Smash Finland Foorumi

Full Version: Project M (Melee 2.0)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Vilu

Periaatteessa kiinnostaa mutta tuskin tulen pelaan paljoa koska videopelit muuteski jää ikää tullen vähemmälle ja vähemmälle.

Novi

Vilu

Aika jees.  8)

Salevits

En ole aiemmin jaksanu tutustua ollenkaan tuohon vaikka oon monessa yhteydessä kuullut. Nyt jo katsottuani muutaman videon alkoi hieman kiinnostaa. Jää nähtäväksi miten tuo tuosta kehittyy, ja jää myös nähtäväksi tuleeko tuosta turnausmenestys, itse en ainakaan torju ideaa heti kättelyssä, niinkuin useat täällä näyttävät tekevän.

Peki sanoi, että vaikuttaa ikuisuusprojektilta. Juuri se ikuisuusprojektius kiinnostaa ainakin mua. Metagamen kehittyessä huonompia hahmoja voi sitten parannella, mahdollistaa sen että tähän voidaan saada äärimmäisen hyvä hahmobalanssi.

Toisaalta tästä ei tule melee 2.0, vaan brawl 2.0, brawlistahan tuota on lähdetty jyystämään. Itseäni eniten kiihkouttava ratkasu olisi, että MELEESTÄ alettaisiin haksaamaan 2.0. Tarkoittaen että huonoimpia hahmoja hieman paranneltaisiin, ja lisättäisiin ehkä joitakin kenttiä, korjattaisiin muutamien kenttien pätkiminen tiimeissä, muutettaisiin C-tikku käytettäväksi single playerissa, ynnä muuta sellaista.. miksikohän kukaan ei ole lähteny tekemään tällaista.. Ehkä ihmiset tosiaan ajattelivat ettei ole tarvetta koska brawl tulee, mutta Brawl jäi monien osalta pettymykseksi.

Anyways itse aion pysyä kuulolla.

Novi

(10-04-2010, 07:46 AM)Salevits link Wrote: [ -> ]En ole aiemmin jaksanu tutustua ollenkaan tuohon vaikka oon monessa yhteydessä kuullut. Nyt jo katsottuani muutaman videon alkoi hieman kiinnostaa. Jää nähtäväksi miten tuo tuosta kehittyy, ja jää myös nähtäväksi tuleeko tuosta turnausmenestys, itse en ainakaan torju ideaa heti kättelyssä, niinkuin useat täällä näyttävät tekevän.

Peki sanoi, että vaikuttaa ikuisuusprojektilta. Juuri se ikuisuusprojektius kiinnostaa ainakin mua. Metagamen kehittyessä huonompia hahmoja voi sitten parannella, mahdollistaa sen että tähän voidaan saada äärimmäisen hyvä hahmobalanssi.

Toisaalta tästä ei tule melee 2.0, vaan brawl 2.0, brawlistahan tuota on lähdetty jyystämään. Itseäni eniten kiihkouttava ratkasu olisi, että MELEESTÄ alettaisiin haksaamaan 2.0. Tarkoittaen että huonoimpia hahmoja hieman paranneltaisiin, ja lisättäisiin ehkä joitakin kenttiä, korjattaisiin muutamien kenttien pätkiminen tiimeissä, muutettaisiin C-tikku käytettäväksi single playerissa, ynnä muuta sellaista.. miksikohän kukaan ei ole lähteny tekemään tällaista.. Ehkä ihmiset tosiaan ajattelivat ettei ole tarvetta koska brawl tulee, mutta Brawl jäi monien osalta pettymykseksi.

Anyways itse aion pysyä kuulolla.

http://www.youtube.com/watch?v=39vRDt-pm5o

Yhtäkkiä P:M alko himottaa ton metaknightin takia

Meleen ja Cuben häksääminen on valitettavasti lapsenkengissään eikä lähelläkään Wiin ja Brawlin häksäyskeneä, Meleetä ei ole alettu häksäämään syvemmin koska toistaiseksi kukaan ei osaa tehdä sitä, lisäksi kyse on gc:n pelistä mikä tarkoittaa että joka kerta kun tekisin jotain muutoksia peliin sinun pitäisi polttaa häkit uudelle levylle, muistikorin kautta paljon helpompaa. Lisäksi Brawlissa on enemmän muokattavaa sisältöä kuin meleessä.

