Smash Finland Foorumi

Full Version: Huolestuneet vanhemmat
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moi kaikki!

Ajattelin aloittaa langan aiheesta Smashin pelaajien vanhemmat. Olen ollut viimeisen vuoden aikana poikani (Fiend) kanssa kuudessa Smash Finlandin turnauksessa ja varmaan parissakymmenessä weeklyssä Helsingin Oulunkylässä. Vanhempia olen nähnyt turnauksissa mukana yhden käden sormilla laskettavan määrän, mutta suurin osa alaikäisistäkin pelaajista tietty on jo sen verran isoja etteivät tarvitse esiliinaa.

Minulle oli mukava yllätys se, miten positiivinen henki turnauksissa vallitsee, ja se, että pelaajat ovat aika helposti lähestyttävää porukkaa. Smash on niin nopeatempoinen peli, että oli pakko itsekin opetella vähän pelaamaan, jotta pystyisi arvostamaan pelin hienouksia, ja hupipelailu on ollut omaan arkeen sekin ihan positiivinen lisä.

Olisi kiva kuulla muiden pelaajien vanhempien ajatuksia pelistä ja Suomen pelaajayhteisöstä. Onko teillä jotain huolen aiheita peliin tai turnauksiin liittyen? Tai onko jotain erityisen positiivisia kokemuksia? Ja pelaatteko koskaan itse?

Jos vastasit viimeiseen kyllä, niin huomenna lauantaina tervetuloa pelaamaan online minun ja Terrantin kanssa Suomen Smash-seniorimestaruudesta. :D https://smash.gg/tournament/kr-senioriturnaus/details
Toivottavasti jatkossa seniorien skaba olisi jokaisen isomman turnauksen sivutapahtumana. ;) 

Terveisin, 

Vader (ei-niin-kovin-huolestunut-vanhempi)