Smash Finland Foorumi

Full Version: KOSTEUSMITTARI kyyditykset
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

eebrozgi

(03-23-2014, 03:08 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Edelleen mun kyydissä näyttäis olevan varma vaan minä (tosin en yksin lähde. min. 3 kpl autossa)
RT semivarma, eebrot vissiin menee zumman kyydillä... mut ny se puhelu

Siis siirryttiinkö minä ja Rush (vuoden tulokas) sinun autosta Zummalle? Kyllä tämä meille käy, varmistan vaan että Zummakin on tietonen tästä kun tuli meille yllärinä.

EDIT: Selvitin asian molemmilta kuskeilta ja ollaankin turvallisesti Zumman kyydissä, joten kaikki ok meidän osalta. Tuo aloitusposti saattais kaivata päivitystä kun olen näemmä kahteen eri kyytiin merkattu.

Zumma

jees jees mun autoon minä cimo eebro ja rush

mayhem takasin tullessa

mayhem_

no nyt ilmeisesti oon tulossa si vilun kyydillä ja pitäs viä saada jotain muuta siihen kyytii. rt ja saska on ehkä statuksella ja sampo jos luet tän niin kyytii mahtuu

TaisteluJaska

Mä ymmärsin että RT ois varma?

Päivitän tietoja.
Mun kyydissä siis minä ja mayhem varma. lähes varma RT, iso ehkä saska ja smapo

Minimi on saada autoon 3 kpl matkustajia, muuten tulee liian kalliiksi.

bËst

Tällä hetkellä sjoen kautta menossa varmuudella ainoastaan minä ja uber. Mats on vielä varmistamatta, mutta hälle pidetään paikkaa. Meidän reitille ei varmaan ketään osu, jos Jaxi ei satu esimerkiksi oleen kauhajoella ja tulossa turneeseen.

Teoriassa siis oltais voitu Vilun autoon hypätä jos viikonloppuun mennessä omassa autossa on vain minä ja Uber, mutta ku itellä on tarkotus olla suth ajoissa Muhoksella auttaas Hupsia turnausjärjestelyissä niin oon lähdössä ajamaan suth aikasin perjantaina. Ja paluumatkakin on pohdinnassa että tuunko suoraan sjk vai meenkö jykylään, niin en tohdi joutua riippuvaiseksi muista/ antaa muiden olla riippuvaisia musta.

Smapo

Niin mitä vilulta kyytiä treeltä? Ite oon messissä joo ja jos lisäihmisiä tarttee niin aina voi Natcho aka AtomicTroopin pyytää messiin.

mayhem_

joo vilun kyydillä oon menossa ja tosiaan 3 paikkaa auki viä kun rt ja saska ei oo mitään varmistanu joten jos ootte varmoja niin messiin vaan mun mielestä ja rt ja saska saa tapella vikasta paikasta, mutta tottakai vilu päättää miten toimitaan kun sen kyyti >_>.

saska

(03-24-2014, 12:02 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]joo vilun kyydillä oon menossa ja tosiaan 3 paikkaa auki viä kun rt ja saska ei oo mitään varmistanu joten jos ootte varmoja niin messiin vaan mun mielestä ja rt ja saska saa tapella vikasta paikasta, mutta tottakai vilu päättää miten toimitaan kun sen kyyti >_>.

nacho ei ollu viimeks ainaka tulossa. eli 2 vapaata spottia.

mayhem_

Mjoo no mut meitsi lähtee tos huomenna sinne helsinkii ja semmosta ny mietin että nappaatteko sit suoraa kyytii rautatieasemalta vai hervannasta. Että tiedän si pakkaanko kaikki tavarat jo ny mukaa vai en.

mayhem_

Itseasiassa otan cuben ja ruoskan jokatapauksessa ainaki mukaa nii on jotai tekemistä hotellissa iltasin >_>

TaisteluJaska

Varmat vie epävarmat.
Jos atomic ja mikälie salsa haluaa varmasti tulla kyytiin, niin tervetuloa!

