Smash Finland Foorumi

Full Version: Kosteusmittari IV Results & Shoutouts
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

Novi

Melee Singles:

1. Mayhem
2. Paju
3. Vilu
4. Hups
5. Saska
5. Best
7. HippiEetu
7. Uber
9. Novi
9. Taukki
9. Zumma
9. Tukaani
13. Grimmair
13. Zlasher
13. ByrZ
13. Cimo

Melee Doubles:

1. Mayhem & Vilu
2. Paju & Saska
3. Best & Uber
4. Taukki & Tukaani

Pools:

[Image: Kosteusmittari%204%20singles%20pools%201.png]

[Image: Kosteusmittari%204%20singles%20pools%202.png]

[Image: Kosteusmittari%204%20singles%20pools%203.png]

[Image: Kosteusmittari%204%20singles%20pools%204.png]

Bracket:

[Image: Singles%20Bracket%20bracket.png]

P:M Bracket:

Yritin saada tätä toimimaan mutta tässä vaiheessa kävi näin eli jonkun muun pitää hoitaa tämä homma loppuun :D

[Image: Screen%20Shot%202014-03-31%20at%2000.37.21%201.png]

mayhem_

Hyvä turnaus ja kiitokset kaikille jotka oli järjestämässä turnausta ja lisäksi myös kiitokset kaikille, jotka saapu paikalle :) Olin suhteellisen väsyny kyl koko turnauksen ajan kun oli ollu raskaita päiviä niin ei jaksanu pahemmin valvoo, mutta oli silti hyvä meininki kyl!

Shoutouts:

Vilu: Kiitos kyydeistä ja tiimaamisesta. Sen jälkee kun lähti toimiin tiimi niin kulki aika hyvin.

saska: Eeeeeeiiiiii haaaaaatana

Paju: Tiukkoja matseja suurin osa ja sanosin, että kannattaa siinä peachissä vaan pysyä tai sit tietty aina 20XX vaihtoehto >_>

Hups: Meni aika sähläämiseks meidän setti molemmilta.

Novi: Oli aika hyvä se uus capturecard kermalaatunen sininen ruutu >_>. Oot kehittyny paljon kyl viime aikoina. Aiemmin välillä tuntu logiikka puuttuvan pelaamisesta, mutta nyt ehkä enemmänkin ongelma on se, että pelaat vähän liiankin systemaattisesti ni helppo tehä asioita sillee, että saa baitattuu. Vähän samaa ongelmaa kuin Salella.

HippiEetu: Tuntuu muodostuvan tavaksi tämä, että häviän sulle pooleissa :D

Pirkkalasepet: Ei mee kauaa kun ootte taistelemassa ihan kärkisijoista, jos sama kehitys jatkuu.

Guest

<Omastakin puolestani kiitokset kaikille paikalla olleille ja osallistuneille. Kokonaisuus oli pienempi kuin viimeaikaisemmat Suomen turnaukset, mutta se tarjosi mahdollisuuden pitää useamman eventin ja aikataulutkin pysyi todella hyvin hanskassa. Suuri kiitos myös kaikille siitä, sillä homma kulki joutuisasti koska porukka piti huolta aikatauluista ja odotti maltillisesti ja kantoi kortensa kekoon. Respectit kaikille!

Mayhem: Onnea voitosta. Se roster jäi puolitiehen, mutta alko lauantain smashkiintiö oleen finaalissa ja lautapelit houkutti enemmän. Sun foxin pressurea vastaan on IC:llä paha saada controllia, mutta katotaan ku turneessa kohataan että mitä keksin 8)

Vilu: Arvostettava comeback allekirjoittanutta vastaan. Fiksua peliä ja luigin potentiaalin hyödyntämistä. Puerto Ricosta jäänyttä rapea piristää dittorosterista käteen jäänyt 1,40€.

Paju: Oli hauska nähdä ja hyvät sijoitukset overall. Kuiten itte en osaa arvostaa sitä poliittista paremman aseman tavoittelua, mitä PM:n finaalissa (ja joskus lautapeleissäkin) harrastat. Ei ollu kauheasti sydäntä pelata PM finaalia kun tavallaan pakotit mut joko a) tuntemaan syyllisyyttä että oon hyvä siinä ja b) joudun kyseenalaistamaan onko pelaaminen hauskaa jos oon parempi. Kuiten, ite haluan pelata sekä huvin vuoksi mutta myös voittaakseni. Näin ollen, se mielestäni turha jauhanta siinä PM-finaalin aikana ikään kuin aiheutti itelle tilanteen, että en voinut olla varma lähteekö pelistä hauskuus jos pelaan liian tosissani voitosta. En tuota asennetta osaa hirveästi arvostaa. Varsinkaan ku jätkä on hiton hyvä adaptoimaan uusia pelejä tosi nopeaa. Olipa sitten lautapeli tai videopeli. Hyvät pelit kuitenkin ja hyvin pelasit! Siitä kyllä heruu respectit.

