1.jpg]

[Image: hompsukka.gif]

RTpmwe

[Image: hompsukka.gif]

TaisteluJaska

30.6 oon Turussa juoksemassa maratoonin mutta saatan ehtiä siitä illaksi, voi tosin olla aika pultti ku veikkaan että juoksu kestää klo 20 asti melkee >_> että aikasintaan 22 oisin Tampereella eli ehkä ilman mua tällä kertaa.

MasterTK

No, tuo ei siis ole mitenkään lukkoon lyöty päivämäärä, vaan katotaan mikä sopii parhaiten suurimmalle osalle. Heinäkuun loppu toinen vaihtoehto, koska siinä välissä on sitten Norskien turnauksia yms.

Laatikko

Tulen hakemaan tittelini takaisin. Teen kaikkeni, että saisin vältettyä työt tapahtumapäivänä.

hompo

banneri laitto sanattomaks

NamiNami

Hajoan tolle pussihyppelykuvalle. Kilpailijat virallisesti rivissä. Oon kiinnostunu tulee ja 30.6 käy. Oon lomilla 20.6-1.7

MasterTK

(05-29-2012, 05:50 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Hajoan tolle pussihyppelykuvalle. Kilpailijat virallisesti rivissä. Oon kiinnostunu tulee ja 30.6 käy. Oon lomilla 20.6-1.7

Oikein. Pistetään taas kunnon show pystyyn.

Jekkukissa

Joo!

Paju

Kiinnostus on

udikku

Ei oo reenejä eikä peliä tuolloin, eikä ees työvuoroja oo sinne asti, joten lähtee työvuorotoiveisiin vapaapäiväksi tämä. :)

Salevits

Kiinnostaa hyvin vahvasti.

bËst

Meikä ja Uber ehdottomasti halukkaita tulemaan!

saska

Välitön messi

E: toki olen puolustamassa urheilija pro titteliäni

pingviinituutti

Joo anteeksi kun kysyn: missä?

Novi

(05-29-2012, 08:31 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Joo anteeksi kun kysyn: missä?

täh

Tampereella tietenki >_>

Ps.

ei oo haissuukaa

bËst

Katoin nyt vasta notta kesäkuun loppu. Noh, kiinnostus edelleen. Joskin heinäkuun loppu vois meille istua paremmin.

Cimo

Oon näillä näkymin mukana

mayhem_

En pääse tona viikonloppuna. Heinäkuun vika viikonloppu vois pullalla onnistua jos intistä vapaata sillo, mut taitaa kyl jäädä väliin tällä kertaa.

BürZ

huvittashan tuo tulla puolustamaan pelimestaruuttani, mutta toisaalta pitää katella paljonko huvittaa sijoittaa junailuun 120e jos en saa kehiteltyä muita keinoja harhailla paikanpäälle. muutenki aika mojova määrä reissuja maksettavana kesällä. >_>
Pages: 1 2 3 4