Smash Finland Foorumi

Full Version: Wii U
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5

saska

Wii U on tietääkseni ainaki seuraavilla henkilöillä: (ja Nintendo ID)
MasterTK: MasterTK
hopo: henkku
saska: saskau
Fraeon: frae-u
Laatikko: Laatikko
Pingviinituutti: Pingviinituutti
Xylitol: Xylitol
Byrz: byrzuu

Mulla on marti u ja ja ilmeisesti monster hunter tulee parin viikon päästä.

RTpmwe

Yhtäkkiä saskalla ja hopolla Wii U

Ostan ehkä sitte ku tulee kunnon softmodit tai Wind Waker on hyvä

NamiNami

Odotan että voitan tämän jostain arvonnasta.

Yllätyin kanssa että hopolla ja saskalla on. Laatikolla on myös ollut WiiU pari kuukautta jo.

peki

nevö

mayhem_

Siis se ottaa pannuun jos se uus mässi o hyvä ku joutuu tuon paskan hommaan sen takia, mutta jos se ei oo hyvä niin eipä kyl tuu hankittua

MasterTK

1.5 viikon päästä armottomat monsteru hunteri porat. Riittää jyystettävää vähäksi aikaa.

EDIT: Lataa saska se trine 2 sieltä jöötistä, niin paahdetaan co-oppina läpi. Sitähän voi vissiin kolme pelata yhtä aikaa.

bËst

Meinasin napata mukaani ku tuossa yks päivä kaupoilla olin. Mutta en saanut motivoitua itteeni tarpeeksi. Pitää saada joku vetonaulapeli ja sellaista aikaa, että ehtii pelailla niin kelpaa. Kuiten 3DS vie päähuomion tällä hetkellä ku konemaisia pelejä puskee hyvällä tempolla

Laatikko

Laatikko on myös NNID.

Ei oo hetkeen tosiaan tulossa sellasia pelejä, joita kiinnostais varmasti ostaa, mutta eiköhän se korjaannu ennen pitkää. En vielä tiedä jaksanko Monster Hunteria ostaa, saa nähdä taivunko ryhmäpaineen alla.

Trine 2 on meh.

pingviinituutti

Zombi U -pakkaus löytyy; peliä en ole edes avannut vielä.

En kyllä muista, mutta vahva veikkaus: Pingviinituutti

MasterTK

Zombi U on Wii U:n paras peli helposti. Yksi parhaista kauhupeleistä koskaan.

saska

Lisäsin nyt kaikki jotka on listattu tuossa ekassa viestissä. Sitte vähä marioo testailee ->

Xylitol

(03-10-2013, 06:19 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Sonic & Allstars Racing Transformed on Wii U:n paras peli helposti. Hipoo Crash Team Racingin täydellisyystasoja.
Ja ID on sama kuin fooruminimi, saa lisätä jos huvittaa

hopsula

on muute tullu käytyä aika intiimejä keskusteluja miiversessä

Laatikko

oon kiihkossa

Cimo

minun (saska) peliqn cimon ja zumman nintendo land sessiot on umpipyhiä. tätä lisää joka päivä aina ja kaikkialla.

Edit by Cimo: I beet my sis bad

hopsula

(03-13-2013, 08:26 PM)Cimo link Wrote: [ -> ]minun (saska) peliqn cimon ja zumman nintendo land sessiot on umpipyhiä. tätä lisää joka päivä aina ja kaikkialla.
if only you knew where I've been and what I've seen

Laatikko

seuraavaa siirtoa täytyykin sitten pohtia tarkemmin

ollaan jännän äärellä

saska

jos se mitä hopo on minulle postaillu antaa mitää osviittaa

>_>

ei hyvä

mayhem_

Nii onko tämä kuinka hyvä? Ku mietin et toisaalta vois hommatakkin mut jos ei oo pahemmi järkevää pelattavaa ni ei si. Lähinnä moninpelit kiinnostaa.

RTpmwe

Eikai mitää kilpailullisia moninpelejä joita ei ois jo X360
Pages: 1 2 3 4 5