Smash Finland Foorumi

Full Version: Melee vs Brawl, communityt, turnaukset, miitit yms. avointa keskustelua
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4

mayhem_

Yleisesti ottaen ongelmana tainnu olla siinä, että porukoiden välillä ollu "kielimuuri" ja tullu väärinymmärryksiä. Eipä täs ongelmaa ku kaikki vaan tajuaa ny ettei tosissaan oo lähetty ketään morkkailemaan.

Ongelmaksi tosin muodostuu se, että mikä me sit otettas yleiseksi standardiksi noissa turnauksissa eli mitkä turnaukset siellä pelataan (3 turnausta on ihan max viikonlopun aikana). Onko se sit melee singles&doubles ja brawl singles vai mitenkä niin se on up for discussion, mut imo pääpainon pitäs kyl edelleen olla meleellä kun enemmistö kuitenkin meleetä pelaa ja turnauksia järjestää. Tietty melee only tai brawl only tapahtumiakin voi joskus olla, mutta edistystä ois tietty jos sais järkättyä näitä laajemman skaalan turnauksia useemmin niin saattas sitä uuttakin porukkaa kiinnostua.



TK kerkeskin livauttaan viestin välissä niin kommentoinpa sitäkin täs samal si.

Tuo kannattaa tosiaan brawlarien koittaa tajuta, että samassa tilanteessa on kaikki muutkin ollu joskus ja tosiaan ilman TK:ta, WMK:ta jne ei mitään tämän tyyppistä olisi ja heitä saamme siitä kiittää. Paras tapa (muuten kuin face to face) tutustua porukkaan on meidän irc kanava ssbm.fi @ ircnet (tosin siellä on viime aikoina ollu vähä hitler meininki päällä >_>).

(03-03-2011, 07:33 AM)MasterTK link Wrote:Jotkut valittavat Melee-pelaajissa on morkkaavia, suuri egoisia paskanjauhajia, jotka eivät välitä muiden mielipiteistä. Mutta niinhän se onkin! Smash-skenen alkuunpaneminen vaati, että eri puolella Suomea olevat puolihullut, itsevarmat pelaajat uskalsivat lähteä mukaan leikkiin. Silloin ei voinut tulla valmiiksi katettuun pöytään, vaan se vaati johtajaluonnetta, halua, mielenkiintoa ja osaamista hoitaa hommat itse.

Itsevarmuus on se asia mitä painottaisin tässä. Itsevarmat ihmiset vaikuttavat ensi silmäyksellä usein vmäisiltä, mutta kun tutustuu vähä paremmin niin tajuaa mistä on kyse.

RTpmwe

Kyllä joku Brawlin pelaaja sais tulla tänne ihan henkilökohtaisesti sanomaan kuka on morkannut ja miten, puhdistais ilmaa ainakin.

Topic erittäin hyvä ja hyvää keskustelua tullut.

bËst

Kaikki faktat ovat tässä niin totta. Ei skene kasva tai lähentele yhdistymistä sillä, että brawlaajat luottavat siihen että vanhat patut jotka ovat 10v pelanneet peliä, niin ovat ainoat joiden pitäisi tehdä selkeitä siirtoja asiaan. Huomauttaisin kuitenkin, että vaikka suhtautuminen brawliin on ollut kyseenalaista, niin ahtaaseen viikonloppuun lawl on kuitenkin pyritty edes jossain muodossa sisältämään. Esim: TK:n kanta koko peliä kohtaan on ollut selkeästi negatiivinen mutta silti tampora 1:ssä pelattiin lawlia ja jätkä ite oli mukana poraamassa. Peliin kiinnostus nolla, mutta yleinen scenen tukeminen selkeästi ajatuksena.

