Smash Finland Foorumi

Full Version: byrzpora 14.-16.12. Oulu, Höyhtyä
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

BürZ

pistetäänpä ihan omaa töpöä tälle.
eli mun ja grimmairin kämpille miittiä puskisin joulukuulle, 14.-16.12 viikonloppu olisi ajankohtana. osoite on Hanhitie 17 L A 5 ja mun puhelin 0505012989.

tilaa on yöpyä 12 henkilölle, poramaan pitäisi mahtua muutama lisääkin. nukkumapaikkoja löytyy valmiiksi 2 sohvaa ja muutama enemmän tai vähemmän vaatimaton patja/alusta. muut saa ottaa omia alustoja. en tosin lähde sillä olettamuksella liikkeelle, että kaikki osallistujat haluavat sen 2 yötä täällä olla, mutta vedän alustavasti rajan tuohon 12 henkilöön.
kämpässä on 2 telkkua + settiä valmiina ja jopa neljälle lisätelkulle olisi tilaa. jääkaappissa on tilaa ja keittiövälineitä saa käyttää jos tiskaa. kävelymatkan päässä on pizzeria sekä joka päivä klo 24 saakka auki oleva kauppa.

singlesit pelataan lauantaina päivällä ja maksu on 2e henkeä kohden.
mahdolliset tiimit pelataan myös lauantaina, maksu lienee 2 euroa per tiimi, eli euro nokkiinsa

meleen lisäksi kämpästä löytyy paljon muita moninpelejä ja lautapelejä, joita voi pelata sitten jossain välissä.

osallistujat/kiinnostuneet:
****yöpyvät paikan päällä, jos haluavat
1. byrz
2. grimmair
3. peki
4. mallu
5. mustaviini
6. pege
7. limbdash(uusi pelaaja)
8. samo
9. hups
10. rt
11. rt:n kaveri?
12. rt:n toinen kaveri?
****eivät yövy paikanpäällä
1. cosmos (yöpyy omassa kämpässä koska asuu naapuritalossa)
2. väiski (saattaa käydä lauantaina jos ei oo muuta tekemistä)

töllöt:
1. byrz
2. grimmair
3. peki
4. pege

setit:
1. byrz
2. grimmair
3. pege
4. mustis

?. mallu (pelkkä wii) ?

sanaa saa levittää foorumilla epäaktiivisille pelaajille, jos törmäilee

alustava aikataulu:

pe 14.12.
klo 15:00 - paikalle valuminen
klo ??:00 - doblerssit
la 15.12.
klo 12:00 - singlerssit
su 16.12.
klo ??:?? - painuminen muualle

mallu000

Voin tuoda Wiin, mutta Meleetä ei ole. Jatkoroikkia löytyy 2 kpl, jos on tarvetta.

Hups

meikä vois tulla

HippiEetu

En pääse tänne, oon tuolloin hämeenlinnassa viel reissun päällä, mut mä lupaan edustaa teit kaikkii siel !

RTpmwe

Jos tiimit ni yllättävä suuret himot :-*

BürZ

aina sitä yhet tiimit voi pelata  8)

Hups

kertokaapa joku mitä busseja sinne menee ja minkä aikavälei menee että ei tarvi ite alkaa ettimää ku tottunu käyttää vaa matkahuollon "muhos - oulu" väliä :D

peki

BürZ

oulun ulkopuolelta tulevat voivat halutessaan heittää jotain aikoja, milloin parhaiten pääsisivät perjantaina hollille, että voin virallisen alkamisajan niiden perusteella loihtia.

mallu, täysien settien tilanne on nyt hoidossa, että sinun wiisi ei välttämätön ole, tosin eipä se mitään haittaakkaan jos varalla on ylimääräisiä koneita (tai jos on häröjä vc pelejä). jatkojohtoja on aina hyvä olla niin paljon kuin porukka viitsii tai muistaa tuoda.

4 töllöllä varmasti pärjää näin pienemmällä osallistujamäärällä, mutta kämpästä löytyisi tilaa vielä kahdelle ylimääräisellekin, jos joltain vielä löytyy.

mallu000

Ok. Oma tulo on vähän kortilla siinä mielessä, että tilillä 0,4 € ja odottelen saatavia Kelalta ja kavereilta. >__> Tähtään tuohon kuuden junaan, joka on yhdeksän maissa illalla Oulussa, ettei ainakaan minun kannalta ole kauheasti väliä koska saa tulla.

RTpmwe

Jaa nii, joo, tuun

Ja pyörin sit pekin kanssa et en tiä mennäänkö sen luo pe-la vai mite

RTpmwe

Kaveri saattaa kans tulla, mutta vasta lauantaina.

e: toinen kaveri saattaa tulla kans

RTpmwe

Jaa niin kattelin että 17:40 ois hyvä nussi joka lähtee kuusamoon lauantaina, ni jos enne sitä sais turnaukset

BürZ

joo niin, perjantaina voi alkaa tulla paikalle 15:00 lähtien, kun itse koulusta siinä kahden jälkeen tulen kotia. pistin lauantaille turnausten aikataulut alustavasti singles 11:00 ja doubles 14:00. ei sitten kovin paljoa väliä ole, milloin lähtee lauantaina tai sunnuntaina pois, ihan vaan mikä nyt parhaiten passaa.

RTpmwe

Voisko turnauksia ottaa tunnin aiemmaksi ettei tuu varmasti kiire sit pelata doubleseja että ehin kuusamoon

peki

tai sitte perjantaina illlala joku, ni ei tule ni kauheeta kiirettä. tai jotai.

RTpmwe

Jotai tällästä

BürZ

juu. doubles varmaankin olisi hyvä olla silloin perjantai-iltana. ainaki kuulemma cosmoksen ja väiskin perjantai-aikataulut on kai ihan poikittain niin ei singlesiä viitti sillon nakata, kun kaikki ei pääse.

RTpmwe

Ju jos doublesit pelataa pe ni sitte ehtii ainaki

mallu000

Varmistankin oman tulon,  19 reikäreikä Oulussa.
Pages: 1 2