Pirkkala: Teitte muutaman häviöön johtaneen pytyn tiimeissä. Singleseissä kovaa settiä molemmilta, vaikka taukkia vastaan en pelannutkaan. Ootta täysin varteenotettavia lähiaikojen topseedejä

Zumma: Hyvä meininki ja hyviä väläytyksiä niin PM:ssä kuin Meleessäkin! Kyllä se ura vielä siitä urkenee, kunhan mentorisi neuvot annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Hups: En vaan pärjännyt. En ehtinyt saada pelityylistäs kiinni, ennen kuin setti loppui kesken. Toivottavasti jaksoit siivota ja saadaan Muhokselle lisäturnauksia taas joskus!

Hippi: Harmittavalla tavalla orvahdit mua vastaan pikachullas. Kuiten mayhemin voitto on aika hyvä osoitus, että potentiaalia voittaa kenet vaan löytyy!

Rush ja HRH ja Stemu ja Cosmos: Uudet naamat piristää aina turnauksia, ja toivon että olette tulleet jäädäksenne ja saitte tästä hyvän kokemuksen!

Pingu: Puerto Rico >______>

Eebro: Kapteeni vailla vertaa. Ja logiikka 5/5. Tuon paikalle 8-tabisen jatkoroitan ja vien sen keskelle että saa mahollisimman monta konpoa kytkettyä kiinni; hetken päästä löydän sen huoneen nurkasta pöydän alta jonne ei tuu saamaan yhtään settiä niin seinässä kiinni tuottamassa virtaa yhdelle läppärille :D. Ei mulla muuta

Grimmair: Kapteeni vailla häviöitä. Ei mulla muuta. Ens turnauksessa toivottavasti taas tapaamme!

saska

Hups: turnausjärkäilyt ihan jees ja saatiin tiukka bracketsetti että eipä valittamista mistään. B)

bËst: singleissä samalla sijalla sinun kanssa. vuodet vierii ja itellä kehitystä tapahtuu. sinulla vissiin kehitys tapahtunu project m puolella ainakin sen perusteella mitä kattelin. B)

Über: sheik on välillä piikki mutta onneks mulla oli sua vastaan voiton mahdollistanut tahtotila. >_>

Paju: tänks tiimauksesta ja sen aiheuttamasta lompakon leventymisestä.

Antti: hmm. kukahan oli taas antti niistä ihmisistä siellä. >_>

Aleksi: pupu pytynä oli vissiin kone? >_> kiitoksia brackettia edeltävistä parista sparrausmatsista. jokainen pienikin apu auttaa märjäämään.

Taukki: konemaisesti pelasit taas minua vastaan, mutta ei vissiin bracketti suosinut tällä kertaa.

Tukaani: ei pelattu vissii ollenkaa tai muutenkaa mitää henkevää tapahtunut mistä ois mitää sanottavaa.

Vilu: kiitos kyydeistä. on se kyllä yhä kone kuten meidän bracketmatsissa todistit. ei vaa voinu mitää.

Mayhem: onea voitosta. tuntuu hyvälle kun oma oppipoika niittää mainetta ja kunniaa. <_< mitäs seuraavaks?

saska: 28h valvominen ennen turnausta ja sitten koko turnaus unessa . jpg + konemainen tila sekä singleissä että tiimeissä ja jopa roject m ei ollut fiasko B)

Smapo: kiva kun tulit taas messii. B) periaatteessa harmi ettei pupu tupuna toteutunut, mutta lompsa kiittää.

Rohtori Saha: ei mittää ihmeempää. ananas oli 5/5 söisin uudestaan. B)

Dr Jones: kuka oli dr jones?

Novi: eipä taaskaa mitää ihmeempää. meno jatkuu.

Hippi: tiukka setti bracketissä joka ratkesi viimehetkellä sinun pytyyn. ei voi mitään.