Mutta jos meininki menee lawlaajien kohdalla niin että turnaukseen tullaan yhdeksi päiväksi orpoilemaan ja sit lähdetään pois koska melee. Voin kertoa että jos vaivautuisi olemaan edes paikalla koko vkl niin se voisi helpottaa yleistä tutustumista. Yhden illan viettäminen orpona omassa pelinurkkauksessaan ja sitten poislähteminen ilman mitään arvostusta toista osapuolta kohtaan ei edistä SMASH-SCENEN kehitystä ollenkaan. Brawlin puolella pelaajat ovat tällä hetkellä aivan yhtä nuoria kuin ite olin melee turneisiin lähtiessäni (~16v), mutta heille se tuntuu ylitsepääsemättömältä ongelmalta. Meleen puolella on kuitenkin pelaajia, joiden läsnäolo antaa brawlaajille selkeää siltaa koska esim: Jaxi, Loota, Minä ja Paju ollaan sitä kategoriaa joita voi ihan hyvin haastaa lawliinkin. Mutta kyllä brawlaajien pitäisi tulla paljon selkeämmin vastaan ja antaa arvostusta sille että vaikka turnauksen järjestää paatunut meleen pelaaja ja silti mahduttaa lawlia aikataulullisesti naftiin väliin. Älkää toivoko ihmeitä jos vaan peesaatte muita, vaan tehkää jotai >_>. Tänä päivänä itellä on enemmän se kuva että meleettäjät ovat lawlin puolella syrjitympiä kuin lawlaajat meleen puolella

Salevits

Hyvä threadi, pitää lukea myöhemmin.

TaisteluJaska

Todella paljon hyvää asiaa. Saskan postit ainoata paskaa, joskus pitää tajuta olla hiljaa jos ei ole asiaa vaikka olis kuinka VajekkiNalle (napalminallen serkku).

Tuohon viimeseen Bestin postiin vielä sen verran, että lopetetaan kuiten se "syyllisten etsiminen" viitaten tällä tähän lauseeseen.
Tänä päivänä itellä on enemmän se kuva että meleettäjät ovat lawlin puolella syrjitympiä kuin lawlaajat meleen puolella
Vaikka toi nyt mikään vakava lause ollut, niin siirrytään eteenpäin.
Mutta mitä olen ite ymmärtänyt, niin Tampora 2sen on tulossa Rawlia, ja sehän on hyvä.

Ja kyllä muakin saa haastella rawli matseihin, joita otinki sekä tamporassa että muhoksella (tosin muhoksella hajosin pelin mekaniikkaan taas vaihteeksi)

Ja yks loistava Rawlin ja Melee-pelaajien välillä tehtävä crewimäinen juttu vois olla Project M.n crewit Rawli ja melee-pelaajien kesken. Ku se peli on niin sekoitus molempia. :D

Mut joo, Good Job Mallu ja muut.

mayhem_

(03-03-2011, 10:51 AM)TaisteluJaska link Wrote:Ja yks loistava Rawlin ja Melee-pelaajien välillä tehtävä crewimäinen juttu vois olla Project M.n crewit Rawli ja melee-pelaajien kesken. Ku se peli on niin sekoitus molempia. :D

Tää pitää kyl toteuttaa joskus, vaikka tampora2:ssa mut veikkaan että tulee aika raiskaus, koska enemmän meleen pelimekaniikan mukaan toimii kuitenkin. Tosin rawlaajilla on etu siinä mielessä, että ovat paskoihin grafiikoihin tottuneet  8)

TaisteluJaska

(03-03-2011, 11:02 AM)mayhem_ link Wrote:[quote author=TaisteluJaska link=topic=217.msg15019#msg15019 date=1299149480]
Ja yks loistava Rawlin ja Melee-pelaajien välillä tehtävä crewimäinen juttu vois olla Project M.n crewit Rawli ja melee-pelaajien kesken. Ku se peli on niin sekoitus molempia. :D

Tää pitää kyl toteuttaa joskus, vaikka tampora2:ssa mut veikkaan että tulee aika raiskaus, koska enemmän meleen pelimekaniikan mukaan toimii kuitenkin. Tosin rawlaajilla on etu siinä mielessä, että ovat paskoihin grafiikoihin tottuneet  8)
[/quote]
Kuitenki opettelevat pelin salaa ja nelijästonkkaa kaikki.

-LzR-

Nyt oli pakko tulle tännekin päin vaihteeksi.
Meleessä ei ole pelinä mitään vikaa vaan se on mukava.
Olen ollut kahdessa turnauksessa jossa ollut Melee ja voin sanoa et tunsin itseni aivan kuin en olisi kuulunut sinne ja oli erittäin epämukavaa olla siellä.
Sitten tämä Meleepelaajien yleinen käsitys Brawlista on typerä. En enää tiedä kuka on tosissaan ja kuka ei.
Scene yhdistäminen oli aikanaan mitä juuri eniten halusin ja tuen sitä kunhan vain saamme aikaa tasa-arvon turnauksissa. Haluan poistaa käsitteen "Melee/Brawl turnaus" tai "Brawlaaja/Meleettäjä" vaan haluaisin että olisimme kaikki Smashereita tai jotai vastaavaa.

