Smash Finland Foorumi

Full Version: Super Smash Bros 64 Scene
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2

-LzR-

Itse olen tätä mahtavaa peliä pelannut jo jonkin aikaa ja on aika mahtava. Ajattelin ku Brawl ja Melee pelaajat ovat nii erimielisiä keskenään, että 64 olisi hieno kompromissi näiden osapuolten välillä.
Seuraavassa turneessa voisi esim olla myös ssb64 turnaus mukana. Olisi mukava saada porukkaa siihenkin. Peli on hyvin aggressiivista ja hauskaa ja roster on aika balanced verrattuna muihin smasheihin (paitsi Pikachu joka saa palaa helvetin tulessa).
Kunhan vain sovimme yhteiset säännöt, kuten Ness rulen Saffron Cityssä ja stage legalityn ja niin pois päin nii voisimme kaikki yhdessä nauttia samasta pelistä ilman pätemättömiä argumentteja. Tässä pelissä combot ovat umpihelppoja, pelissä ei ole edes DI:tä ja Z-cancel on borken sekä shield on aika paska. Paras juttu on tietenkin, että peliä voi pelata sekä GC, että Classic Controllerilla, että kaikki voivat varmasti pelata peliä juuri omalla ohjaimellaan.
Jos teitä kiinnostaa, voisimme kokeilla tätä peliä compe tasolla. En usko, että kukaan meistä on aivan umpihyvä tässä. Kaikki saisivat aloittaa lähes samasta pisteestä, toisin kun meleessä, mistä olen kiinnostunut, mutta olen jo 9 vuotta jäljessä.

RTpmwe

Jos tästä pidettäs nyt turnaus, niin veikkaisin että Peki voittaisi. Olen sellaisessa käsityksessä että tätäkin on tullut hieman porattua <_<

Mutta mikäs siinä jos turnaus pidettäisiin. Itse ainakin osallistuisin.

-LzR-

Se olisi hyvä, jos esim olis 1€ turnaus, voisi kuka tahansa osallistua. 64 tiimitkin olisivat hauskat, tuskin kukaan kunnolla niitä pelannut.

Vurkyzo

Porukka sais kyllä alkaa tätä pelaamaan.
Vois kyllä ottaa vaikka 1€ osallistumismaksu jos pidettäisiin turnaus toisen turnauksen ohella.
Ja tää on parempi ku melee.

saska

tuo on uskomatonta sontaa että on 9 vuotta jäljessä. ei se aika vaikuta mitään. te olette vaan oikeasti huonoja ja tuo 9 vuotta jäljessä on huonoin selitys olla huono. te olette huonoja koska teistä vain ei ole mihinkään. paitsi selittelyyn ettekä siitäkään suoriudu kunnialla vaan lainailette toisten huonoja selityksiä.

-LzR-

Paitsi, että 15 tuntia meleetä < 3000 tuntia meleetä. Sain totaalisesti turpaan Lootalta joka vain pelleili eikä edes vaikuttanut kovin innokaalta pelaamaan meleetä sillä hetkellä.

saska

no mitä voi odottaa kaverilta jonka avatarissa on screenshotti brawlista (ja vielä uskomattoman väärässä kuvasuhteessa)

Vurkyzo

(06-07-2010, 12:33 PM)saska link Wrote: [ -> ]tuo on uskomatonta sontaa että on 9 vuotta jäljessä. ei se aika vaikuta mitään. te olette vaan oikeasti huonoja ja tuo 9 vuotta jäljessä on huonoin selitys olla huono. te olette huonoja koska teistä vain ei ole mihinkään. paitsi selittelyyn ettekä siitäkään suoriudu kunnialla vaan lainailette toisten huonoja selityksiä.
:DDDD
Ootetaanpa vielä 6 vuotta ja alota sitten pelaaman brawlia ja kato voitatko porukkaa jotka on pelannu alusta asti.
inb4brawlopaskaenalota

Laatikko

Ei kannata saskan kannustuksista välittää, se puhuu höpöjä kun on porasta puute B) Avain menestykseen on pelailu hiukan itseään parempien kanssa ja sitä kautta tilannetajun kasvattaminen, josta sitten tuleekin pirunmoinen kehittymisen himo päälle, että pieksette kohta parhaimpia jos vain jaksatte treenata.