Zumma: tuli vähän puun takaa se sinun sheikki että meni 1 matsi että adjustasin tilanteeseen. hyvä counterpick ratkaisu, en usko että olisit peachilla voittanut yhtään.

Eebrozgi: final boss näyttää, tuntuu ja kuullostaa hyvältä. oliko muuten musiikit ja äänet itse tehtyjä vai eri peleistä napsittuja? tehkää se loppuun koska legitisti paras peli vähään aikaan. niin paljon tehty juttuja oikein että ihan hirvittää. +1

Rush: emmätiiä mitää sanomista mistää.

Cimo: kone ku bräckettii pääsit vaikka olikin helpompi taso ku yleensä. ootko ennen ollu räketissä? B)

HRH: kun muutat tampereelle niin alahan pyörimään porapiireissä ni tuntuu hyvälle.

Grimmair: voitit taukin joka poras minut totaalisen 2-0 suohon. mad respect. B)

Kalzu: kaveri on muuttunut huomaamattomammaksi kuin olen huomannutkaan.

Byrz: aamukuuden monkey ball + ulilililia + random sonta keskustelut oli täyttä kamaa. kiitos myöski jalapeno sipseistä ne oli myös täyttä kamaa.

Mustis: oliko tämmönenki henkilö siä?

Cosmos: itse norjan kuningas pääsi paikalle. muikkuuun semmonen tipsi että ilmassa eteenpäin a on hyvä isku erityisesti joka tilanateessa

Cebbo: jaa siis seppo.

ByrZin sisko: ai byrzin sisko vai. missäs oli byrzin veli? kuulin juttua että semmonenki on.

Jabi: kato kävithän sinäkin paikalla pyörähtämässä. B)

Pingu: pingu pango pongo.

atomictroop: kaveri lähti lyhyellä varoitusajalla, mutta oli täysillä mukana menossa. ou jea.

mayhem_

(03-31-2014, 03:22 PM)saska link Wrote: [ -> ]Mayhem: onea voitosta. tuntuu hyvälle kun oma oppipoika niittää mainetta ja kunniaa. <_< mitäs seuraavaks?

muikulla sandbagaaminen

NamiNami

Seuraavaks voi yrittää voittaa Fausterin samuksen

Rush

(03-31-2014, 01:56 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Uudet naamat piristää aina turnauksia, ja toivon että olette tulleet jäädäksenne ja saitte tästä hyvän kokemuksen
Jep, itse kyllä viihdyin. Pelaajat vaikuttivat todella mukavilta, ja tunnelma oli hyvä. Hyvin mahdollisesti tulen näihin jatkossakin eksymään.
Tuli huomattua pelaamissani matseissa, että vielä on paljon parantamisen varaa tossa pelaamisessa. Vaikka crew matsini menikin ihan hyvin, tuli noissa muissa turnauksissa otettua naamaan senkin edestä, ja hyvä näin. Katsotaan, josko seuraavassa häppeningissä olisi enemmän edistystä tapahtunut.

Järjestäjille luonnollisesti kiitokset tapahtumasta ja hyvästä organisoinnista!

Zummalle kiitokset autokyydistä.

Eebro: paras mentor ja kapteeni, tiedä mitä tuo bËst selittää. 8) Tupla-dorffista tehdään vielä doubles meta.

Grimmair jäi kanssa mieleen todella mukavana heppuna. Ja tietty toverina Samus-pelaajana. :)

Oli myös hienoa nähdä joitain tuttuja foorumeilta ekaa kertaa livenä!

tauKhan

Hups: Hyvin järjestetty turnaus, aikataulut toimi. Propsit 4 sijasta, et vissiin pelannu meiän friendlyjä iha täysillä :)

bËst: Täytyy kyllä sanoa, että mitää ei paremmalleen mahda. Voit kyl double blindeja tulevaisuudessakin, tuntu peach toimiva paremmi ku sheik >_>. Tarviin kyl IC harjottelua. Puerto Rico oli kyllä sulle tekemätön paikka, ku pelasin sen Vilulle. En kyllä muista pahemmin mitää erityisiä pytyjä teameissa, musta te olitte vaa parempia.

