Smash Finland Foorumi

Full Version: Isompi miitti/pienempi turnaus Pekan ja Villen poraparatiisissa?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

TaisteluJaska

Hei!
Tässä kun ollaan asetuttu Pekan kans kämppään jotenkuten ja ollaan todettu että tämä 75 neliötä on iha jees, niin ollaan mietitty josko täällä järkkäis isomman miitin/pikkuturnauksen.
Itse käyttäisin sanaa pikkuturnaus. Koska tavoite olisi saada valtaosa PR.n päässeistä pelaajista (+Nami, jos voittaa EK.n ja saa muutenkin parhaan sijan suomalaisista niin voi ohikatsoa sen ettei ole PR.ssä) ja pelata niin singles kuin doubles ja turnausmaksut isoja turnauksia vastaavaksi. Itse äänestäisin about 7-10 € per turnaus.
Jos pelattaisiin pitkästä aikaa low tieri niin siihen pienempi maksu (ja sellanen low tier että karsittais rankalla kädellä mitä hahmoja saa käyttää)
Ajankohta voisi olla 26-28.10
Nukkumapaikkoja on meillä paljon. Yhteensä kolme sohvaa, meidän omat sängyt ja täällä on yks vieraspatja + mun ilmapatja että nukkumapaikkoja on siinä jo meidät+samon lisäksi about 5-7.lle
Pelipisteitä ois varmaan sellanen 5-7, niillä pärjättäis ja max. osallistujamäärä ois 20 silleen, että oululaiset vois periaatteessa käydä turnauksessa kunhan nukkuvat kotona.

Eli ois vähän legendaarista Kajaanimeininkiä tässä.
Koska Nipi, Peki ja Samo asuu oulussa niin niitä ei tartte huomioida tuohon max listaan, joka meinais sitä että kaikki PRstä ois tervetulleita sekä niiden lisäksi muutama muukin. Tällä ois tarkoitus saada varmistettua mahdollisimman kovatasoinen turnaus kun kuitenkin tilaa on rajoitetusti vaikkakin suhteellisesti paljon.

Onko toi ajankohta jees? Mulle ei marraskuu oikeen käy... Mahdollisesti vois olla aiempikin lokakuun viikonloppu.

Paju

Vai että ensimmäinen invite only mänssiturnaus Suomessa? No kyllähän tämä kiinnostaa.  8) Tuo ajankohtakin vaikuttais olevan näillä näkymin ihan hyvä.

Novi

Mukana  8)

Ps. SD Remix + uusia koodiherkkuja (L-cancel flash jne.)

mayhem_

En oo viä saanu E-kauden läpivientii mut pitäs olla vapaata ainaki intistä tuollo. Ehkä messis riippuen vähä miten aikataulut menee tos lokakuun loppupuolel ku tonne ouluun on kuitenki vähä matkaa nii jos muutenki on paahtoo paljo nii ei välttis jaksa lähtee. Mut kiinnostaa kyl ja mieluusti tuun kuha ei tuu esteitä :)

GF tulee olee falco dittoja jos minä ja nami päästää paikalle 8)

Paju

Niin joo sellanen juttu et maksut sais sit mielellään olla singles 10e ja tiimit 7-10e per henkilö, että voitot kattaa sit myös matkakulut.

Ps. Mayhem, voin 100% varmuudella sanoa ettei GF ole sinä vs Nami, mikäli itse pääsen paikalle.

mayhem_

No joo ehkä nami ei pääse finaalii :/

Edit: mitkä kentät täällä muute si o? Et tuleeko ne mitä vilu ehotti sillo vai ihan mbr vai hä

BürZ

siis missasin saako kaikki oululaiset automaattisetsi osallistua? no, tuun jokatapauksessa >_>

TaisteluJaska

Joo, oululaiset voi tulla millä tahansa varauksella kunhan lähtee käskystä kämpille jos alkaa jauskaa puskemaan. Joo, tällanen semi-invite. Tuskin ketään käännytetään ovelta jos oikein pakolla haluaa tulla. Laitetaan varmaan kiinteä osallistumismaksu joka kattaa sekä turnaukseen osallistumisen että itse turnausmaksut (tiedän, paikan vuokraaminen periaatteessa 0 € mutta ehkä laitan muutaman euron kuitenkin järkkäilykuluja joita jaetaan TVn tuojien sekä minun ja Pegen kesken kiitos vaivannäöstä). Eli ehkä sellanen 20 € ois jees, joista singlerssit ois sen 10 €, tiimit 7 ja järkkäreille tulis 3 € siitä.
Low tieriin kerättäis erikseen tai laitettais joku ihan minimaalinen summa voittajalle ja tokalle sivuun... +kolmannelle iloinen euro (eli ei surullinen).

