Smash Finland Foorumi

Full Version: Montaget yms. (SMASHER'S REUNION montage valmis!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Novi

mayhem_

hajosin meikän pärställe >_> kosteusmittari2 montage vähän nopeemmin maybe? =D

saska

pistin kosteusmittari 1 videon tulille ja voin sanoa että tässä 2:45 kohalla jo umpitäyttä kamaa. täydelliset editoinnit ainakin. kannattaa kattoa.

hompo

NamiNami

Norjan turnaus 2012 Montage (Smashers' Reunion: Melee Grande) 53m18s

Kaikki tämä oli jo siis niissä yksittäisissä päivissä mitä uploadasin. Karsin vähän turhaa pois melkein joka päivältä, lisäsin saskan ydinpommit ja laitoin joka päivälle lyhyen introkuvan mikä erottelee päivät. Pistän huomenna latauslinkin tähän koko versioon. Tosta tuli liian iso kooltaan niin laitoin sen takia youtubeen, sen voi myös kattoa sieltä.

Mulla on vähän erilainen editointityyli Noviin verrattuna. Vähän ehkä mukavampi kattoa jos on jotain musiikkia taustalla välillä eikä kokoajan ns. raakaa kuvaa putkeen. Tosin alun alkujaankin mulla oli tarkotus vaan heittää pötköön kaikkea mitä siellä Norjassa tapahtu. Pitää kattoa jos tulevaisuudessa teen jotain vastaavanlaista kun Muhos 1 montage.

Periaateessa tuon vois polttaa DVD:lle ja laittaa valikkoon jokasen päivän erikseen.

Novi

(11-07-2012, 08:13 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Norjan turnaus 2012 Montage (Smashers' Reunion: Melee Grande) 53m18s

Kaikki tämä oli jo siis niissä yksittäisissä päivissä mitä uploadasin. Karsin vähän turhaa pois melkein joka päivältä, lisäsin saskan ydinpommit ja laitoin joka päivälle lyhyen introkuvan mikä erottelee päivät. Pistän huomenna latauslinkin tähän koko versioon. Tosta tuli liian iso kooltaan niin laitoin sen takia youtubeen, sen voi myös kattoa sieltä.

Mulla on vähän erilainen editointityyli Noviin verrattuna. Vähän ehkä mukavampi kattoa jos on jotain musiikkia taustalla välillä eikä kokoajan ns. raakaa kuvaa putkeen. Tosin alun alkujaankin mulla oli tarkotus vaan heittää pötköön kaikkea mitä siellä Norjassa tapahtu. Pitää kattoa jos tulevaisuudessa teen jotain vastaavanlaista kun Muhos 1 montage.

Periaateessa tuon vois polttaa DVD:lle ja laittaa valikkoon jokasen päivän erikseen.

Törkeen siistiä!!! Pitää kattoa heti =)

E: Oli kermaa, mun pitää tehdä "International Release" heti

NamiNami

Tässä tämä montage ladattavana http://www.4shared.com/video/gO6bCUy9/Norja_2012.html?

519 MB
53m17s

Video on tyyppiä mkv, kannattaa katsoa VLC playerilla.

MasterTK

(11-06-2012, 07:38 PM)саска link Wrote: [ -> ]pistin kosteusmittari 1 videon tulille ja voin sanoa että tässä 2:45 kohalla jo umpitäyttä kamaa. täydelliset editoinnit ainakin. kannattaa kattoa.

Kannattaa tosiaan. Tuo kosteusmittarin video oli loistava. Videon tekninen toteutus ei ehkä maailman parasta, mutta ihan helkkarin hyvää matskua Novi oli saanut tuohon kuvattua. Monta loistavaa comboakin sattui näköjään nauhalle. Ja ei tuo haittaa yhtään vaikka näiden teossa kestääkin, sillä nämä vaan paranee ajan kanssa.

Laatikko

(11-08-2012, 09:19 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Ja ei tuo haittaa yhtään vaikka näiden teossa kestääkin, sillä nämä vaan paranee ajan kanssa.
Kellari III:n montagesta taitaa tulla aika huippu

8)

peki

95%

RTpmwe

Kuulin just että uploadaamista vaille valmis

Paju

(11-14-2012, 01:21 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ][quote author=MasterTK link=topic=340.msg27191#msg27191 date=1352366347]
Ja ei tuo haittaa yhtään vaikka näiden teossa kestääkin, sillä nämä vaan paranee ajan kanssa.
Kellari III:n montagesta taitaa tulla aika huippu

8)
[/quote]

Paitsi et oli Kellari 2.

Mut sitä odotellessa  8)