08-04-2010, 08:31 AM
Nämä on päivitetty uusilla säännöillä. Tässä uudet staget:
Starter/Counter Battlefield Yoshi's Island Smashville Lylat Cruise Pokémon Stadium Final Destination Castle Siege Delfino Plaza Halberd Counterpick Luigi's Mansion Norfair Frigate Orpheon Pokémon Stadium 2 Port Town Aero Dive Distant Planet Pictochat Jungle Japes Rainbow Cruise Green Greens Brinstar Counter/Banned Yoshi's Island (Melee) Pirate Ship Banned Mushroomy Kingdom 1 Mushroomy Kingdom 2 Mario Circuit Rumble Falls Bridge of Eldin Spear Pillar Wario Ware New Pork City Summit Skyworld 75m Mario Bros. Flat Zone 2 Hanenbow Shadow Moses Island Green Hill Zone Temple Onett Corneria Big Blue ________________ Olen iloinen nähdessänin PTAD counterpickeissä. http://www.smashboards.com/showthread.php?t=282811 Discuss.
08-04-2010, 10:46 AM
Tolla määrällä noita kenttiä tarvis oikeesti olla se 1-4cp sääntö käytössä. Ja muutama hirveys, kuten GGs ja Luigis mansion (+mahdollisesti JJ) on unohdettu bannata. PS2:n kohdalla on tajuttu, että ei se nyt niin kauhea ole, mitä nyt joku ilmaelementti siellä vähän häiritsee.
Vähän offtopic, mutta Japanissa on päädytty aika tylsähköön kenttälistaan. Starterit: Final Destination Counterpickit: Battlefield ja Smashville
08-04-2010, 11:09 AM
(08-04-2010, 10:46 AM)Susi link Wrote:Vähän offtopic, mutta Japanissa on päädytty aika tylsähköön kenttälistaan.Meleen staget Japanissa: Starterit: Final Destination Counterpickit: Final Destination
08-04-2010, 11:42 AM
Hö, olis pitäny tarkistaa. >_>
Ontopic: stagelista näyttää ihan hyvältä, paitsi ehkä Green Greens ja Luigi's Mansion.
08-04-2010, 11:48 AM
Mikään ei estää käyttämästä 1-4 counterpickin systeemiä. Tuo on vain SUOSITUS. Itse en pidä green greensistä, mutta pitää vain opetella pelaamaan siitä. Osa compepelaamisestahan on myös sitä kuinka hyvin osaa hallita erilaisia kenttiä.
08-04-2010, 12:49 PM
Onhan tuo muuten ihan jepa, mutta jos countereita on noin paljon niin yksi sallittu banniminen ei kyllä paljoa auta. Itse ainakin turnausjärjestäjänä karsisin tuolta ensinnäkin pois Green Greensin ja Luigi's Mansionin. Mansionissa voi circle cämpiä aika tehokkaasti, sen mahdollisuuden sulkeminen vaatii rakennuksen murskaamista, johon menee aikaa ja talo tulee takaisin hetken päästä. Myös jumalattoman isot blastzonet auttavat cämppääjää. Port Town on kanssa vähän niin ja näin reunojen puutteen vuoksi (vertaa Melee >_>) ja autot ovat aina läsnä oli ne sitten kuinka helppo tai vaikea väistää tahansa.
(08-04-2010, 10:03 AM)Vurky link Wrote:Miks ledge grab limit otettiin pois..? Se kyllä sais olla bannissa, ainakin Suomessa. Muuten MK on mahoton voittaa...Ei BBR ole koskaan sitä suositellutkaan ja hyvä näin. Viittaat muuten viestissäsi, että LGL pitäisi olla bannissa ._. (Selvensin vähän aloitusviestin ulkoasua lukemisen helpottamiseksi)
08-05-2010, 11:29 AM
Kuten jo eilen huomattiin Lzrin ja Jebun kanssa, että distant planet ja green greens eivät sovi counterpickeihin. Lzr ja Jebu otti money matchia ja Lzr cp:tti distant planetin ja veti yhden nadon ja timeouttas loppu matsin 8)
Sen jälkeen Jebu otti green greenssin ja blockeja vaan tippu taivaasta ja pum ihan randomisti 40% molemmille. Olen myös epävarma Port townista ja Luigis mansionissa voi timeouttaa liian helposti jos vähänki osaa.
