Smash Finland Foorumi

Full Version: Mario Kart 8
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

NamiNami

Tein aiheen tälle, koska ilmeisesti mun ja Lootan lisäksi moni muukin on hankkimassa tän pelin (byrZ, TK, saska?). Jos ei halua spoilaantua niin suosittelen pysymään poissa tästä ketjusta sitten.

Siinä Directissä oli aika paljon tietoa mikä tuli kuun vaihteessa, jos ei sitä katsonut kokonaan niin suosittelen tätä videota mihin on koottu asioita siitä + vähän muuta.

Oon viikon sisällä päässy kunnon kiihkoon tästä pelistä ja oon tehny aika paljon analyyseja videoiden perusteella mitä oon nähny. Tuli myös tilattua netistä WiiU (itseasiassa 2 kun vähän pytysin >_>). Tässäkin pelissä pystyy saamaan ekana sieniä kuten MKW:ssä, en tiedä onko yhtä harvinaisia. Myös Red Shellin voi saada ekana.

Blue Shelliä on nerfattu ihan huolella, hyvä video havainnollistamaan asiaa tässä. Tilanne on vähän normaalista poikkeava kun se on tollasen Glider-hyppyrin reunalla, mutta silti. Vähän pelottaa balanssi ekan sijan ja muiden välillä, koska itemiä ei menetä kun tippuu alas tai räjähtää blue shelliin. Ainoa item jolla ei voi blockia redejä ekana on Coin, koska FIB otettiin pois.

Ohjaustyylejä on paljon mistä valita.

Tässä jotain tietoa, päivittelen lisää myöhemmin. Kyselkää jos on jotain ja yritän vastata parhaan mukaan.

EDIT. Konsolinetistä saa tilattua hintaan 49,00€, halvin minkä olen itse löytänyt. Aika moni onkin ennakkotilannut sen tuolta.

Smashfinlandin pelaajia:
NamiNami, Laatikko, bËst, MasterTK, byrZ, saska, pingviinituutti, Salevits(?)

Laatikko

Kesäloma on näillä näkymin aivan liian lyhyt tämän pelaamiseen. En tiedä olenko hypettänyt mitään muuta peliä yhtä paljon, MKW tietenkin aika suurena syynä siihen, mutta hype is hype nonetheless.

bËst

Niin siis sjoki kokonaisuudessaan lähtee tähän kelkkaa huolella mukaan. Mk64:ssa ja DD:ssä on helposti taottu aemmoset recordit että oksat pois ja ku wiiversio nyt jäi välistä niin on aika palata radalle niin sanotusti

pingviinituutti

En ole vielä kerennyt ennakkovarata (ellen vain ole unohtanut varanneeni), mutta looking forward to. Oon ekan kesäviikon yövahtina parilla varhaisnuorten leireillä, niin voin käytännössä illasta aina pelailla ahkerasti ennen työajan alkamista Padin screeniltä (ja toivottavasti väliyönä tykin välityksellä, omnom). Netti voi kyllä vähän tyriä, kun täytyy tyytyä puhelimesta jaettavaan yhteyteen. Toivottavasti on 4G-kuuluvuutta.

(05-11-2014, 01:37 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Vähän pelottaa balanssi ekan sijan ja muiden välillä, koska itemiä ei menetä kun tippuu alas tai räjähtää blue shelliin. Ainoa item jolla ei voi blockia redejä ekana on Coin, koska FIB otettiin pois.
Retroratojen puolesta itseänikin hieman frontrun-mahdollisuudet pelottavat. Toivon sen sijaan hartaasti, että se antigravitaation tuuppimisboosti on riittävän suuri kaverin kanssa kirimiselle, mikä vähentäisi frontrunia nitroradoissa.

bËst

Netti perseeseen sillä sjoki pitää illanistujaiset Mario Kartin parissa old school tyylillä julkasupäivästä alkaen 8). Pari olutta ja sapuskaa rinnalle niin se on omnom

NamiNami

Käykää edes sen verran netissä kattomassa rankingseja kun mulla on 32/32 WR:t.

saska

aattelin hommata ku sain massia tyhjästä just sen verran

bËst

Kyyyllä varmaan otetaan osaa jos jotai nettiskapaa puskee ja satunaisesti pelaillaankin jos haastetaan. Uskon WR:ien menevän sjoelle kuiten 8). Jos touchi on yhtään sama kuin Wiitä edeltävinä aikakausina. Mutta loppupeleissä mikään ei voita samalta sohvalta käytyjä skaboja. Sanokaa mitä sanotte 8)

pingviinituutti

Toivottavasti niitä autojen (tai lähinnä pyörien) osia saa avattua jotenkin muuten kuin randomilla. Seislassa meni moti, kun hyviä renkaita piti venailla loppuun asti >_>

NamiNami

Sain itekin ne Slick tiresit tyyliin vikana, mutta onneks Goldeissa oli samat ominaisuudet ja ne sai star rankeilla.

Sen yhen hepun testailut Directissä vakuutti jossain määrin että pelkkää pyöräpeliä tästä ei tule, saa nähä minkälainen jakauma ratojen suhteen kummalla on nopeampi ajaa.

Xylitol

Ennakkotilauksesta löytyy tuote, julkaisukin juuri sopivasti ettei ole oikein kiire mihinkään. Seiska oli pieni pettymys mutta hype silti korkealla tätä kohtaan

MasterTK

Ennakkotilattu ajat sitten.

Voi hyvinkin tulla paras Martti Kartti koskaan. En ole varmaan koskaan odottamalla odottanut uutta Mario Kart -peliä, mutta nyt ei meinaa pysyä heikki hopo housuissa.

mayhem_

bËst

(05-13-2014, 07:24 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Ennakkotilattu ajat sitten.

Voi hyvinkin tulla paras Martti Kartti koskaan. En ole varmaan koskaan odottamalla odottanut uutta Mario Kart -peliä, mutta nyt ei meinaa pysyä heikki hopo housuissa.

En oo varmaan kymmeneen vuoteen odottanut mitään peliä näin paljon >_>

NamiNami

https://www.youtube.com/watch?v=QQRHbaZ10TQ

Videon lopussa olevassa hidasteessa näyttäis aika varmalta, että tohon ghost replayhyn on se 3rd person view.

saska

http://nintendo.fi/ajankohtaista/uutiset...-pelin-os/

Eli ilmanen peli kaikille marti kartin ostajille. Eipä muuten mitään mutta pelilistalla suht kovia nimiä.

Laatikko

Laatikko

Kävin eilen testaamassa useamman tunnin ajan. Täydellisyyttä, ei mulla muuta.

Salevits

ketäs seinäjoelle on lähössä

mayhem_

(05-26-2014, 11:52 AM)Salevits link Wrote: [ -> ]ketäs seinäjoelle on lähössä

?
Pages: 1 2 3 4