Smash Finland Foorumi

Full Version: Meta Knightin Bannaaminen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5

RTpmwe

Jos mua ottaa joku pannuun, niin bannaan sen jos voin. Reilua tai ei.

Goodbye

(07-20-2010, 10:44 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Jos mua ottaa joku pannuun, niin bannaan sen jos voin. Reilua tai ei.
Jos on oma turnaus, niin mikä ettei

Big Boss

(07-20-2010, 08:08 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Kumpa voisikin. Mutta se ei olisi kovin reilua.
Ei sekään ole reilua, etteivät Ganondorf pelaajat pääse koskaan turnauksissa ekoille sijoille. Elämä haisee.

RTpmwe

Jos jokin on reilua, niin se että TO päättää kaikki säännöt.

-LzR-

Niimpä. En ole TO joten en voi asiasta päättää.

peki

(07-21-2010, 07:32 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Jos jokin on reilua, niin se että TO päättää kaikki säännöt.
anteeksi, mutta mitä vittua minä luin?

-LzR-

No items, Fox only, FINAL DESTINATION!
TO decides

mallu000

Eiköhän homma mene käytännössä kuitenkin turnauskohtasesti. Tuskin kukaan Metaa sallii, jos 9/10 ihmisistä peruu osallistumisen sen takia jne.

-LzR-

No ei kukaan peru niin harvinaista tapahtumaan lähes ainostaa itseni takia.

Goodbye

No eikös tässä oltu hetki sitten kovaa vauhtia ennustamassa tulevaisuuden MK-buumia eikä Lazorin yhden ritarin armeijaa 8)

Laatikko

Bannimista harkitaan vain siksi, että yritetään estää tulevaisuuden MK dominointeja plankkauksen ja muun häröilyn avulla. Ei himota oikein jäädä odottelemaan tätä, että joku opettelee tämän ja vie jonkun ison turnauksen. On todella epätodennäköistä, että joku keksisi säännön estämään plankkausta tehokkaasti ilman, että muutkin hahmot kärsisivät säännöstä.

mallu000

(07-21-2010, 08:01 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]No ei kukaan peru niin harvinaista tapahtumaan lähes ainostaa itseni takia.
Siltä se voi nyt vaikuttaa, mutta tulevaisuuttahan tässä nimenomaan ajatellaan. Jos Metalla voitetaan jatkuvasti turnauksia, niin varmaan monia alkaa kyrsimään siihen malliin että on pakko vaihtaa itsekin Metaan tai jättää varsinaisiin turnauksiin osallistuminen. Jos siinä vaiheessa aletaan puhumaan bannimisesta, niin nousee kyllä kauhea shitstorm, kun Meta on jo niin yleinen.

Tämä on minusta se ydinpointti eli ennaltaehkäisy.

-LzR-

Tällä hetkellä smashboardseilla on puhuttu säännöstä, että LGL pätee vain Meta Knightiin.

Vurkyzo

LGL?

Simo

ledge grab limit

-LzR-

learn your acronyms

Susi

En oo viel tässä vaiheessa hankkinu mielipidettä tähän vääntöön, mutta Heru kyllä joskus todisti että siihen väliin ei pääse jos MK päättää alkaa homoaktin kentän reunan alueella.

TOn käsiin antaisin tän valinnan kyl. Jos itse sattuisin olemaan TO, niin näillä näkymin ja näillä pelaajilla jättäisin sen rosteriin.

Ja ku tää tourney viableus on tääl ollu puheenaiheena niin ROB on melkeimpä ainoo hahmo joka tosta noin vaan muuttuis viableks ilman MK:ta 8)

-LzR-

Toon Link ja semmosta myös

bËst

Minkä ihmeen takia ette vain uhraa yhtä turnausta sille, että kokeiletta millaista on pelata ilman metaknightia? -_-

Pääsääntö on, notta jos turnaus sillä asetuksella tuntuu hyvältä niin sitten banni oli oikea  8)

-LzR-

Eli vain minä menetän hahmoni ja muut pelaavat normaalisti?
Pages: 1 2 3 4 5