Smash Finland Foorumi
Harjoittelu ja pelin kehittäminen - Printable Version

+- Smash Finland Foorumi (https://forums.smashfinland.fi)
+-- Forum: Smash (https://forums.smashfinland.fi/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Super Smash Bros. Melee (https://forums.smashfinland.fi/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Thread: Harjoittelu ja pelin kehittäminen (/showthread.php?tid=78)

Pages: 1 2 3 4


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - hiaimjni - 04-10-2010

(04-10-2010, 01:28 PM)HippiEetu link Wrote: Voisin heittä "U mad bro", mutta uskoisin ettei olis parhaimpia heittoja tähän väliin >_>
Itse olen sulattanut aika hyvin jo kaiken näkemäni täältä... Kuitenni kun tässä sakissa ei mitää Bylkkyä ole niin 8)
"jäni on bylkky, ja muaa ei kiiinnosta jne.." olenhan minä  8) onko melee turnaissa sallittua reunalla fthrow chaingrabi, ku se on niinku semi infinite siihen asti ku reuna ei enää riitä? (eli se chaingrabi/brawli homo kikka ku popo heittää eteenpäin ja nana ottaa kiinni heittää eteen  ja popo ottaa kiinni jne...)

E: joo nyt ku kattoo nii eipä näytä missään olevan bännissä. turha juttu, piti vaan varmistaa <_>


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - mayhem_ - 04-10-2010

Pitäs olla sallittua ellen oo aivan väärin ymmärtäny jotain.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - peki - 04-11-2010

wobbling on ainut bannattu infinite


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - bËst - 04-11-2010

Se reuna chaingrab on melkein helpompi kuin wobbling. Mutta niin paljon rajoitetumpi notta ei oo turhan borken.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - Darch - 09-30-2010

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.


Olen tässä jo aikani ihmetellyt Fox matseja katsellessani sitä, että miten Foxilla ehtii ampua kaksi laseria yhden Short-Hopin aikana? Itse kun tuota olen kokeillut, niin en ehdi ampumaan kun sen yhden.

Olenko vain liian hidas rämpyttämään b:tä, vaikka rämpytän sitä ihan henkihieverissä, jolloin saan sen onnistumaan vain hyvin harvoin? ._.

Kysyin vain koska tuohan on todella paljon tehokkaampi tapa käyttää short-hop laseria kuin se, että ampuu vain yhden laserin per short-hop.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - heikki hopo - 09-30-2010

liian hidas


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - BürZ - 09-30-2010

(09-30-2010, 01:22 PM)Darch link Wrote: Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.


Olen tässä jo aikani ihmetellyt Fox matseja katsellessani sitä, että miten Foxilla ehtii ampua kaksi laseria yhden Short-Hopin aikana? Itse kun tuota olen kokeillut, niin en ehdi ampumaan kun sen yhden.

Olenko vain liian hidas rämpyttämään b:tä, vaikka rämpytän sitä ihan henkihieverissä, jolloin saan sen onnistumaan vain hyvin harvoin? ._.

Kysyin vain koska tuohan on todella paljon tehokkaampi tapa käyttää short-hop laseria kuin se, että ampuu vain yhden laserin per short-hop.
Liu'uta peukku Y:stä suoraan B:hen. Ei vaadi hengen hievereitä.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - mayhem_ - 09-30-2010

Painat x liutat nopeesti a:n yli ja sit b:n päälle ja nopeesti painat b uudestaan toimii varmasti.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - RTpmwe - 09-30-2010

Fastfallaat vaan sen single laser sh:n ni ei ole paljon sen hitaampi.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - Vilu - 09-30-2010

(09-30-2010, 01:52 PM)RTpmwe link Wrote: Fastfallaat vaan sen single laser sh:n ni ei ole paljon sen hitaampi.
Näin on, ja fulljump 3x laser on helppo ja yllättävän tehokas, yleensä niistä 1 osuu.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - saska - 10-01-2010

ite käytän vaan 1 laser kerrallaan kun on se imo tuplaa helpompi


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - Novi - 10-01-2010

ite en osaa foxilla edes shorthoppia ni en käytä ko hahmoa

e oon muute huomanna et ku yrittää silleen ajatella jotain ku poraa ni pärjää paremmin, sillee ettei vaan jyystä niinku nami


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - BürZ - 10-01-2010

Munki pitäs opetella tämä ajatteleminen pelatessani ihmisiä vastaan kun bottia vastaan sitä tulee pelattua melkein aina. >__>


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - Vilu - 10-02-2010

(10-01-2010, 10:09 PM)BürZ link Wrote: Munki pitäs opetella tämä ajatteleminen pelatessani ihmisiä vastaan kun bottia vastaan sitä tulee pelattua melkein aina. >__>
Toimii botteja sekä pro pelaajia vastaan:
Shorthop->fastfall->landWD taakse -> Fsmash -> Taunt.


Vs: Harjoittelu ja pelin kehittäminen - RTpmwe - 10-02-2010

Tunnetaan myös nimellä mayheminkaatokikka