Nyt onkin pakko sanoa, että kiitokset Bestillä kun on äijällä munaa aukoa mulle päätä kun ei selvästikään Brawlaajilla ole vaan aina ruvetaan seläntakana itkemään. Jos haluatte Brawlaajat jotain niin jumalauta pyytäkää. Pidän turnauksia teidän takianne ja teillä on oikeus vaatia mitä haluatte.

On fakta, että olen kusipää foorumeilla. Se vain on millainen olen ja olen yrittänyt tehdä asialle jotai tuloksetta. Se vain nyt on niin. En tarkoita yleensä asioita niin suoraan tai negatiivisesti, mutta en yleensä kauheasti panosta sanavarastoon vaan sanon mitä ensimmäisenä tulee mieleen. En ole hyvä kirjoittaja. Olen vain liian oma itseni ja ajattelen liikaa itseäni.

Mutta ette voi kuvitellakaan miten pahaa tekee nähdä muiden Brawlaajien, niide mukavien tyyppien joiden kanssa on porattu jo vaikka kuinka kauan, puukottavan jatkuvasti selkään. Mikä helvetti on teidän ongelma? Jos ei kelpaa nii pysykää poissa turnauksistani ja pitäkää omanne.

Pidän vain Brawlin pelaamisesti and that's it. Teette semmoisesta asiasta niin hankalaa etten kohta voi pelata enää ollenkaan. Enää ei tule pelattua juuri ollenkaa ja tekisi erittäin kovasti olla pitämättä seuraavaa turnausta kun se tuntuu olevan vain tiellä enkä tunne itseäni tervetulleeksi edes omaan turnaukseeni. Tuntuu, että ainoa syy miksi olen vielä mukana on koska pidän nämä isoimmat turnaukset.
Kiitos vaan tosi paljon "arvostuksestanne" >_> nyt tiedän etteivät nämä lukemattomat tunnit joita näiden järjestämiseen menee ole menneet hukkaan.

Siinä pientä rantia Brawlaajista ja muusta.

Ja Meleettäjät, yritin liittyäv teihin kanssa koska halusin pelata Meleetä. Mutta en todellakaan tunne kuuluvani joukkoon eikä kukaan pelannu mua vastaan friendlyissä tai mitään. Ei ollenkaan mukavaa matkustaa tommoisiin. Siksi en haluaisi tulla Tampereporaankaan.

mallu000

Loistavaa settiä. On ihan hyvä puhdistaa ilmaa ihan yleisesti, mutta se kuka on ja miten morkannut ketä on epäoleellista. Morkkausta on varmasti tapahtunut molemmin puolin, mutta paskanko väliä sillä on. Kunhan tehdään selväksi, mikä on kummankin yhteisön kanta tähän juttuun, jota tässä topicissa käsitellään ja mietitään ratkaisuja siihen. Mulla ei oikeastaan ole kauheasti annettavaa tähän, yritän vain saada keskustelua aikaan, mutta hyvin on saatu juttua aikaan tähän asti.

Tärkeintä on varmaankin muistaa rouva pääministerin viisaat sanat tässäkin asiassa:
http://www.youtube.com/watch?v=_FToGwnv7kQ

E: -LzR- kyllä sitä omaa kirjoitustyyliään voi kehittää. Mulla tulee vielä nykyisinkin kuittia omista typeryyksistä virallisemmilla foorumeilla, vaikka monta vuotta olen kirjoitellut monessa paikassa ja pyrkinyt välttämättän tiettyjä perusvirheitä puheissa. Silti jos vertaan omiin alkuaikojen kirjoituksiin (muistaakseni Ykköskitaraan kirjoittelin ekaa kertaa), niin onhan mulla tyyli muuttunut paljonkin ja yleensäkin keskustelutaidot ei voi kuin kehittyä, jos vain itse sitä haluaa.

