Smash Finland Foorumi

Full Version: Union IV [10.-12.4. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

Vurkyzo

Tulossa, osallistun kaikkeen näillä näkymin. Tuon Wii U + adapter.

Schwa

Osallistun molempien pelien singleseihin ja tiimeihin. Brawl miinus ja normibrawl kiinnostaa ja pelaan mielelläni moneymatcheja Brawlissa ja Smash4:ssä.

Tarviiko joku tiimikaveria Meleeseen? Pelaan pallolla. En oo kovin hyvä Meleessä mut pääsin sentään viimeksi brackettiin  :)

Jebu

Tuun todennäköisesti ja osallistun toistaiseksi ainakin Melee singlesiin ja teamseihin.
Mullekin kelpais brawl- tai brawl turnaus jossakin muodossa.

mallu000

Osallistun melko varmasti kaikkeen ja Brawl kiinnostaa miinuksella tai ilman. Ja olen myös käytettävissä vapaaehtoishommiin.

eebrozgi

Tuun, osallistun kaikkeen, tuon Wiin jossa SSB64+Melee+Brawl+PM

MasterTK

Laatikon kannattaa kyllä suosiolla vaan "palkata" porukkaa messiin. Pääsymaksua vaan suuremmaksi + järkkääjiltä ei peritä maksua. Kysy on kuitenkin naurettavan pienistä summista yksittäisille henkilölle, jotta pienellä korotuksella olisi merkitystä.

Ja messissä mukana + kyytipaikat ainakin kolmelle.

mayhem_

Nuorisotiloissa "palkkaaminen" ei vissiin oo mahdollista.

hövö

(03-24-2015, 10:14 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]kyytipaikat ainakin kahdelle.

TaisteluJaska

(03-24-2015, 10:14 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Laatikon kannattaa kyllä suosiolla vaan "palkata" porukkaa messiin. Pääsymaksua vaan suuremmaksi + järkkääjiltä ei peritä maksua. Kysy on kuitenkin naurettavan pienistä summista yksittäisille henkilölle, jotta pienellä korotuksella olisi merkitystä.
Nimenomaan. Ei tartte olla mitään virallista. Herrasmiessopimuksella ja sisäänpääsystä massia kouraan, ei tartte kellekkään viralisoijalle kertoa >_> Voi sanoa vaikka että voitti manimatseissa.

saska

(03-24-2015, 10:27 AM)hövö link Wrote: [ -> ][quote author=MasterTK link=topic=431.msg37953#msg37953 date=1427192042]
kyytipaikat ainakin yhdelle.
[/quote]

Moppe

Tulossa todennäkösesti Wauhdin kanssa, vielä ei ole 100% varmuus, mutta jos tullaan niin otan telkkarin ja konsolin mukaan jossa melee/project m ja yövytään molemmat paikan päällä. Ja kaikkiin turnauksiin osallistutaan. :)

mmKALLL

Voihan hitto kun himottais kaikki noi side-eventit (paitsi P:M, mutta olen hyväksyväinen sitä kohtaan kun kerta niin paljon kiinnostuneita jopa siihenkin).

Joka tapauksessa eiköhän se oo messi.

Xylitol

Harras aikomukseni on taas päästä paikalle. Brawl ja molemmat sen johdannaiset kiinnostaa sivueventteinä, takuita ei tosin ole ehdinkö niitä pelaamaan riippuen ajankohdasta, perjantai loppuiltaa lukuunottamatta sekä sunnuntai ylipäätään on varmaan boikotissa

jaa ne onkin laitettu tuonne sunnuntaille kaikki. No eipä sitten

mmKALLL

(03-24-2015, 12:22 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ][quote author=MasterTK link=topic=431.msg37953#msg37953 date=1427192042]
Laatikon kannattaa kyllä suosiolla vaan "palkata" porukkaa messiin. Pääsymaksua vaan suuremmaksi + järkkääjiltä ei peritä maksua. Kysy on kuitenkin naurettavan pienistä summista yksittäisille henkilölle, jotta pienellä korotuksella olisi merkitystä.
Nimenomaan. Ei tartte olla mitään virallista. Herrasmiessopimuksella ja sisäänpääsystä massia kouraan, ei tartte kellekkään viralisoijalle kertoa >_> Voi sanoa vaikka että voitti manimatseissa.
[/quote]

Tämmönen ei kyl mun mielestä käy. Ei sillä, että välittäisin paskan vertaa muutamasta eurosta sinne tai tänne, mutta pitkä-aikaset seuraukset eheydelle eivät kaipaa vähättelyä. Hoitaisin tiskit mielelläni itse, jos siitä vain saisi edes vähän kiitosta tai kunnioitusta. Sanoisin, että striimikamera keittiön altaan edessä olisi ehdottomasti paras tapa vähentää ihmisten halukkuutta tehdä turnauksesta huonomman kuin mitä se voisi olla.

bËst

Ai niin.

Team Seinäjoki yöpyy hyvin mielellään paikan päällä :)

TaisteluJaska

Onkohan "häpeä" vähä liia vahva sana täs. Itsellä se lautanen+kuppi tais jäädä lähinnä tiedonpuutteen/ajattelemattomuuden takia.
Mä en vaan millään pysty näkemään miten muutama euro/ehkä jopa huima kymppi tyypille käteen järkkäilystä on mitenkään epäeheää. Valtio puskee rahaa kreikkaan ku sonni paskaa paskaa...

noh eipä sil mulle väliä, kyl mä omani tiskaan ens kerralla, ja vähä ekstraakin...

bËst

Politiikkahan on kierrettävissä.

Loota jättää tippikipon siihen järkkäilypisteen tienoille ja jokainen tunnollinen käy tippaamassa sinne sen 2-5€. 8)

Moppe

Itse ainakin kannatan kaikkea mahdollista veron kiertoa ja typerien lakien rikkomista!

MasterTK

(03-25-2015, 11:34 AM)Moppe link Wrote: [ -> ]Itse ainakin kannatan kaikkea mahdollista veron kiertoa ja typerien lakien rikkomista!

Arvosana 5/5 tälle postaukselle. Suomessahan pitäisi maksaa veroja pullojen keräämisestäkin.

Ei sitä tarvitse ajatella palkkana. Loota vaikka "pudottaa vahingossa" maahan tietyn verran rahaa ja tietyt henkilöt "vahingossa" löytävät ne.

mallu000

Kuinka moni vapaaehtoisiksi ilmottautuneista ylipäätään haluaa/vaatii mitään korviketta? Jos jossain auttaisin, tuntuisi oudolta ottaa mitään siitä vastaan, jos edes TO ei itsekään saa mitään vaikka tekee >9000 kertaa enemmän työtä. Ehkä suuremmissa turnauksissa, jos sitä hommaa olisi oikeasti paljon enemmän voisi ajatella jonkin näköistä korvausta, mutta imo pitäis miittien suhteen löytyä sen verran talkoohenkeä porukalta että  voi auttaa veloituksetta.
Pages: 1 2 3 4