Paju: Kiitos kyydistä, onnittelut 2 sijoista ja Pm voitosta. Tajusin just, että jos oisit menny Peachilla poolit niinku pultissa, oisin ollu saskaa vastaa bracketissa  >:(

mayhem: Ansaittu voitto.

byrz: Ois pitäny ottabra se 50e mp5 decathlon matsi vastaa :)

Über: Sheik ditto on kyllä hirveetä ku molemmat on pultissa ja edgeguardit ei onnistu, melki 20 min bo3. Tiukka matsi kyllä oli, ilmeisesti mun ois kannattanu hävitä sulle, ois saanu helpomma bracketin. Pm:ssä ei ollu mulla mitään säpöjä.

saska: Congrats, 5 sija ja pärjäsit viluaki vastaa aika hyvin. Pelattiin kyllä heti ku tulitte Tampereelta.

Vilu: Mitää ei mahtanu vaikka pytysit aika paljon meidän setissä.

Aleksi: Täytyy joskus taas korkata double yoshi  ;)

byrz

nukuin tässä 26,5 tuntia, tuntuu hyvälle

hups: kiitos järkkäilystä, sain pooleissa jopa vietyä yhen matsin sua vastaan. ei muuten kannata tasottaa mulle stockia siitä jos teen vahingossa nollista itsarin, niin käy joka toisessa matsissa.

eebro: täytit aukon jonka lootan poissaolo jätti, mahtava meno oli peli mikä peli. kinkkuvinkit oy

pingu: sunki kanssa oli mahtava porata kaikenlaista, meleehän siis on kakkosprioriteetti näissä tapahtumissa

saska: sun ansiosta vihdoin ymmärrän monkey ball fysiikoita paremmin, vaikka oon parit TASit vääntäny noista >_> yölliset(aamuiset) keskustelut oli kamaa

tukaani: ekaa kertaa koskaan otin turpaan minigame decathlonissa, hyvä tosiaan ettei otettu sitä 50e manimatsia :D ens kerralla tosin oon masteroinu kaikki teiän salaiset techit

taukki: kyllä niitä decathloneja vaan jaksaa sen 4h putkeen porata, opettelehan nyt se mun supervoima eli rämppäystechi niin voin jäädä eläkkeelle.

atomicproot: kivat game&wario porailut ja keskustelut

grimmair: kiva nähä ja porailla mitä tulee porailtua

rush: mitä, 6 stonkkii creweissä, ei paha suoritus. kivat bömbarmänit kans.

ne jotka unohdin: unohdin teidät

TaisteluJaska

Hyvä oli turnaus! Voisin itekki pistää tässä ihan pikasesti ennen ku teen huolella myöhemmin. Siis yleisesti voin sanoa että matkat meni yllättävän joutuisasti vaikka menomatkalla muhoksen lähestyminen tuntui kuin avaruuden aikajatkumoa ois väännetty meidän kiusaksi. No ei ihan.
Porukka alkanu turnauksissa syömään terveellisemmin ja sotkee vähemmän, siitä plussaa! Itse en hirveästi siivoillut tai jeesaillut yleismeiningeissä, eli iso kiitos niille jotka sitäkin harrasti. On se toisaalta ehkä ihan kohtuullista että kun 7 tunnin matkat yhteen suuntaan niin on siinäkin hommaa.

Shoutoutit vähä myöhemmin :)

Grimmair

Kiitokset Hupsille turnauksen järkkäämisestä, aikataulut sujuivat oikein mukavasti ja jäi aikaa hyvin muuhunkin porailuun.

Eebro: Mahtavat pooli matsit kuten aina, se sonic romhack oli kyllä karmaiseva älä enään koskaan näytä sitä minulle.

Byrz: Mukava nähdä taas, harmi kun ei porailtu meleetä enemmän mutta Game&Wario oli kyllä rautaa.

Pingu: Tiimit meni miten meni ne olivat hauskaa.

Rush: Oikein mukavaa nähdä uusia naamoja turnauksissa ja vielä mukavampaa on nähdä niiden pelaavan samusta. Creweissä sie kyl yllätit.

Taukki: Tiukat pooli matsit oli. Sinun ja Tukaanin mario party 5 taidot myöskin hämmästyttivät.

Eipä tässä oikein muuta sanottavaa ole, ens turnauksessa nähdään uudestaan.

TaisteluJaska

Sit sutikuteja:

Mayska: Hyvää peliä, ansaittu voitto ja hyvin seivasit pari matsia ainakin tiimeissäkin niin sain sit mäkin ekan tiimiturnausvoiton. Noh kyllä onneks itekkin varsinki winners finaalin jälkeen aloin pelaan selkeästi fiksummin ja joissain matseissa sain stokkeja pidettyä, joka saattoi auttaa tosi paljonkin. +Apukuskin mahdollisuus mahdollisti senkin että ylipäätään tultiin turnaukseen. En ois meinaa jaksanu yksin ajaa.
TSUNAMI!

