Smash Finland Foorumi

Full Version: Viikon keskustelut: Tuntemattomammat pelinimikkeet
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

saska

tl; luin silti

kympillä alekorista

Jebu

Ihan perus Lootan pituista tekstiähän tuo on  :P
Good Read. Semisti alkoi kiinnostaa tuon hommaaminen. Ensin pitäis tosin jaksaa vetää läpi MP3 >_> Bryon jälkeen kun en sitä ole jaksanut edes pelata.

-LzR-

Kuuntele Neukkua, Corruption on ihan paska :)

Laatikko

Bryyo on Metroid-historian ankein alue, sen jälkeen peli räjähtää käyntiin <3 Ei jää yhtään edeltäjiensä varjoon jos sitäkään.

Nyt tuli vedettyä MoM 100% läpi ja MASSIVE SPOIL/ tulihan sieltä sittenkin hieno ending sen orvon MB:n jälkeen. Phantoonin nähtyäni jäin suu auki möllöttämään ja riemuitsemaan jälleennäkemisestä. Pako-osuus teki kanssa comebackin, oli todella tyytyväinen olo sen jälkeen /SPOIL END

Laatikko

Eikö kukaan muu rohjennut ostamaan tuota Other M:ää? ._.

Nyt olisi aiheenvaihdon aika, otetaan vaikka vähän laajempi aihe nyt eli Nintendo 64. Mietteitä konsolista ja sen orgastisista peleistä.

Big Boss

Other M:n hankin vasta Digiexpon jälkeen, kun on ensin saanut sitä kokeiltua. Tai sitten en osta sitä ollenkaa, kun kaveri on tilannut sen ennakotilauksena ja lupasi antaa sen minulle lainaksi kun on itse ensin tykittänyt sitä.

Mutta itse viikon keskusteluihin, omistan vaikka mitä 64:ssa kuten lylat warssin, smash brossin, marion t, yoshin ja F-Zeron sekä muuta roskaa. Mitähän muuta se tarvitsisi?

BürZ

Oon ostanu Other M:n mutta pitäs kerätä motivaatiota jatkamaan eteenpäin, pelasin johonkin Sector 1:n loppupuolelle.

N64 en omista, mutta koulussa ainakin emulaattori käytössä, atm vaihteeksi OoTin läpipeluu menossa, koulun tylsät hetket motivoi pelaamaan enemmän kuin mikään muu.

RTpmwe

N64 on toiseksi paras konsoli ikinä, SNES:n jälkeen.

mallu000

Sanokaa, mikä noissa Banjo Kazooiessa ja muissa on hienoa. Multa menny ihan ohi semmoset pelit ja jotkut hehkuttaa pilviin asti niitä.

Laatikko

Banjot himottaisi pelata läpi, mutta ei oo boksia ja alkuperäisenä niitä on aika nihkeää etsiä. Emulaattorilla ei taas saa niin hienoa kokemusta niistä varsinkin kun meikällä ei ole mitään joypadia.

Zoukki

Yks parhaita konsolei ikinä  :-* :-*

MasterTK

(09-09-2010, 07:52 PM)mallu000 link Wrote: [ -> ]Sanokaa, mikä noissa Banjo Kazooiessa ja muissa on hienoa. Multa menny ihan ohi semmoset pelit ja jotkut hehkuttaa pilviin asti niitä.

Kaksi parasta <b>3D</b>-tasoloikkaa koskaan. Kyllä, parempia kuin Mariot.

RTpmwe

(09-13-2010, 12:42 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ][quote author=mallu000 link=topic=164.msg9933#msg9933 date=1284061944]
Sanokaa, mikä noissa Banjo Kazooiessa ja muissa on hienoa. Multa menny ihan ohi semmoset pelit ja jotkut hehkuttaa pilviin asti niitä.

Kaksi parasta <b>3D</b>-tasoloikkaa koskaan. Kyllä, parempia kuin Mariot.
[/quote]

Ja aika helposti vielä, lisäisin.

MasterTK

Mitä tulee itse N64:ään, niin mikään konsoli ei koskaan tule enää antamaan minulle samanlaisia elämyksiä.

Goldeneye, Perfect Dark, Conker, F-Zero X, Mario 64, Wave Race, Banjot, Jet Force Gemini, Zeldat, Diddy kong racing... Käytännössä melkein kaikki Nintendon ja Raren pelit olivat enemmän kuin kympin pelejä. N64:n pelivalikoima ei ollut maailman suurin ja pleikkarille tuli ehkä enemmän niitä "ihan hyvä" -tason pelejä, mutta N64:n parhaimmistot painivat kokonaan eri sarjoissa. Naapurin pleikkaripojilta lurahti jouluiset suklaaunelmat housuihin, kun tulivat ekan kerran testaamaan Zeldaa ja Goldeneyeta meille.

Big Boss

Ollaanpas sitä vanhuuteen jähmehtyneitä. <_<

RTpmwe

Mikäs vika siinä on kun uudet pelit on 99%:sti paskaa.

Eboshidori

Ei kai se haittaa jos pelaa vaan niitä hyviä.

Michief Makers on kevyesti yksi N64:n aliarvostetuimpia helmiä. Eipä kuusnepalla juuri kilpailua riitä 2D tasoloikkien saralla, mutta se nyt ei loistokkuutta vähennä. Olin siinä tosin jumissa varmaan pari vuotta, mutta eipä siitä sen enempää...

Laatikko

Kyllä joka konsolille on selkeästi enemmän huonoja kuin hyviä pelejä, eiköhän tuosta voi kaikki olla samaa mieltä.

Itsekin pidän N64:sta vahvana ehdokkaana parhaimmaksi konsoliksi koskaan, vaikka mielestäni mitään selkeästi huonoa konsolia ei olekaan. OoT:n pelaaminen ensimmäistä kertaa läpi on ehkä ollut paras pelikokemukseni koskaan, aina tulee kermat housuun kun sitä ajatteleekin.

NamiNami

Olen aika samoilla kannoilla TK:n kanssa, N64-ajoilta on jäänyt niitä parhaimpia pelimuistoja. Banjoista omistan vain Banjo-Kazooien enkä Tooieta ole edes kokeillut. Mutta Banjo-Kazooie on kyllä parhaimpia pelejä ikinä ja yhteistyö Raren kanssa oli erittäin toimiva. Tästä varmaan myös bËst on samaa mieltä.

N64:stä tulee tietenkin mieleen Mariot ja Zeldat jotka ovat huippuja nekin, mutten niistä sen enempää jaksa puhua kun Banjoista oli aikasemminkin puhetta.

eebrozgi

Minulla oli N64-aikana vaan NES ja PC. Ei mitään, olen muutaman N64-pelin kokenut ja rautaista tavaraa ovat. Iso läjä vielä koskematta, kuten Banjot, PD, F-Zero ja Mischief Makers. Sin & Punishment kanssa kiinnostaa vähäsen, mutta en tiedä, kun kakkonen on jo kainalossa ja pieksee sen kuulemma joka ikisellä osa-alueella.
Pages: 1 2 3 4