Vaikea sanoa Brawlereiden puolesta mitään, mutta hyvä jos tuokin asia tulee avoimesti esille. Jos jokin hiertää, niin siitä kannattaa sanoa muuten et ikinä saa tietää, onko koko juttu vain sinun mielessä ja mitä muut oikeasti ajattelevat sinusta. En edes tiedä viittasitko vain tämän topicin viesteihin vai onko jutulla juuret syvemmällä, mutta ehkä se kannattaa selvittää kuitenkin, eikä vain kääntää selkää ja todeta that's it moti loppu. Siitä olen varma, että moni on sulle kiitollinen turnausten järkkäämisestä, olivat sitten mitä tahansa mieltä sinusta henk.koht. tasolla.

Ja jos sulla oli epämukava fiilis Melee-miiteissä, niin se varmasti korjaantuu. Ilmapiiri on ainakin minusta ollut jotenkin sekava yleisestikin ja kukaan ei tunnu tietävän, mitä kukakin ihan oikeasti ajattelee pelistä, ihmisistä tai scenestä. Jos edes osa noista minun ja muiden ideoista toteutuu, niin varmasti ilmapiirikin parantuu ja puhdistuu, eikä kenenkään tarvitse tulla miittiin varautuen siihen, että joutuu tappelemaan telkkareista tai siitä, että saisi omaa peliä pelata.

mayhem_

@LzR: Jos haluaa, että porukka pelaa sun kanssa friendlyjä niin pitää aktivoitua ja tulla kysyyn. Ite ainakin pyrkiny aina pelaamaan jos joku vaan tulee kysymään, mutta ei sitä ite välttis kerkee kaikkia lähtee pyyteleen pelaamaan. Muutenkin kaikilla on ollu ekoissa turnauksissaan sama tilanne, että joutuu vähä hakeen paikkaansa skenessä ja täytyy sanoa, että aika poikkeustapauksia on ne ollut jotka ei ole tuntenu kuuluvansa porukkaan ollenkaan (tietty kaikkien kaa ei voi parhaita kavereita olla). Suurin vaikuttava tekijä siihen miten porukka ottaa vastaan on itessä se on aivan varma. Jos nyt tulet Tampereen turnaukseen niin varmasti porukka pelaa friendlyjä sun kanssa kunhan vaan tuut kysymään.

Ja tosiaan brawlaajat/meleettäjät asiasta on kuitenkin aika vaikee päästä eroon jos porukka ei vaan pelaa molempia vaan selkeesti eri porukka pelaa eri pelejä, mut ei se poista sitä, että voitas silti toimia yhdessä ja järjestää parempia/suurempia tapahtumia. Toisaalta eilen kun kävin siellä brawl chatissä puhumassa niin monella oli kyllä kiinnostusta pelata meleetä, mutta huolenaiheena taisi olla se, että ei uskota että kehitytään. Voin kertoa, että jos osaa pelata brawlia niin kyllä meleenkin oppii kunhan vaan totuttelee pelimekaniikkaan. Eroavaisuudet ei nyt kuitenkaan ihan kauheen massiiviset ole joten uskosin, että jos on brawlissa hyvä niin pelkästään muutamassa viikossa techskill reenillä pärjää jo turnauksissa ihan kohtuulliselle tasolle ja sit melkein jokapuolelta suomee löytyy kyl peliseuraa kunhan vaan aktivoituu ja kysyy (Heru ja Susi joskus RTlle poraamaan).

Ja aion itse osallistua siihen brawl turnaukseen tuolla Tamporassa ja uskosin, että moni muukin meleen pelaaja.



Jaha työt loppukin jo 5min sitten noh dadamsjöö ->

Turso

Aikalailla kaikki mitä itse olisin sanonut ni onki jo tullu muitten suusta (y). Mutta onko moinen vain puhetta? Se selviää ensi jaksossa.

-LzR-

No kertokaa vaan miten tehdään niin katsotaan mitä saamme aikaan. En jaksa jauhaa tätä samaa paskaa vaan kuten sanoit sen muurinkin voi ihan hyvin alkaa pikkuhiljaa murtamaan. Olen sentään molempia pelejä pelannut ja en haluaisi että esteenä on se etten viitsi tulla paikalle.

DonCoon

Melee
[Image: meleeberliininmuuricopy.jpg]
Brawl
[Image: brawlberliininmuuricopy.jpg]

Wat?

