Smash Finland Foorumi

Full Version: PK-seutu topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

Novi

Niin eiköhän smash skene osaa keksiä toimintaa <_<

Jahka saan kesän työvuorot alan zoomailla ajankohtaa

Laatikko

Kinostus löytyy, mutta ye never know. Voisin pelata Bangia vaikka koko viikonlopun, täyskiihko päällä.

Kuka tulee mun kanssa suunnittelemaan uusia kortteja? :-*

kalzu

poraa alkuviikosta vaik sopasella?

Novi

(05-03-2013, 12:01 PM)kalzu link Wrote: [ -> ]poraa alkuviikosta vaik sopasella?

ti, ke käy alustavasti

Novi

Meillä poraa keskiviikkona klo. 16:15 eteenpäin

pingviinituutti

(05-06-2013, 07:43 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Meillä poraa keskiviikkona klo. 16:15 eteenpäin
Onko torstaille mahdollista ohjelmaa? Mulla on joku teatteri-juttu koulun kanssa keskiviikkona, niin voisin tulla illasta.

-LzR-

Vois yrittää tulla tälläkertaa.

Novi

(05-06-2013, 08:01 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ][quote author=Novi link=topic=358.msg30535#msg30535 date=1367869421]
Meillä poraa keskiviikkona klo. 16:15 eteenpäin
Onko torstaille mahdollista ohjelmaa? Mulla on joku teatteri-juttu koulun kanssa keskiviikkona, niin voisin tulla illasta.
[/quote]

Torstai on valitettavasti pultti

ja mutteri ja ruuvi ja

kalzu

(05-06-2013, 07:43 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Meillä poraa keskiviikkona klo. 16:15 eteenpäin
mä oon siis ainaki tulos ja släsheri pitäs kans olla mege

kaikki lzr:t sun muut kans messii  8)

Zlazher

Kalzu on heränny talviunilta ja iloinen mieli paistaa kuin toinen aurinko :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Jebu

Voisin ehkä tulla pariks tunniks poraamaan 16:15 - 20:00 välisenä aikana ku Espoossa satun olemaan juuri sillon.

en sittenkään =/
Project Meleetä sit ens kerral. da bess peli.

mmKALLL

Tääl ois niiku poraa tarjolla nyt la-su.

Jos jotakuta kinostaa ja ei oo menos tonne keravalle.

Laittakaa skypes viestii esa-mmkalll koska niiku osallistujalimiitti mutta ainaki on parisänky ja patjoi. Pelataa sit kaikkii hyvii pelei niiku rawlmiinusta ja mkw.

kalzu

oisko poraa tänää jossaa? ;{D

kalzu

(05-17-2013, 07:59 AM)kalzu link Wrote: [ -> ]oisko poraa tänää jossaa?

mites huomen tai tiistaina?

Paju

kiihko?

NamiNami

Jos East Coast kiinnostaa niin oon lomalla koko ens viikon. Tänne?

peki

tääläki vois periaatteessa

ajp_anton

Ens viikolla tulee olemaan tylsää maanantai-keskiviikko. Ketä täällä (Hesa) edes asuu? Haluttaisko ketään vähän Meleetä?

peki

minä, sale ja jekku asutaan 30min päässä lähijunalla. kalzu ja loota taitaa asuu helsingissä, novi ja zlazher espoossa. ehkä.

ajp_anton

Eli ainaki muutama. No mut jos kiinnostaa niin ilmoittakaa. Mun luona ei käy koska asun tädin luona.
Pages: 1 2 3 4