edit:
"Teoriassa siis oltais voitu Vilun autoon hypätä jos viikonloppuun mennessä omassa autossa on vain minä ja Uber, mutta ku itellä on tarkotus olla kerma ajoissa Muhoksella auttaas Hupsia turnausjärjestelyissä niin oon lähdössä ajamaan kerma aikasin perjantaina. Ja paluumatkakin on pohdinnassa että tuunko suoraan sjk vai meenkö jykylään, niin en tohdi joutua riippuvaiseksi muista/ antaa muiden olla riippuvaisia musta."

Kyllä, jos lähtijöitä on tampereelta vain 3 ja teitä kaks, niin mun puolesta voidaan ajaa Sjoen kautta. Muistutan että meillä lähtö aikaisintaan klo 19.

Zumma

Mihin aikaan Kimolla, Eebrolla ja Rushilla on valmius perjantaina? Mahollisimman aikasin lähettäis.

bËst

(03-25-2014, 01:21 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Varmat vie epävarmat.
Jos atomic ja mikälie salsa haluaa varmasti tulla kyytiin, niin tervetuloa!

edit:
"Teoriassa siis oltais voitu Vilun autoon hypätä jos viikonloppuun mennessä omassa autossa on vain minä ja Uber, mutta ku itellä on tarkotus olla kerma ajoissa Muhoksella auttaas Hupsia turnausjärjestelyissä niin oon lähdössä ajamaan kerma aikasin perjantaina. Ja paluumatkakin on pohdinnassa että tuunko suoraan sjk vai meenkö jykylään, niin en tohdi joutua riippuvaiseksi muista/ antaa muiden olla riippuvaisia musta."

Kyllä, jos lähtijöitä on tampereelta vain 3 ja teitä kaks, niin mun puolesta voidaan ajaa Sjoen kautta. Muistutan että meillä lähtö aikaisintaan klo 19.

Joo siis jää teoriatasolle kun me lähdetään klo 12 ajamaan. Sonatan uus lätty julkastaan niin rallatellaan sitä ja paluumatka on tosiaan itellä vähän sellainen, että saatan ihan hyvin eksyä jykylään tms.

Rush

(03-25-2014, 04:29 PM)Zumma link Wrote: [ -> ]Mihin aikaan Kimolla, Eebrolla ja Rushilla on valmius perjantaina? Mahollisimman aikasin lähettäis.
Minulla ja Eebrolla alkaa valmius klo 00:00. Eli milloin vaan muille käy.

Zlazher

Joujou, meikällä autossa yks paikka vapaana jos jotain pk-seudun vajekkia kiinnostaa

pingviinituutti

(03-25-2014, 07:50 PM)Rohtori Saha link Wrote: [ -> ]Joujou, meikällä autossa yks paikka vapaana jos jotain pk-seudun vajekkia kiinnostaa
Joko tää meni? Meinasin just tän perään huudella.

saska

Oon vilun biilissä messi (leo) eli kai 1 paikka vapaana.

TaisteluJaska

(03-26-2014, 06:11 AM)saska link Wrote: [ -> ]Oon vilun biilissä messi (leo) eli kai 1 paikka vapaana.
8) 8)

Stemu

(03-25-2014, 07:50 PM)Rohtori Saha link Wrote: [ -> ]Joujou, meikällä autossa yks paikka vapaana jos jotain pk-seudun vajekkia kiinnostaa

Tää tais just mennä? :D Jos jotain vaihtuu ja ei haittaa oottaa tuntematonta mukaan nii voin ottaa vapaan paikan !
Jos muuten satun pääsemäänkin paikalle onkos se liia myöhästä osallistua singlesseihi?

bËst

Paikan päällä ehtii vasta on lopulliset osallistumiset että kyllä Stemu hyvin ehtii jos on ennen lauantaita klo 10 paikalla :)
Pages: 1 2 3