Saska: Hyvät oli setit meilläkin, Docia vastaan näköjään sulla oli enempi haasteita. Ei haatana.

Smapo: Kiitos seurasta, vaikka mielipiteet asioista välillä ihan tuulesta temmattuja >_> Yllättävän tiukalle meni eka poolimatsi. Jotain pelottavaa smapon reiskassa on. Josin porissakin käytti pilveä hyväski melkein yhtä paljon kuin... noh karkas juttu käsistä.

Atomic: Atomicin tyyli on ja pysyy.

Best: Joo, raivo meinas puskea setin aikana, mut sain onneksi hillittyä ja vedin vielä työvoiton. Rosterissa ei märjänny, täytyy se ottaa uusiksi kun ei oo niin pultissa että näkee sit taas miten homma toimii! Sun pelityyli on kyllä aina ollu hyvää ja adaptoituvaa. Paremmin vaan opit kombottamaan ja rankaisemaan tehokkaamin (+ edgeguard sulla on keskinkertaisita ) niin tulet kyl vahvasti taisteleen top 3 sijoista, ellet ihan 1. paikasta.

Uber: Jyväskylässä nähdään jos ei Ääsjoella! Hyvät pelit.

Hups: Meinasin derpata foxia vastaan, ja docilla sain falcosta voiton kun vaihdoin täysin pelityyliä typerästä' mutta välillä toimivasta crouch cancel pelistä grab-> gimbbaus taktiikkaan.

Hippi: Hippikin oli taas vaihteeksi omissa maailmoissaan. Toimii?

zläzher: Kiitti ananasmunasta! ole hyvä nukkumapaikasta.

Grimmairi: Maus o main

Nami: kuuntelen humppaa. Eli paikalle ens kerralla. Sama koskee TK.ta

Paju: ei märjänny tälläkään kertaa. Et enää hätiköi vaan pelaat fiksummin. En päässy tarpeeksi pelin sisälle.

Puerto Rico porukka: Louhostaktiikka B-) Olipa jännä pelata 5 hengellä, ihan erilainen dynamiikka pelissä. Tykkäsin.

Ne jotka unohtu: ansaitsi tulla unohdetuksi. Ei vaan saatan lisätä myöhemmingways.

Novi

Kiitoksia kaikille, oli aivan täydellinen viikonloppu automatka mukaanlukien 8)

Zlasher: Kiitoksia kyydityksistä, matkaseurasta ja kaikesta muustaki, täydellistä menoa 8)

HippiEetu: makiaaa

Hups: parasta seuraa ikinä, tuuhan poeka pk seudulle, onnittelut sijoituksesta vaikka tiedänkin ettet oo tyytyväinen 8)

Stemu: Jätkällä maailman paras musamaku, ja oot kehittyny entisestään, keep it up :)

saska: susta on tullu kone ja vaikutat itsevarmemmalta ku ennen, nice ;)

Mayhem: On se kova, onnittelut turnausvoitosta ja kiitoksia palautteesta. Täytyy sanoa että Suomessa luultavasti sua vastaan hankalin pelata

Paju: Peach-kirous jatkuu, murran sen vielä ;D Ens kerralla vien, mua vastaan ei kannata käyttää secondaryjä :-* nautin tosi paljon meidän bracket setistä, siinä oli sellasta hyvää fiilistä mukana

Rush: Olin yllättyny miten hyvä oot ensikertalaiseksi, potentiaalia on selvästi

PeliQ

Zumma: oon pettyny

Laatikko

Peliq: olisin voittanu sut parjo martissa

PeliQ

Loota: tiimeissä top4 oli pedattu meille.

tauKhan

Oisitte hävinny meille sekä melees että mario party 5.

bËst

Mario party 5:n säästimme muuten loota ja kuliP ensi turnaukseen. Katkaistaan uberin pullakierre ja tiputetaan lootan voittoprosentti ja katotaan ku meikä vie kolikon mitalla otteluvoiton 8). Tai ehkä peliq korkkaa ensimmäisen voittonsa? Tieteen hyväks

saska

siis joku vois pikku hiljaa häätää tätä aprillifiltteriä

e: h niiku häätää

e2: haatana

RTpmwe

Hä?

Ei mitää vikaa
Pages: 1 2