Smash Finland Foorumi

Full Version: NTSC Melee - Muikkumainin manifesti (heikon keikaus)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kansalaiset!

Käykää sisään telttaan hämärään. Astelkaa peremmälle ja ottakaa toisianne kädestä. Muodostakaa ympärilleni valtava piirileikki, sulkekaa silmänne, avatkaa korvanne ja kirkastakaa mielenne. Puristakaa vierustoverinne käsistä lempeän varmasti - älkääkä irroittako ennen kuin olen sanonut sanottavani. Olkaa valppaina ja valmiina. Maadoittakaa mielenne nykyhetkeen ja hengittäkää rauhallisesti sisään ja ulos. Sisään. Ulos. Seuraa julistus joka tulee järkyttämään kehoa, mieltä ja maata jalkojemme alla.

Julistus

Tällä päivämäärällä kuudes toukokuuta armon vuonna 2023 minä, Aleksanteri Veli Viemäri Karanka, suomen paras mario main, menneiden aikojen maailman paras suomen paras muikku main, sekä muita hohdokkaita titteleitä, täten julistan ja huomautan suuren ilon sekä ilmoitan: kyllä, on tapahtunut ylösnousemus. Suuri kaikkivaltias, minun muikku, kolmivuotisen levon levättyään, pilven kärkeen kompastui, pisaroina putosi, maan kamaralle istui, kastui, jalkansa oikaisi ja eteenpäin astui, käveli maailman ympäri ja koputti oveensa: “Päästäkää nyt jo minut sisään! Täällä sataa!”. Ja niin minä, rakkaudesta lähimmäiseen (ja erityisesti kuiviin sukkiin), hieman kantta raotin ja toivotin sateisen kulkijan tervetulleeksi kotiin. Niin, muikku on nyt palannut. “Lopullisuus tai ikuisuus kestää kolme vuotta + mahdolliset käsittelykulut” kirjoitin lakiin ja käänsin kylkeä. 

Onnen lantilla

Ei ollut muste kynästä kuivunut kun avasin aivokuoren kirjekuoren ja luin lätyltä kauniin kalligrafisen tekstin jossa seisoi: “kuinka voit pettää ja hylätä kaikki periaatteesi, syödä sanasi ja menettää kasvosi yhteisön edessä, anteeksi pyytämättä ja asioita hyvittämättä”. Vastasin tekstarilla: “En voikkaan”. Siispä: pyydän vilpittömästi anteeksi koko suomen Smash-yhteisöltä. En ole sanojeni mittainen henkilö ja mitä nöyrimmin toivon saavani anteeksi rikoksiseni rehelisyyttä vastaan. Tiedän että on väärin luvata yhtä ja tehdä toista. Sovinnonteon merkiksi ja katumusta osoittaakseni lupaan unohtaa haaveeni PAL-versioon siirtymisestä ja ruveta kannattamaan yhtä ja ainoaa oikeaa Melee-versiota eli NTSC-versiota, joka on nyt ja myös aina ollut ylivoimaisesti paras versio Meleestä ja eritysesti ja huomattavasti, merkittävästi, subjektiivisesti, objektiivisesti että moraalisesti parempi kuin joku kämäinen PAL-versio. Kauan eläköön NTSC! Niin ja vielä kerran: anteeksi.

Nöyrin palvelijanne, 
saska

(Nyt voitte päästää vierustovereistanne irti ja hajaantua teltastani.)
Parahin Saska

Olen saanut viestisi ja imenyt sen sanoman itseeni mitä suurimmalla innolla, ja teen tiettäväksi kaikille, mutta erityisesti sinulle, että se ei millään tavalla heikennä asemaasi silmissäni. Päinvastoin. Vaikka, myönnettäköön, taannoin annoitkin nyt murtuvan sanasi, teit tuon päätöksen yhteisen hyvän nimissä ja minun nähdäkseni teet samoin jälleen. Vaatii suurta luonteen lujuutta pitäytyä päätöksessä, mutta myös muuttaa mieltään tiedon ja ymmärryksen karttuessa.

Odotan innolla seuraavaa kohtaamistamme.

Toverisi taistelupellolla
Eideeiiit