TaisteluJaska

Sen verran täytyy korjata että TODELLA harvoin joku kieltäytyy pelaamasta jos pyytää sitä pelaamaan. Itsellä on aina hyvä syy jos sanon että ei tai ei vielä. Ja olen varma että lähes kaikki muut ainakin meleetä pelaavat kuuluvat samaan ryhmään.

Se on eri asia jos menee ulkomaille ja haluat pelata Armadaa vastaan kun sen takana on tunnin jono innokkaita pelaajia, mutta suomessa ei tällaista ole minusta ollut. Se vaan vaatii sen että pyytää joitakin pelaamaan. Toimii lähes aina.

+Hajos Frossan postiin.

Samura1man

Katos, tämähän aihe on mennyt jo kolmannelle sivulle ja aloitettu eilen.

Itse voisin jopa sanoa oman sanani, vaikka olen kaikille täysin tuntematon pelaaja.
Melee ja Brawlin väliä on hankala vertaa, toisen tykkää, toiset taas ei. Pelaan enimmäkseen Brawlia, pelasin ennen Meleetä yksin bottei vastaa ja halusin joskus päästä pelaa oikein kunnon pelaajia vastaan, mutta mulla ei sitä mahdollisuutta ole, koska asun paikkakunnalla, missä kulkee joukkoliikenne harvoin, niin onhan se hankalaa lähteä Helsinkiin tai jonnekin muualle pelaamaan turnauksiin.

Tosiaan jos olisin päässyt ensimmäiseen turnaukseen, niin oisin koennut vähän samanlaisen tilanteen kuin LzR, että ei kuulu joukkoon, varmaa kaikilla on ollut se tunne että ei kuulu joukkoon heti alussa, kun pääsi ensimmäiseen turnaukseen. Melee ja Brawl ovat molemmat Smash pelei, eikö vain? Niin miksi pitäisi jakaa scenet kahtia? Melee only ja Brawl only turnaukset alkaa jo naurattamaan meikäläistä. Siis varmaa ideasta päätellen siellä pelataa ainoastaa Meleetä tai Brawlia, mutta miksi? En tajua miksi tollaisia sääntöjä on tehtävä että välttäisi kyseisen pelin.

Voisin kysyä huvikseni teiltä kaikilta Melee pelaajilta, omistatteko Brawlin?
Jos omistatte niin olette varmana pelanneet sitä kanssa.

Minulle riittäköön tämä viestin, en morkkaa tällä viestillä ketää tai Meleetä/Brawlia, molemmat ovat oikeasti todella hyviä pelejä.

-LzR-

Oikeastaan yksi syy miksen pidä Meleetä turnauksissani on se ettei tila eikä aika riitä ja Meleestä niitä turnauksia riittää kun Brawl on taas vielä aloittamassa tuon turnausjutun.

Laatikko

Minkä ihmeen kiukun -LzR- veti ensimmäisessä postauksessaan? Mistä yhtäkkiä alat ajattelemaan, että kukaan ei arvosta teikäläistä ja olet vain esteenä? >_> Kukaan meistä ei ole arvostellut sinua ihmisenä tai mitään vastaavaa, olemme yksinkertaisesti välillä kritisoineet tai muuten vain keskustelleet toiminnastasi SSBB-Finin puolella, joka sattuu nyt olemaan valitettavasti ihan aiheellista. Ei siitä kuitenkaan kannata vetää absoluuttisia herneitä nenään, että kukaan ei sinusta enää välittäisi tai vastaavaa. Tiedostat näköjään itsekin, että käyttäytymisesi ei ole ollut sitä parasta A-luokkaa niin en tiedä miten saat tätä kohtaan esitetyn kritiikin kanavoitua kaikkeen muuhunkin mitä teet tai olet.

Kaikki ovat kiitollisia turnauksista, jota olet järjestänyt enkä itse en ole huomannut mitään vastoin osoittavaa. Ei kannata ajatella viimeaikaisista, että kaikki yhtäkkiä eivät muka sinusta pitäisi. Selkäänpuukotuksestakaan en tajua yhtään mitä sillä tarkoitat. Palautetta on annettu ja asioihin on yritetty vaikuttaa, en tiedä onko sinulta muka mennyt tämä ohitse vai mitä ihmettä. Olet itsekin ihan pyytänytkin palautetta mm. rulesetin muutoksistasi ja niihin on vastattu ihan niinikuin pyysitkin.

