Smash Finland Foorumi

Full Version: BEAST 3 (3rd April - 7th April)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

saska

http://www.smashboards.com/showthread.php?t=326662

messi? onko jengillä suunnitelmia? minua kiinnostaa niin maan perkuleesti.

NamiNami

1. saska
2. NamiNami

RTpmwe

FrankerZ

mayhem_

Siis kiinnostus on suuri ja jos saan työt vaan sumplittuu niin tulossa ollaan.

Jekkukissa

Kinostaa mutta paha sanoa kun varmaan harjottelu meneillään sillon. Jos menee yksiin harkan kanssa ni joooooo.

bËst

Messi kunnes toisin todetaan

RTpmwe

(12-19-2012, 01:15 AM)ajp_anton link Wrote:[quote author=RTpmwe link=action=profile;u=2 date=1355869815]
Onko tilataksi beast3?
En oo päättäny mitään vielä... voi tulla pikkasen kalliiks niin moneks päiväks (600kr per hlö). Ongelma on saada 10 hlöä halukkaita maksamaan tuollaisen summan.
Jos jättää ekan päivän niin 500kr. Junalla tietenkin pääsee puoleen hintaan, että kuinkahan paljon sitä ollaan valmiita maksamaan siitä auton helppoudesta...
[/quote]

mayhem_

Boikotti. Joko autolla suomesta tai sit tuo junakikkailukin kuulostaa ihan eeppiseltä.

saska

(12-19-2012, 04:59 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]junakikkailukin kuulostaa ihan eeppiseltä.

tämän asenteen approvaan

>_>

Novi

messi

jos sen mangon paskakin tulisi

Novi

Onko ihmiset menossa tänne laivalla vai lentäen? Liput on jotain 80 luokkaa edes takaisin lentäen kun nopeesti katoin

RTpmwe

Lento himottelis, vaikka laivakikkailuaki saattaa olla tulossa

saska

laivakikkailu med pyllyjutut kiinnostaa syvään

NamiNami

Laiva kiinnostaa, mutta oon varmaan menossa päiviä aikasemmin reenaa armadan kanssa että siinä mielessä ehkä lentokone parempi. Pitää kattella reissun jälkee miten päåsee suht halvalla ja ketä tulee samaanhyttiin jos laivalla.

PeliQ

Laiva med väärä terminaale&Man_Swagg kiinnostaa aina.

[E]: ja 3,5€ 0,33l limu + Olgas good boyfriend

mayhem_

Laivalla tulossa jos lähen tuonne. Edellyttää että oon saanu töitä ennen tuota ja saa sumplittua sillee että pääsen lähtee.

Jekkukissa

Varmaan lentokone.

Novi

Laiva kiinnostaa kans mua enemmän

bËst

Novi, nami(?), mayska(?), peliq, bEst, paju(?) laivailemaan? Olis aika rock. Autolla jos pääsis rannikkomatkat niin hyttiporat taxfreen kautta ois rockcock. Jos ei saa poraa niin sit taxfreen kautta man_swaggaamaan

saska

(01-14-2013, 11:33 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Novi, nami(?), mayska(?), peliq, bEst, paju(?) laivailemaan?

:'(
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14