08-05-2010, 05:18 PM
Port Town on kenttä josta voin väitellä kentän puolesta. Luigi's Mansion on aivan liian borken, sillä matsit päättyvät helposti timeoutteihin joka ei ole hyvä ja vie turnausaikaa.
Distant Planetissa on circle ja walkoff, en näe mitään syytä pitää legalina. Mutta tuo starter systeemi on hieno. Meillä käytetään 7 kentän systeemiä.
08-05-2010, 07:14 PM
Joo startterit on hianoja. Komppaan Vurkyä, Green Greens ja Planet banniin <_<
Olen hieman skeptinen Port Townin suhteen.
08-05-2010, 09:37 PM
Distant Planet, PTAD sekä Green Greens olisivat kyllä hulvaton näky turnauksessa >__>
08-05-2010, 09:44 PM
En nyt mitenkään puhu siltä kantilta että lawlin stageja pahemmin tuntisin, mutta ymmärtääkseni counterpickeissäkin tulis pyrkiä siihen, että kentässä olisi mahdollisimman vähän gimmickejä AKA munkkikertoimia. Joku Green Greens... Puhtaasti pullasta kiinni miten ne pommilootat sieltä tippuu. Siinä ei paljoa kentän masteroiminen auta.
08-05-2010, 10:49 PM
Aivan. PTAD voi masteroida, mitään pahaa ei tapahdu jos osaa sen. Se myös on vaikkei uskoisi hyvä tether charoille.
08-06-2010, 10:54 AM
Ajan kuluminen ei ole tuon kentän ongelma kun sitä satutaan tekemään vähän joka paikassa.
08-06-2010, 05:54 PM
Tiesin, että nuo autot saattavat osua, vaikka olisikin muina miehinä (ylimmillä) laatoilla seisomassa. LzR yritti laskea palturia :(((
Aero Divessä en näe muuta ongelmaa kuin tuon reunattomuuden (ja autojen randomit ilmestymismahdollisuudet), joka saa vähän miettimään haluanko oikeasti pelata täällä.
08-06-2010, 06:00 PM
Jos tarkalleen miettii... Whats wrong with no ledges?
inb4olimareivoirecoveraa No ei se voi muutenkaa, mutta nyt sillä on mahdollisuus kimmota maasta takas.
08-06-2010, 06:39 PM
Ongelma ei olekaan täysin hahmoissa, jotka kusevat recoveryssa vaan hahmoissa, jotka abusettavat reunattomuutta niin molosti kuten kaikki hyppäänilmassaliianmontakertaajaliidänpersaukkoosi-hahmot ja Peach. Kerta kun reunalta joutuu ulos niin ottaa jöötiä rekka-autollisen niskaan ja häviää silti ellei (random) trasformation tule pelastamaan. Eipä minulla ole ongelmaa kentässä jos counterpickeissa on muutakin takamuksen tuotetta.
Meillä on käytännössä kaksi vaihtoehtoa kenttien sallimisesta jos haluamme olla objektiivisia: sallimme paria selvää poikkeusta lukuunottamatta kaikki kentät tai sitten pitäydymme suppeammassa listassa, jolla olemme aina ennenkin pelanneet. Paras ratkaisu olisi mielestäni kuitenkin counterpickien bannaamisen määrän nostaminen. Neutraaleita voisi edelleenkin bannia vain yhden tuosta säännöstä huolimatta. |
Users browsing this thread: 1 Guest(s)