Smash Finland Foorumi

Full Version: Apex 2016
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Novi

Jekkukissa

Apex never again.

peki

ehkä oon vammanen tai jotain, mutta voisin helposti lähteä uudestaan jos tuo ois vähän parempana ajankohtana ku tammikuussa. >_>

Jekkukissa

voisin lähteä Jenkkeihin uudelleen jos joku muu paikka ja muu turnaus. Ja mieluiten lämmin sää. :) Kiinnostaa sellaset paikat missä ei oo ennen käyny.

peki

Novi

(03-12-2015, 10:57 AM)pepi link Wrote: [ -> ]https://www.youtube.com/watch?v=auAcYMArTLM&t=13

Laatikko

Ei kolmatta ilman neljättä.

mayhem_

Ite kyllä pistän nää jenkki jutut förbii tässä vaiheessa >_>. Oli kuumempaa kamaa kuin mikään beast reissu ja kuumaa kamaa on ollu kyllä sielläkin riittämiin. Seuraavaksi varmaan sit taas Ruotsiin kun johki ulkomaille lähden.

peki

mä ainaki näen tuon turnauksen omalta osaltaan aika onnistuneena. kaikki noi viivästymiset (lentojen myöhästyminen, venue bonk) oli kaikki ulkosia tekijöitä, eikä niille voi oikeen mitään. en usko että mikään muu turnaus ois pystyny ees pitämään koko tapahtumaa tuollasen takaiskun takia. alex strifestä en tiiä mitään. jos vertaa esim espanjan tai ranskan turnauksiin niin tuo management oli godlike >_>

NamiNami

Samaa mieltä pekin kanssa.

RTpmwe

Vois lähtee, vaikuttaa konemaiselta tyypiltä tuo Alex Strife

mayhem_

No siis periaatteessa kyllä, mutta itelle riitti kyllä tältä erää noi jenkkeihin lähdöt. Käsittääkseni ei ollut kuitenkaan eka kerta kuin esim noissa Apexeissa on ollu kuumaa kamaa. Ainakin jos netissä oleviin viestiketjuihin on luottaminen niin venuet ollu joka kerta liian pieniä ja settimäärä ollut verrattaen pieni (tosin tällä kertaa settejä oli aika hyvin omasta mielestä).

Ja siis muuthan tottakai on vapaita meneen mihin haluavat, mut itelle toi oli ihan riittävä kokemus siitä meiningistä.

ijuka

(03-12-2015, 12:05 PM)pepi link Wrote: [ -> ]mä ainaki näen tuon turnauksen omalta osaltaan aika onnistuneena. kaikki noi viivästymiset (lentojen myöhästyminen, venue bonk) oli kaikki ulkosia tekijöitä, eikä niille voi oikeen mitään. en usko että mikään muu turnaus ois pystyny ees pitämään koko tapahtumaa tuollasen takaiskun takia. alex strifestä en tiiä mitään. jos vertaa esim espanjan tai ranskan turnauksiin niin tuo management oli godlike >_>
Minusta järkkääjän vastuulla edelleen kunnollinen venue.

Alex Strifestä oon kuullut sen verran pahaa että tuskin aiheetonta.

peki

(03-12-2015, 08:11 PM)ijuka link Wrote: [ -> ][quote author=pepi link=topic=429.msg37608#msg37608 date=1426161909]
mä ainaki näen tuon turnauksen omalta osaltaan aika onnistuneena. kaikki noi viivästymiset (lentojen myöhästyminen, venue bonk) oli kaikki ulkosia tekijöitä, eikä niille voi oikeen mitään. en usko että mikään muu turnaus ois pystyny ees pitämään koko tapahtumaa tuollasen takaiskun takia. alex strifestä en tiiä mitään. jos vertaa esim espanjan tai ranskan turnauksiin niin tuo management oli godlike >_>
Minusta järkkääjän vastuulla edelleen kunnollinen venue.

Alex Strifestä oon kuullut sen verran pahaa että tuskin aiheetonta.
[/quote]hotelli manageri kusetti

hövö

pitäskö