Smash Finland Foorumi

Full Version: Muhos turnee
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

Hups

Jea elikkäs beasti o näillä korvilla nii ny o hyvä miettiä tätä muhokse turnausta että oisko se turnaus maaliskuussa hyvä pittää :)

eebrozgi

Kyllä! Ja jos heti ruvetaan kartottelemaan hyviä viikonloppuja ni minulle käy maaliskuusta kaikki paitsi 21.-23.3.

saska

messi jos on massi

mayhem_

juu messissä mitä todennäkösimmin jos vaan tampereelta lähtee autoo

Hups

joku neropatti voi laittaa äänestykse maaliskuun vklp:sta et millo mahollinen paahto :)

pingviinituutti

14.-16. ehdottomasti paras ja lähes ainoa tsäänssi, seuraava vknloppu räjäyttää venäjän kirjotukset.

peki

mää en osaa sanoa nyt yhtää mitäänb. varmaan messi jos on autokyytiä tarjolla. kattelen tarkemmi sitte beastin jälkeen.  päiviä jos saa tarjolle ni voin pistää tuon äänestykse

bËst

Ainainen valmius ja jos ajoissa saa tiedon, niin ehtii anoa töistä vapaaksi.

NamiNami

Jos maaliskuun loppu niin ehkä joo.

Hups

pitäskö se siirtää sitte maaliskuu loppuu ja huhtikuu alkuu ne viikot

Grimmair

Pitäisi pystyä tulemaan turnaukseen aivan sama mikä viikonloppu.

bËst

Kysy sieltä mestalta jo tässä vaiheessa, että missä raossa olis vapaita vkl ja ilmoita heti tänne, joku laittaa äänestyksen päälle ja sitten siitä ruoditaan se paras vkl niistä vaihtoehdoista ja mesta saadaan varattua.

Zlazher

Kuhan ei 21.-23. ni pitäs päästä tulee

Smapo

Itekki vois taas sinne päin raahautua kuhan kyytiä löytyy.

hopsukka

annan sulle kyytiä

Paju

Onko tästä nyt mitään tarkempaa tietoa? Jos tää olis joskus maaliskuun lopussa, niin lempäälästä tulis ainakin minä, aleksi ja antti.

Smapo

(02-18-2014, 01:24 PM)hopsukka link Wrote:annan sulle kyytiä
Mä kyyditän sua

Jekkukissa

Niin millos tää olikaan ehkä olemassa?
Maaliskuussa 21-23 on huono itelle.
Huhtikuun 4-6 on myös huono. Muuten käy kai kaikki.

Infoa kiitos.

Novi

Hups sanoi että ottaa asioista selvää tämän viikon aikana :) turnausta pukkaa kyl

bËst

Itellä huhtikuun puolelle / maaliskuun vipa vkl niin ehdin pyytää vapaata
Pages: 1 2