Smash Finland Foorumi

Full Version: Meta Knightin Bannaaminen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5

-LzR-

Jos bannimme tämän vasta sitten kun kaikki jo mainaavat Metaa, he menettäisivät maininsa ja lopettaisivat Brawlin jolloin scene kuolee. Tämä on niinsanottua ongelman ennaltaehkäisyä.
Toisin kuin esim elukat tai pallo tai mitä lie meleessä, Metalla ei ole ainuttakaan heikkoutta tai huonoa tilannetta. Meta recoveraa aivan joka kerta ja on valovuosia muita hahmoja edellä jos katsotaan esim frame data tasolla.

Goodbye

Meta Knight Da Bess kertoo kaiken MK:sta, fellat 8)

Ja sinänsä mielenkiintoista, että vahvimmin bännäämisen puolella on henkilö, joka Tampereen turnauksessa menestyi pelaamalla MK:lla ::)

Laatikko

Tuossa on kyllä perää, mutta ei sitä turhaan USA:ssa olla taistelemassa bannin puolesta ja pitämässä MK-banned turnauksia. Itseäni ulkomaiden scenet ei sillälailla kauheasti kiinnosta, ettäkö ensisijaisesti ajattelisin tulevaisuutta sen puolesta, että olisin jossain ulkomailla voittamassa Meta Knighteja. Ensisijaisesti tahdon turvata Suomen Brawl-scenen tulevaisuuden, koska silloin ei olisi mitään väliä, vaikka ulkomailla vielä pelattaisikin. Odotan vieläkin tehokkaampaa keinoa rajoittaa MK:n plankkausta, koska juuri se on syy, joka minussa tahtoo hahmon bannata.

-LzR-

Loota, plankkaus on jo niin rajoitettua, että sitä ei edes kannata bannia.
Ja jos Metaa ei bannata, tulee mulla suuri himo alkaa taas mainaamaan sitä :(
Miksi en mainaisi yhtä pelin suosikkihahmoista? Sitä badass hahmoa Kirbystä?
Se, että hahmo on ylivoimainen ei ole mulle rajoittava tekijä, jos haluan voittaa, pelaan MK.
Onhan yksi tapa testata, annetaan minun pelata MK jonkin aikaa, kertokaa sitten miten tämä vaikuttaa sceneen, itselläni on taipumus stallata melkein jopa friendlyissä >_>

Laatikko

(07-07-2010, 09:32 AM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Loota, plankkaus on jo niin rajoitettua, että sitä ei edes kannata bannia.
Siinä on edelleen muutama merkittävä ongelma.

1. Jos MK ei ole käyttänyt reunoja paljoakaan ja on kuitenkin ottelun loppupuolella johdossa niin pelaaja voi rauhassa plankata pelin loppuun saakka ilman huolia grab limitistä. Tätä voi tehdä parhaimmassa tapauksessa useamman minuutin.
2. Mitä jos pelaajalla on ollut pakko käyttää reunoja saattamatta itseään selkeästi epäedulliseen asemaan ja grab limit on sen myötä mennyt umpeen?
3. Scrooging on edelleen rajoittamatonta.

-LzR-

Scrooging on niin selvää stallimista, että se voidaan laskea jo heti luovutusvoitoksi hetken jälkeen.
Plankkaamalla toinen voi sanoa, että hän vain odottaa parempaa hetkeä palata stagelle, scgroogeaminen on taas niin selvää stallia, että se voidaan bannata kokonaan.
On helppo sanoa koska se menee paremman ledge tavoittelusta stallimiseen.

Jos näitä ei ole vielä rajoitettu, rajoitetaan ne, olemme Suomi ja noudatamme suomalaisia sääntöjä, joita me tälläkin hetkellä keskustelemme täällä.

Laatikko

Et asettanut yhtäkään selvää määritelmää noiden rajoittamiseen. Mistä tietää, että scroogaus ei ole vain paremman aseman tavoittelua jos reunalta ei meinaa päästä ollenkaan pois ilman turpasaunaa? Ei kentän alittamista voida kokonaankaan bannia.

Ykköskohtaa on kaikkein vaikein ratkaista ja se lienee myös kaikkein merkittävin näistä.

-LzR-

Koska kun toinen scroogee kentän ali 70 kertaa putkeen, hän tuskin enää tavoittelee ledgeä.

Laatikko

Eli et siis keksi mitään? Joku rajahan tuohon on ensimmäinen ratkaisu, joka tulee mieleen, mutta kuinka määritellään onko se tahallista scroogaamista vai ihan strategista oman edun ajattelua?

-LzR-

Jos yli kolme kertaa scroogee ilman, että tulee onstagelle on stallimista.

Laatikko

Sitten voi taas käydä nopeasti kentällä ja saada taas ne kolme scroogausta käyttöön.

Hurr, olen lähdössä justiinsa Lahteen, että en nyt pysty jatkamaan.

Big Boss

Taidan tästä lähtien mainaa vain metaa.

[Image: mainaanvainmetaa.jpg]

Goodbye

Pajun puheissa oli kyllä perää, voi ulkomaan turnauksissa tulla tiukkaa jos on MK ollut Suomessa bännissä.

-LzR-

Tämä onkin SUOMEN metagame, ei voisi vähempää kiinnostaa ongelmanne amerikassa, ne eivät kuulu tänne.

Goodbye

Kyllä, puhumme SUOMEN metagamesta. Mutta MK onkin ongelma Amerikassa, ei täällä. >__>

Simo

(07-04-2010, 05:44 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Voittaja voittaa vaikka saisi 0,1% enemmän ääniä kuin toinen.
Tästä vielä, kun äänestyksessä ollaan nyt enemmän vastaan metan bannimista, joista (yli)puolet ovat varmaankin meleettäjiltä saatuja ääniä, jotka eivät edes pelaa brawlia.
Niin sanotusti tekevät äänestyksestä pilan >_>


Yritän sanoa, että otetaan mieluummin brawlaajilta päätös, kuin brawlia syrjiviltä pelaajilta.
Äänestyksen voisi pistää lukkoon, kun näyttää menneen pilalle ja jatkaa keskustelua viesteillä.

Vurkyzo

Simo on kyllä ihan oikeessa. Ajattelin ihan samaa yhessä vaiheessa.

Goodbye

Näin tapahtukoon.

Well well, itse olen bännimistä vastaan. Olen toista mieltä vasta sitten, kun tilanne Suomessa on oikeasti paha.

Vurkyzo

(07-07-2010, 07:35 PM)Goodbye link Wrote: [ -> ]Näin tapahtukoon.

Well well, itse olen bännimistä vastaan. Olen toista mieltä vasta sitten, kun tilanne Suomessa on oikeasti paha.

Ja sitten se on myöhäistä. Nähty Amerikassa jo ajat sitten.

mallu000

Edelleenkään en näe mitään järkeä odotella sitä, että joku/jotkut alkavat dominoimaan MK:lla, kun me kaikki tiedämme miten muualla on käynyt ja kuinka vaikea se on siinä vaiheessa asiaa muuttaa. Bannataan nyt tai ei koskaan, itse kannatan bannausta nyt.
Pages: 1 2 3 4 5