TaisteluJaska

(10-31-2010, 02:24 AM)Joosef link Wrote: [ -> ][quote author=Salevits link=topic=153.msg10743#msg10743 date=1286178392]
En ole aiemmin jaksanu tutustua ollenkaan tuohon vaikka oon monessa yhteydessä kuullut. Nyt jo katsottuani muutaman videon alkoi hieman kiinnostaa. Jää nähtäväksi miten tuo tuosta kehittyy, ja jää myös nähtäväksi tuleeko tuosta turnausmenestys, itse en ainakaan torju ideaa heti kättelyssä, niinkuin useat täällä näyttävät tekevän.

Peki sanoi, että vaikuttaa ikuisuusprojektilta. Juuri se ikuisuusprojektius kiinnostaa ainakin mua. Metagamen kehittyessä huonompia hahmoja voi sitten parannella, mahdollistaa sen että tähän voidaan saada äärimmäisen hyvä hahmobalanssi.

Toisaalta tästä ei tule melee 2.0, vaan brawl 2.0, brawlistahan tuota on lähdetty jyystämään. Itseäni eniten kiihkouttava ratkasu olisi, että MELEESTÄ alettaisiin haksaamaan 2.0. Tarkoittaen että huonoimpia hahmoja hieman paranneltaisiin, ja lisättäisiin ehkä joitakin kenttiä, korjattaisiin muutamien kenttien pätkiminen tiimeissä, muutettaisiin C-tikku käytettäväksi single playerissa, ynnä muuta sellaista.. miksikohän kukaan ei ole lähteny tekemään tällaista.. Ehkä ihmiset tosiaan ajattelivat ettei ole tarvetta koska brawl tulee, mutta Brawl jäi monien osalta pettymykseksi.

Anyways itse aion pysyä kuulolla.

http://www.youtube.com/watch?v=39vRDt-pm5o

Yhtäkkiä P:M alko himottaa ton metaknightin takia

Meleen ja Cuben häksääminen on valitettavasti lapsenkengissään eikä lähelläkään Wiin ja Brawlin häksäyskeneä, Meleetä ei ole alettu häksäämään syvemmin koska toistaiseksi kukaan ei osaa tehdä sitä, lisäksi kyse on gc:n pelistä mikä tarkoittaa että joka kerta kun tekisin jotain muutoksia peliin sinun pitäisi polttaa häkit uudelle levylle, muistikorin kautta paljon helpompaa. Lisäksi Brawlissa on enemmän muokattavaa sisältöä kuin meleessä.
[/quote]

Tämä on jo erittäin Jees.

mayhem_

kylttiä pitelevä norsu puuttuu :(

bËst

Meikäläisen mieleen ei vieläkään mahdu, että miksi noita hackeja koitetaan koko ajan jalostaa ja jalostaa. Vaikka tuo oli jo selkeästi "meleemäisempi" (siihen siis arvatenkin yritään eiks yeah?), niin silti aivan eri peli ja sangen kamalaa katottavaa.

RTpmwe

(10-31-2010, 11:00 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]kylttiä pitelevä norsu puuttuu :(

Niinpä, täysin tyritty.

Novi

(10-31-2010, 02:04 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Meikäläisen mieleen ei vieläkään mahdu, että miksi noita hackeja koitetaan koko ajan jalostaa ja jalostaa. Vaikka tuo oli jo selkeästi "meleemäisempi" (siihen siis arvatenkin yritään eiks yeah?), niin silti aivan eri peli ja sangen kamalaa katottavaa.

Miten niin jalostaa? Hack on alpha-vaiheessa ja tietysti sitä kehitetään, sinustako hackeja ei pitäisi "jalostaa" eli kehittää ollenkaan? Meleen sataprosenttinen emulointi on mahdontonta mutta käsittääkseni mahdollisimman meleemäiseen fiilikseen pyritään.

