Smash Finland Foorumi

Full Version: Project M (Melee 2.0)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Novi

RTpmwe

Kentät pikkusen tyritty, aivan liian pieniä.

Novi

Ei vaan hahmot on isompia

RTpmwe

No jotain on kuitenkin tyritty ja pahasti.

HippiEetu

Pessimisti ei pety : D

Ite oon alkanu jo lämmetä viel enemmä tälle idealle.
Kiintoisaa myös nähdä minkälaisiksi Metanitet yms muodostuu!

Novi

Tuo vaikuttaa myös että kamera ei zoomaa niin lähelle kuin meleessä

TaisteluJaska

Alkaa vaikuttaa jo tosi lupaavalta! Varsinki Bonserin Fsmash räjähti! B!

Toimiiko toi hakkaamattomalla Wiillä?

Laatikko

Ei toimi.

En vieläkään ole lämmennyt tälle, vaikka hienoa jälkeä ovat heput saaneet aikaan.

Novi

(01-16-2011, 09:12 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Alkaa vaikuttaa jo tosi lupaavalta! Varsinki Bonserin Fsmash räjähti! B!

Toimiiko toi hakkaamattomalla Wiillä?

Kuulemma toimii, ei tarvi muuta ku sd kortin vissii

"Project M is playable on ANY Wii, without any hardware modification, and even without any longterm software modification. All that is needed to get started is an SD card and a copy of Super Smash Brothers Brawl"

(01-16-2011, 09:14 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Ei toimi.

En vieläkään ole lämmennyt tälle, vaikka hienoa jälkeä ovat heput saaneet aikaan.

Sinäkin Brutukseni, oon surullinen :-[

TaisteluJaska

Ei kannata Jooseppi ottaa vakavasti jos jollaki on jatkuva tarve ilmaista oma mielipide jotain vastaan. Se kertoo vaan siitä että henkilöllä joku halu että hänen mielipide tiedetään. "minä olen se joka ajattelee näin ja tämän täytyy ihmisten tietää"
Varsinki jonku luovan asian dissaaminen ihan pyllystä, menkää ite tekemään  parempi tai olkaa hiljaa. Tai antakaa edes rakentavaa palautetta...
Tämäki ilmaisprojekti jota ihmiset työstää omalla vapaa-ajallaan ja jotku yrittää lannistaa. BS.

mallu000

Ihan hienolta vaikuttaa. En vain tiedä mihin väliin sopii omaan pelaamiseen, mutta varmasti kokeilemisen arvoinen.

bËst

Onhan tuo hienon näköönen ja tarjoaa pelaamiseen uuden ulottuvuuden ja voisin kuvitella innostuvani.

kuiten oon jo oppinu elämään sen asian kanssa että Melee = melee ja brawl = brawl

Novi

(01-17-2011, 10:02 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Ei kannata Jooseppi ottaa vakavasti jos jollaki on jatkuva tarve ilmaista oma mielipide jotain vastaan. Se kertoo vaan siitä että henkilöllä joku halu että hänen mielipide tiedetään. "minä olen se joka ajattelee näin ja tämän täytyy ihmisten tietää"
Varsinki jonku luovan asian dissaaminen ihan pyllystä, menkää ite tekemään  parempi tai olkaa hiljaa. Tai antakaa edes rakentavaa palautetta...
Tämäki ilmaisprojekti jota ihmiset työstää omalla vapaa-ajallaan ja jotku yrittää lannistaa. BS.

En mä oleta että kaikki tykkää tästä eikä tarvikkaan, luultavasti jos ei oo alunperinkään tykännyt tästä projektista ei mielipide muutu kokeillessa

RTpmwe

No ite tykkäsin rawlista nii kauan ku pelasin sitä ekan kerran :)

saska

(01-17-2011, 01:27 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]No ite tykkäsin rawlista nii kauan ku pelasin sitä ekan kerran :)

:)

Laatikko

Jaa että toimii ilman mitään ylimääräistä. Itse olin käsittänyt niin, että tämän kaliiperin hackeille (Brawl- & +) tarvitsee asentaakin jotain, mutta olin näyttävästi väärässä.