Kommentoidakseni TK:n postaukseen sen verran vielä, että silloin raentaessanne sceneä teidän ei varsinaisesti tarvinnut vielä sopeutua minnekään. Kaikki aloittivat puhtaalta pöydältä ja jokainen tiesi jokaisen muunkin olevan siinä samassa asemassa. Mitään ei tarvinnut muuttaa tai kysyä koko muun valtavan scenen mielipidettä asioista vaan hommat vain tehtiin kerta kun se oli mahdollista. Nykyään tilanne ei olekaan enää uusille ihan vastaava vaan he ovat kerenneet puuttumaan ta seuraamaan keskusteluja täällä ja muodostamaan siitä mielikuvia scenestä. Tässä mielestäni onkin se avainpointti, että jotkut ovat käytöksellään antaneet scenestä epämiellyttävän kuvan jo foorumeilla, jolloin jollekin saattaa olla aika iso askel lähteä mukaan turnauksiin ja hypätä suoraan mukaan. Monet ovat tämän jo ylittäneet, mutta huonon kuvan antaminen scenestä on vain jatkunut. Monet lähtisivät mukaan vain mielenkiinnosta katselemaan ja tutustumaan, mutta kiinnostus saattaa kadota aika nopeasti scenemme käytöksen perusteella.

Niinkuin sanoinkin jo viime viestissäni, takana on vasta yksi iso turnaus, jossa on ollut mukana Brawl-pelaajia, mutta uskomattomat vaatimukset alkoivat heti. Ei oikeasti kannata vaatia uusilta pelaajilta suoraan tällaista vaan päästää heidät tutustumaan ja selittää turnauksen jälkeen asian laidat esim. tavaroiden kanssa menettelyn suhteen. Nyt sitä on tullut, mutta ehkä turhan ankarasti katsoen, että takana onkin tosiaan vasta yksi turnaus. Vaikka ikä ei olekaan kaiken kattava syy niin kysynpähän vaan: kuinka moni Melee-pelaaja on rontannut television mukaan vaikka junaan? Melee-pelaajat eivät itsekään ole ihan tällaisiin ryhtyneet, joten en välttämättä menisi heti uusia tuomitsemaan uusia laiskoiksi tai "Melee-pelaajien siivellä matkustajiksi". Oma tai kaverin auto on oikeasti niin tärkeä tekijä näissä, että ilman ei juuri selvittäisi.

-LzR-

Tarkoitan, että Meleettäjät ovat ilmaisseet mielipiteensä erittäin suoraan, mutta yleensä asiattomasti. Sekin on parempi kuin ei sano mitään ja että teeskentelee, että kaikki on hyvin. Miksi ette Brawlaajat osaa sanoa mitään vaan yleensä teette juuri niin kuin ehdotan tai sanon vaikka ette sitä oikeasti haluaisi?

TaisteluJaska

Laatikko puhuu täyttä asiaa, se TV juttu ainaki omasta mielestä lähinnä vinkki tulevaisuutta varten. Ehkä pääsemme tästäkin sopuun.

Mutta yksi asia täytyy sinunkin postista korjata:
Melee pelaajat EIVÄT aloittaneet puhtaalta pöydältä. Rautanyrkeissä tuli kuule aika rankkaa palautetta lastenpelistä ja DL64 musiikista (josta oon kyllä samaa mieltä, se paahto päässä vähä liikaa). Ei se ole mikään syy siirtää vahinkoa eteenpäin mutta näin asiat silti oli. Kesti aikansa ku tehtiin eka Meleeturnaus ilman muita tappelupelejä.

Laatikko

(03-03-2011, 08:33 PM)-LzR- link Wrote:Tarkoitan, että Meleettäjät ovat ilmaisseet mielipiteensä erittäin suoraan, mutta yleensä asiattomasti. Sekin on parempi kuin ei sano mitään ja että teeskentelee, että kaikki on hyvin. Miksi ette Brawlaajat osaa sanoa mitään vaan yleensä teette juuri niin kuin ehdotan tai sanon vaikka ette sitä oikeasti haluaisi?
...? Mitä nyt itse olen vähäiset aikani tuolla SSBB-Finin puolella ollut niin en ole huomannut yhtään tällaista tilannetta ._. Stage-keskustelussa ja ruleset-keskustelussa oli hyvinkin moni antamassa palautetta, mutta ilmeisesti "väärällä tavalla".
Pages: 1 2 3 4