Smash Finland Foorumi

Full Version: Jyväskylän menot
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

eebrozgi

13.3.2013 oli Überin kämpällä poraa. Sen päätteeksi pidetyn turnauksen tulokset / tämänhetkinen Jyväskylän PR:

1. Über
2. heplo
3. lv.8 Luigi
3. Lanttu
5. Riolu
5. lv.1 Ganondorf
5. Mats
5. eebrozgi

Kivaa oli, uudestaan joskus.

eebrozgi

Voiko jossain porata vähän nyt ihan kohta?

Sputte

Sputte tässä moi!

Tosiaan muutin Jyväskylään vähän aikaa sitten ja ois huippua päästä tutustumaan ja poraamaan Jyväskyläläisten kanssa meleetä.
Ite olen porannu pari vuotta Zumman, PeliQ:n, Riolun, Cimmon kanssa enemmän ja vähemmään.
Muissa turnauksissa kun tampora3:ssa en oo ollu vielä mukana, mutta ajatuksena oli osallistua tuohon PULTTI turnaukeen.

Mun tykö sopii mainiosti tulla ja olen valmis liikkumaan.

Kiitos, kumarrus ja poraajia pls  ;D

Zämi

Harmiko ei oo oikein keski-pohjanmaalla pelaajia ja raha on aina esteenä että pystyis lähteä turnauksiin...

Sputte

Semmosta palautetta oon vähän saanukki...  :-\

eebrozgi

Hienoa! Asun kans Jyväskylässä suurimman osan ajasta ja porat kiinnostais, olen heplon kanssa enimmäkseen pelaillu tähän mennessä. On ollu kans puhetta edellämainitun kanssa että joku pikkumiitti ainakin Überin ja Matsin (ja ketä muita pelaajia täällä onkaan) kanssa olis kovin mukava tässä lähiviikkoina/päivinä.

Mutta sitä odotellessa voisin joku ilta polkasta sinne porailemaan, missä asutkin.

Sputte

Kuulostaa hyvältä!

Asun tavintiellä, joka on halssila/ kivistö alueella. Olen Jämsässä tällähetkellä, mutta mun puolesta perjantaista -> sopii käydä poraamassa! :)