(06-07-2010, 12:42 PM)saska link Wrote: [ -> ]no mitä voi odottaa kaverilta jonka avatarissa on screenshotti brawlista (ja vielä uskomattoman väärässä kuvasuhteessa)
Sinun näyttösi on reetardi D:

Itse en ikävä kyllä saa tästä pelistä paljoakaan irti ja en siksi myöskään olisi mihinkään turnauksiin osallistumassa. Melee ja Brawl kiinnostavat tällä hetkellä kumpikin lähestulkoon yhtä paljon ja en jaksaisi kolmatta peliä ottaa siihen rinnalle muutenkaan.

peki

en oo kyllä pelannu tätä varmaan vuoteen, mutta jos joku haluaa pelata p2p, niin /msg me

bËst

Väitän osaavani tässä kikan tai jopa pari >_>

Mutta parempiki kuin melee... heeeelll no. Parempi kuin lawli... heeeeelll yeah!

-LzR-

Saska, avini ei ole Brawlista ollenkaan, olet väärässä.

Darch

Itse olisin ainakin kiinnostunut ottamaan osaa turnaukseen jossa tätä herkkua pelattaisiin.
Pärjäämisestäni en ole lainkaan varma, mutta kyllä tätä on tullut opeteltua jo melko paljon. :p

-LzR-

Mielestäni on porukka tarpeeksi kiinnostunut (enemmän kuin Brawlista :P) Voidaan siis ensi turneessa pitää vaikka 64 crewit jopa että saataisiin poruuka kiinnostumaan.

Vurkyzo

Pelataan sitä sitten Wii:llä  ;D

Goodbye

(06-07-2010, 01:43 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Voidaan siis ensi turneessa pitää vaikka 64 crewit jopa että saataisiin poruuka kiinnostumaan.
Totta hitossa! Itsekään en ole tässä pelissä mikään umpipora, mutta ssb64 on silti parhautta.

Laatikko

(06-07-2010, 01:43 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Mielestäni on porukka tarpeeksi kiinnostunut (enemmän kuin Brawlista :P) Voidaan siis ensi turneessa pitää vaikka 64 crewit jopa että saataisiin poruuka kiinnostumaan.
Tuskinpa mitkään crewit saa ihmisiä kiinnostumaan sen vertaa tästä, että saataisiin minkäänlaista sceneä aikaiseksi. Jokainenhan tätä on joskus enemmän tai vähemmän pelannut ja moni tästä pitääkin, mutta epäilen vahvasti, ettäkö tällä pelillä olisi vielä tulevaisuutta. Saahan tätä porata turnauksissa ilomielin jos porukkaa löytyy ym., mutta Melee ja Brawl tulevat mitä luultavimmin jättämään tämän alleen. Turnauksissa on jo nyt tiukat aikataulut niin jostain olisi pakko karsia, jotta saataisiin yhtään ylimääräistä eventtiä. Muutenkin pelipisteistä tulisi varmaan olemaan pulaa kun kaikilla ei aina ole välttämättä Wiitä mukana tai saatikka koko peliä ylipäätänsä.

Omasta mielestäni peli tuntuu mahdottoman tönköltä Meleen ja Brawlin jälkeen, vaikka tästä olen paljon pitänytkin. Pelissä on mieleeni myös liikaa stunia ja tuntuu ärsyttävältä kun ei voi tehdä mitään kun joutuu combon ytimeen tai minne lie lentoon ja joutuu siinä katselemaan kuinka kuolema korjaa satoa.

Big Boss

Donkey Kong 3D:nä!!

-LzR-

Laatikko, olet paha mies, ei 64 jää meleen tai brawlin alle, luulenpa, että ainaski melee pelaajia kiinnostaisi enemmän. Peli on myös niin nopea tempoista että matsi saattavat kestää parhaassa tapauksessa miinutin tai kaksi. Ei pelissä mitään vikaa ole. Olisin valmis osallistumaan kaikkeen 64 liittyvään poraamiseen.

RTpmwe

Smash 64 Rawlin tilalle vaan.
Pages: 1 2