RTpmwe

Edelleen, miksi vitussa pitää tehdä Brawlista Melee, kun on jo Melee?

bËst

Siis ite en jaksa sisäistää miksi sitä pitää tehdä niin meleemäistä. Vaikka tuo oli jo paaaaaaljon lähempänä meleetä kui alkuperäinen lawli, niin silti se on lawl. Ei siitä pääse mihinkään. Ja se on kokonaan eri peli. En tajua miksei asian vois vain antaa olla -_-.

TaisteluJaska

(10-31-2010, 02:04 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Meikäläisen mieleen ei vieläkään mahdu, että miksi noita hackeja koitetaan koko ajan jalostaa ja jalostaa. Vaikka tuo oli jo selkeästi "meleemäisempi" (siihen siis arvatenkin yritään eiks yeah?), niin silti aivan eri peli ja sangen kamalaa katottavaa.
lol, olin kommentoimassa tätä nii eiku samanlaista postia.
Et ois Jankki koskaan kuullu lausetta "let it be"? Anna ihmisten tehdä, jos haluat kritisoida jotain niin alotta vaikka kristillisdemareista. Tästä projektista ei pitäis kellekkään olla mitään haittaa, vai? haiskahtaa vaa sille että tärkeää että maailma tietää Jankin mielipiteen ;)

bËst

Siis eipä tää meikäläisen maailmaa millään lailla kohahduta, jollei tällä nyt siis pyritä meleen syrjäyttämiseen. Yleisesti vain kiinnostaa, että minkä takia tuntuu niin tärkeältä tehdä melee kakkonen pelistä, joka ei selvästikään ole melee vaan lawli. It just doesn't make any sense *_*

TaisteluJaska

Kenestä tuntuu niin tärkeälle?

Novi

(10-31-2010, 04:33 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Edelleen, miksi vitussa pitää tehdä Brawlista Melee, kun on jo Melee?

Siksi vitussa että siitä tulee melee 2, enemmän kenttiä ja hahmoja. Ja siitä tulee kokonaan uusi peli, ei melee eikä brawl.

Laatikko

Minua vain häiritsee, että jos pelistä ei ole tulossa Melee 2:sta niin miksi sitten jotkin pienimmätkin yksityiskohdat ja asiat on modattu täysin kuin Meleestä ripatuiksi. Ymmärsin, että liikkuvuus pyritään muuttamaan Meleen kaltaiseksi, mutta vanhoja hahmoja muutellaan Meleen vastaaviksi ihan viimeistä piirua myöten, miksi näin? Nuo sallitut kentät kiinnostaa kanssa, ei kai kaikkia Meleen peruskenttiä modailla takaisin ihan vain siksi, että ne ovat Meleestä?

Novi

(11-01-2010, 06:02 AM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Minua vain häiritsee, että jos pelistä ei ole tulossa Melee 2:sta niin miksi sitten jotkin pienimmätkin yksityiskohdat ja asiat on modattu täysin kuin Meleestä ripatuiksi. Ymmärsin, että liikkuvuus pyritään muuttamaan Meleen kaltaiseksi, mutta vanhoja hahmoja muutellaan Meleen vastaaviksi ihan viimeistä piirua myöten, miksi näin? Nuo sallitut kentät kiinnostaa kanssa, ei kai kaikkia Meleen peruskenttiä modailla takaisin ihan vain siksi, että ne ovat Meleestä?

Siis tyrin äsken, piti kirjoittaa että pelistä tulee melee 2, top tier hahmot muutetaan täsmälleen meleen kaltaisiksi koska niiden metagame on meleessä todella rikas ja kehittynyt. Tällä hetkellä kaikkiin melee hahmoihin on portattu niiden arvot esim. Paino suoraan meleestä. Kentistä en tiedä, en usko että kaikkia kenttiä uudelleenluodaan sillä se on työlästä ja nykyiselläänkin kenttävalikoima on todella laaja, käsittääkseni myös ihan uusia kenttiä tulee peliin.

TaisteluJaska

haters gonna hate

HippiEetu

Mä suhtaudun tähän positiivisesti >_>

Siis Meleen liikkuvuus+ paljon lisää hahmoja ja kenttiä...
Gonna wait 8)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10