Muok. eli siis näillä näkymin tulossa:
Vilu
Pege
Mayhem
Paju
Pyry
Novi

EDIT. niinjoo kentistä. En ole asiaa miettinyt mutta se kimppubänni systeemi mitä ehdotin pitäis olla kyllä yks reiluimpia systeemejä mitä on tullut vastaan. Vaikkakin itse keksimä, niin silti. Olen sitä mieltä että se on kokeilun arvoinen. Mutta laitan siitä vielä lisäinfoa kunhan jakselen. Noh 97% varmaa on se ettei heitterikenttiin tarvi mennä jos ei halua.

peki

en yhtään tykkää tuosta, että oululaisten pitäs painua muualle nukkumaan, varsinki ku on maksullista meininkiä ja oisin 2 tvtä tuomassa. <_<
+ tää tuhoaa mun miitin

BürZ

vähän samaa ku peki itekki mietin, mun ja grimin poraluolastosta varmasti irtoaa 2 hyvänkokoista töllöä setteineen, jos saan kyydin. muutenki mulla on monesti tapana mennä nukkumaan aina johonki lattialle nurkkaan tai vaikka pöydän alle mihin kukaan ei muutenkaan menisi niin ei pitäisi mun takia nukkumatilaa mennä. oman alustan saan helposti mukaan niin en mitään teidän sohvaa tai patjaa tarvii. ei ainakaan huvittaisi vielä pääsymaksun lisäksi keksiä miten tuun 6km päähän nukkumaan yöksi.

TaisteluJaska

Nohnoh, otetaanpa iisisti, asiat vielä neuvottelu/keskustelutasoa.
Mielestäni mainitsin että TV-tuojien kuuluu järkkääjiin ja saa siten korvauksen TVn tai useiden toosien tuonnista. Ehkä sovitaan että ne jotka jää yöksi maksais sen järkkäyskulun? kuulostais aika reilulta näin äkkiseltään. Yritin keksiä ratkaisua miten mahd. moni mahtuisi itse turnaukseen. Olisiko sellainen vaihtoehto järkevää että ikäänkuin yhdistettäis Pekin miitti ja tämä? se pekin paikka vois olla osille nukkumapaikka niin tänne mahtuis myöskin nukkumaan paremmin. Välimatkahan on vain joku 10 km max. eli bensoihin menee alle 2 € per suunta.

Nakkasin tuon päivämäärän aika lailla hatusta sillei mikä sopis mulle. Sori kun en muistanut yhtään sitä miittiä. Mutta yhteisvoimin saatais varmaan pidettyä isompikin turnaus tästä.

NamiNami

En lähe VR hinnoilla Ouluun ja takas. Kalzuu Lootaa?

Jos aikaa jää niin 2€ Falco round robin turnaus.

mayhem_

Molemmat viikonloput käy ainakin intin puolesta mut mahdollisimman aikasee sit tieto et mikä viikonloppu tää on nii pystyn järjestelee asiat niin että pääsen sinne.

bËst

sjjoki messis

Samochan

Laitappas mutkin siihen listaan.

Niin ja nukun myös automaattisesti pekan parisängyssä koska. Enkä ole tästä oikeudesta maksamassa senttiäkään. Järjestysmaksu =/= nukkumisoikeus.

Pekin luo osa voisi tosiaan mennä nukkumaan kun peki kuitenkin menee yöksi kotia nukkumaan kuten about kaikissa oulun miiteissä ja tulee paikalle autolla, jos näyttää siltä ettei pekan ja vilun kämmppään mahdu nukkumaan ja/tai siellä ei kykene nukkumaan koska kova hälinä. Mut siinä ei kyl mitään järkeä ole että koska on oululainen, olisi pakko mennä kotia nukkumaan. Bussimatkat maksaa maltaita, kaikilla ei ole autoa, monet tulee toisen ihmisen autokyydillä. Sopu sijaa antaa.

TaisteluJaska

Hienoa, Samo siis siivoilee paikan ku saadaan ihmiset sunnuntaina häädettyä. 8)

peki

en lämpene tuolle idealle sitte yhtään. jos ajetaan muualle nukkumaan niin haluan ainaki nukkua rauhassa, enkä olla riippuvainen muiden menoista ja porahimoista.

TaisteluJaska

Noh, se siitä sitten. Oltais saatu vaan pienellä vaivalla lisää osallistujia. esim. Seinäjoen porukan luulis olevan joustava eikä niin poranhimoissaan että pakolla haluavat jyystämään. +heillä olis oma auto. Ero paikkoihin on kuiten se about 10 km jos sitäkään.
Tällei oltais ehkä saatu vähä enempi porukkaa osallistumaan.

RTpmwe

Ennemmi kunno turnaus ku mitää tälläsiä kikkailuja

TaisteluJaska

En keksi tasan yhtään syytä minkä takia tämä ei vois olla kunnon turnaus. Kuitenki pelaamaan mahtuu yli 20. Kajaanin aikoisissa turnauksissa oli about saman verran porukkaa jos sitäkään.
Toisaalta kannattaako RT.ltä kysyä yhtään mitään. :-*
Pages: 1 2 3