(01-16-2011, 09:49 PM)Joosef link Wrote: [ -> ]Sinäkin Brutukseni, oon surullinen :-[
Er wot

Novi

(01-17-2011, 01:27 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]No ite tykkäsin rawlista nii kauan ku pelasin sitä ekan kerran :)

Koska olit hypehöyryissä

Novi

[Image: j8hes9.png]

Novi

Noniin, pari tuntia on tullut tätä jorattua ja täytyy kyllä sanoa että tykkään tästä pelistä. Aluksi pelaaminen tuntui todella kököltä landing detectionin takia mutta kun siihen tottuu niin pelistä alkaa nauttia, itseasiassa l-cancelin hieman aikaisemman ajoituksen oppii parissa minuutissa.

Ensiksi plussat:

+ hahmot "välähtävät" kun tekee l-cancelin mikä helpottaa sen oppimista aloittelijoilla

+ pelin liikkumiskontrolli tuntuu helpommalta kuin meleessä, esimerkiksi Sheikillä on helpompi pysähtyä nopeasti ja tehdä pieniä pyrähdyksiä dash dancin lisäksi

+/- peli tuntuu muutenkin helpommalta meleeseen verrattuna, nykyinen landing detection tekee perfect wavedasheista helpompia mikä tuntuu itsestä hyvälle koska olen todella huono wavedashaamaan

+ pelaaminen on todella hauskaa, osaksi uusien hahmojen takia

+ paljon uusia kenttiä

+ uudet hahmot, erityisesti Sonic, tuntuvat helvetin hyvältä ja luonnolliselta pelata, Sonicin ulkonäkö myös sopii Meleen kaltaiseen ympäristöön

Sitten miinukset:

- Jostain syystä P:M tiimi ei ole vieläkään saanut editoitua suurinta osaa ääniefekteistä, Brawlin ääniefektit kuulostavat tässä pelissä suoraan sanottuna paskalle

- Brawlin hahmolookki ei sovi ollenkaan tähän peliin ja monet hahmot näyttävät rumilta (tosin Meleen vertex häkkejä löytyy rajaton määrä joten tämä ongelma on korjattavissa)

- Animaatiot erityisesti Ganondorfilla ovat helvetin RUMIA eivätkä sovi peliin ollenkaan, esimerkiksi Foxin fairi näyttää paskalta

- Kentät vaikuttavat aivan liian pieniltä, osaksi tämä johtuu Brawlin graffoista ja siitä että kamera zoomaa liian kauas mutta kentät vaikuttavat aivan liian pieniltä, erityisesti dreamland 64 on surkean pieni

- Meleen fountain of dreams of ruma kuin rullatuoli ja lisäksi liian pieni

- Pelin DI tuntuu oudolta ja keskineräiseltä

- Pitkä lista asioita joita ei ole vielä saatu koodattua, peli tuntuu keskeneräiseltä mitä se onkin ISO MIINUS:

- Ledgetekkaamista ei ole
- Landing detection on isoin asia mikä estää peliä tuntumasta meleeltä
- LEdge occupancya ei ole saatu korjattua, eli esimerkiksi ledgeltä rollaaminen ei toimi
- DI on yhä hieman herkempi kuin meleessä (ei välttämättä huono asia)
- SUURIN MIINUS: Non-tumble DI doesn't exist
- Tether recovery on edelleen samanlainen kuin brawlissa
- Tekkaukset eivät kanna mukanaan momentumia
- Jotkut iskut voivat aiheuttaa trippaamista vaikka tripping on säädetty nollaan, tätä ei tosin pitäisi tapahtua usein
- Suojaan iskevä hahmo liukuu (esim. Martan F-smash
- A:ta voi pitää pohjassa multihit jabeja tehdessä
- WDooS ei toimi kunnolla

Puutteista huolimatta P:M pelaaminen on ainakin omasta mielestä lystiä, peli tuntuu ns. helpolta meleeltä.

RTpmwe

pelkkää paskaa
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10